30 Eyl 2009

Çadırdayız: Otağ Kurduk, Kazan Kaldırdık...




Fazla söze gerek yok sanırım:)

32 yorum:

Ozgur dedi ki...

Sila`nin da ayni cadirdan var ve simdi havalarinda sogumasi ile bana cadirimizi tekrar hatirlattin:)Catida bir yerlerde olsa gerek,bulayim hemen.Kizimda artik yariticiligini kullanip artik saray mi yapar,yoksa hali hazirda cadir diyemi kullanir bilemem artik:)
Ne guzel dusunmussun.

Yazmak iyidir... dedi ki...

Tulumunu yerim ben onun :D

Anne ve Bebisi dedi ki...

oy oy oy ;) Bagimsizligini ilan etmis, kendi basina eve cikmis sizin kiz :D

fazi dedi ki...

merhaba özgür

eee bugünler de böyle geçer:)Çadırda kalınca yemek yapmak gerek tabi :) Karıştır Eloş karıştır :)

Tuğçe dedi ki...

Igloo :)

Ayşe dedi ki...

elos ne bu hiz kuzucum, hemen kazan kaldirma daha 9 ayliksin dur... :)

kirazsevdasi dedi ki...

ahahah super,
yalnız bu cadırdan her cocuklu evde goruyorum, kuzenlerde vardi, arada biz de sıgısmaya calisiyorduk iceri.
bizde mi alsak :)

anne yazar dedi ki...

Güzelmiş eksik kalmayalım:))

Adsız dedi ki...

Pes vallahi.Yok yok siz bu kızı çok şımartıyorsunuz.Bir yaşına gelmeden böyle olursa ben onu yazlıkta eve nasıl sokacam. Şimdiden düşünmeliyim. sevgiler.

Ozgur dedi ki...

Ozgur, cikarin cadirlari:)

Yazmak Iyidir, tesekkur ederiz teyzemiz.

Anne ve Bebisi, bagimsiz cocugum olsun istedim, birey dedim, ahanda neler oldu:P

fazi, ya cok komik o resim. bilmis hanim:P

Ayse, bir anarsist yetisiyor:)

Kiraz, tabi, kizilay dagitiyor bunlari:P

anne yazar, valla cok yer kapliyo bastan soyliim:P

annecim, sen merak etme, senin oyunlarinla kimse basedemez:) olmazsa yazligin bahcesine kurariz nolcak...

genel yorum:
aldik almasina da biraz buyukmus. katlanmiyo da. napcaz boyle mi gidecek bilmiyorum simdilik...

havvanur dedi ki...

eve izci kampı kurmuşunuz bloglarda çadırları gördükçe hevesim geliyor evde müsaitte ablaya almamıştım haksızlık olcak die alasım gelmio annelik çok degişik bişi yaff:))

ilknur malci dedi ki...

evet evet fazla söze gerek yok harikasınız :)))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Dur Eloşa şimdi birde isim lazım ıhhhh ne olsu neolsun ya klasik ama güzel bişey OTURAN PRENSES olsun. bence en güzeli bu gibi. Gerçi prensesler yemek yapmaz ama onada öyle bir kılıf uyduralım şey aşçılar yemek yapmış prensesimizde kontrol ediyor nasıl olmuş kıvamı felan.

kuzunun annesi dedi ki...

Görmeyeli bu kız büyümüş yaaa , tshirt logosunda yazdıgı gibi Big :) Yirim onu ben yirim :)
Bu arad bencede annenin eline kimse su dökemez entertain olayında , unutmadık kendisini:)

Tekir dedi ki...

Ela ne pişiyorsun bakalım?
Hafif şeyler pişir :P

meltem dedi ki...

Karistir kazani Elacim, cok seker olmussun. Tam yemelik, anne , baba, teyzeye afiyer olsun
Sevgiler
Meltem

EbrUgur & Fatih dedi ki...

masallah cok sirin... sevgiler

aysema dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Aaaa hiç öyle şey olur mu? Eloş'u yazlığa sokmayacakmışım, şımarıkmış! Bunu dedesi şaka olarak yazmıştır. Dünya tatlısı yeter ki gelsin... Zaten biraz daha büyümesini bekliyorum. Biz Ela'yla daha ne şımarıklıklar yapacağız , göreceksiniz...

İki yumurta kırsan kek de yapacak gibi duruyor.

Hepinizi öpüyorum...

anneanne

saricizmeli dedi ki...

ela,
umut egenin en sevdiği şarkılardan biri çadırımın üstüne şıp dedi damladı:)) nakaratta anne saçlarını açar yampiri yampiri diyerek başını öne geriye sallar, umut ege kikir kikir güler:)


anane,
bu yaz yazlıklara gireceklerini hiç sanmam.
son gidişimizde umut ege kumsalda emeklemenin tadını çıkardı.
yaza ne eğlenceler bulurlar, hiç yazlıklara girmezler.
sanırım yaza, anane kek bile diyor olabilirler:)) sevgiler...

ezginin annesi dedi ki...

Ne güzel çadırmış ya. Benim bile içinde oynayasım geldi. Bi tane alıp Ezgiyle oynasak mı. İkimiz birden sığarmıyız içine acaba?? Ela akşama ne pişiriyor bu arada..Eminim çok lezzetlidir.

Ozgur dedi ki...

Pardon babacım, ilk adsızı annem sandım :)

Ozgur dedi ki...

Havvanur, zor iş annelik. Hassas denge işi bazen...

Ozgur dedi ki...

ilknur, teşekkürler:)

Ozgur dedi ki...

Tarkanın annesi:))) Aman fazla prenses olmasın:P

Ozgur dedi ki...

Kuzunun annesi, tshirte big sister yazıyor. Kız kardeşim almıştı hediye, bence bi mesaj var altında ama du bakalım:P Yaz ne güzeldi di mi...

Ozgur dedi ki...

Tuğçe:) Aradan kaçmış yorum.

Ozgur dedi ki...

Tekir, di mi nası ciddi:P

Ozgur dedi ki...

Meltem, Ela'yı yiycez biz:)

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Ebru Uğur...

Ozgur dedi ki...

Annecim, babamın yorumunu sen sandım önce, karıştı ortalık:)

Valla bana değil, sana çeker de biraz hamarat olur kızım inşallah:) Bizi de düzene sokar azıcıcık.

Ozgur dedi ki...

sarı çizmeli, ay hayal edemedim bi sene sonrasını. hobareyyyy... umutla ela gelip beraber keeeek derler mi derler...