14 Eyl 2009

Aldım Verdim Ben Seni Yendim...

Şu tvde enteresan bir reklamdır dolanıyor. Alın Verin Ekonomiye Can Verin. Hayatımda bu kadar abuk sabur bir konunun geri zekalılara anlatılır gibi anlatıldığına şahit olmadım. Çiçekçi teyze bence çingene olarak ekonomist olarak olduğundan daha başarılı, öyle kalsın mümkünse. Patronlar çalışanlarına versin, ben de gideyim alayım çiçek di mi ama. Neyse, biz dalga geçe duralım, halkımız durmamış, şu aşağıdaki maili bana yollamış. Akşam akşam çok güldüm, paylaşıyorum... Kaynağı varsa bilmiyorum, email iletisi olarak geldi bana...




"Bir kopya eğitime can verir, hareket verir. Kopyayı veren de alan da kazanır. Sınav kağıtlarını okuyan hoca zamandan kar eder ailesiyle daha fazla vakit geçirir. Peki sadece eğitim mi kazanır?? Kopya hazırlamak için kağıt satılır silgi satılır yani kırtasiyeci kazanır. Kırtasiyeci evine ekmek götürür ekmekçi kazanır. Çekinmeyin.. Kopya alın verin eğitime, ekonomiye can verin..


Furkan Aydoğan diyor ki;
Kopyayı alan da kazanır, veren de. Veren sevap kazanır öbür tarafı kazanır. Alan not kazanır bu tarafı kazanır. Hoca yakalarsa o da kazanır. Ün kazanır namı yayılır. Herkes kazansın diyorsan kopya al-ver, Türkiye kazansın!


Solomon Pamuk diyor ki;
Eğer kopya verilip alınırsa öğrenci iyi bi karne kazanır. İyi bir karne gören veli mutlu olur. Velinin aldığı karne hediyesini satan mağaza da o ürünü pazarlayan da üretende kazanır. Türkiye Kazanır!!"

11 yorum:

İlknur dedi ki...

Super :) Yaratici milletiz vesselam. Bunun bi de Cem Uzan versiyonu vardi. Hamileligi uc aya indirecegim cinsinden :P

saricizmeli dedi ki...

anne işteyi bir akşamda bitirdim. ama senin post hızına yetişemiyorum, özgür hatun:))

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

:) Yahu bu çingene çiçekçi kadın bas bas bağırmıyor muydu, para harcamayın, paranızı tutun diye?ben mi yanluş anımsıyorum yoksa? Bütün ekonomistler aynı sözde birleşmemiş miydi? Hem bu ekonomi çiçek ya da çiklet alınca mı düzelecek?
Kim yer bunu? Ben yemem; yiyen buyursun!

yenianne dedi ki...

yahuu kriz bizi teğet geçmemiş miydi?
Ne ekonomisi ne canlandırması??
Capcanlıyız vesselam...

P.S: tv'de bu reklamlar çıkınca hele ki Deniz Gökçe'yi izledikçe fenalık geçiriyordum.Yalnız değilim öğrendim...

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

:)

Ozgur dedi ki...

İlknur sorma, akşam akşam çok güldük:)

Sarı Çizmeli, vızır vızır di mi:)

Gülen, yemiyoruz da yiyenler fazla olduğundan ye ye bitiyor. Çok fena çook...

yeni anne, bu krizde dağlar denize dik uzandı, tam göbeğimize değdi o teğet!!!! Deniz Gökçe'yi görünce tüylerim diken!

Şule Bilge's Mom!

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.