22 Ağu 2009

Sonsuzluk ve Bir Mim

Uykum kaçtı, hem de çok fena kaçtı.
Sankim hala hamileymişim gibi kaçtı uykum ve çok uykum var. Miyaaavvv.

Bilg. başına geçtim, bi bakınayım diye. Dağlar kızı bizi ödüle layık görmüş, bir de mim patlatmış. Yazmamak olmaz. (Dağlar kızı ne zaman yorum yazsa, dağlar kızı reyyhaann diye söylüyorum içimden, takıldı yine:)

Mime gelelim...

1. Ödülün logosunu eklenecekmiş, ekledik.
2. Ödülü veren kişinin linki verilecekmiş : Dağlar Kızı
3. Hakkımızdaki 7 ilginç şey:

Düşün düşün aklıma pek ilginç bişiy gelmedi. Pek ilginç bir insan değilim sanırım.

1 - Küçükken çillerim olsun isterdim, büyüyünce oldu.

2- Gözlerim farklı numara, üstelik astigmat var. Ama beynim görüntüyü düzeltiyor mu, ben mi alıştım bilmem, gözlük takınca, yerdeki kareleri paralel kenar gibi görmeye başlıyorum.

3- Bir günde sekiz kitap okumuşluğum vardır. Arada böyle abartma krizlerine girerim. Yedi günden fazla uyanık kalmışlığım vardır.

4- Sevgiliyle aynı kitabı aynı anda okuma huyumuz vardır.

5- İlk gittiğim film Şampiyon'dur. İlk tek başıma arkadaşlarımla gittiğim film Coctail'dir. İlk romantik hayallere daldığım film Dirty Dancing'dir. Ortaokul ve lise yıllarında neredeyse her cumartesi şehirdeki tek sinemanın saat 10 seansına gitmişizdir arkadaşlarla. Belirli yıllar arasında sinemalarda oynayan her filmi izlemişimdir. Ninja kaplumbağaları'ndan, Doğum Günü Dört Temmuz'a.

6- Kardeşimin kuşağının Star Wars, İndiana Jones filan izlememiş olmasına üzülüyorum niyeyse. Şu anda izleseler aynı şey olmayacakmış gibi geliyor. Gaaaliiimaaa. Bi de ben senin babanım luke.

7- Tom Cruise'e garip bir sevgi beslerim. Sanki bir türlü uslanmayan kuzenim, akrabammış filan gibi gelir.


4- Sevdiğimiz bloglar...
Ben seçemedim. Listemdeki tüm blogları seviyorum. Hemi de hepsini. Valla... Listelemeye başladım, yediyi geçti. Sonra öyle ayıramadım ben:)

5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakıyoruz.

Mim, kuzu zaten yazmış onu geçtim.

Yeliz,
tuğçe,
kiraz sevdası,
k.i.s.d,
özlem,
tekir

sobe!

Sonradan not: Ben saydığım arkadaşlara ödül vermiş olayım, ama diyim ki, gönlümden geçen tüm liste...

3 yorum:

yeliz dedi ki...

tom cruise için ben de aynı hisleri besliyorum, bizden biri sanki :)

Ozgur dedi ki...

tom di mi:)

dağlar kızı dedi ki...

Dağlar kızı Reyhan:))) Alemsin:)))