30 Eyl 2009

Haberler...

Yazamadık epeydir. Kısaca haberler verelim...

* Ela inanılmaz bir hızla büyüyor.
* Üst sol diş çıkarken zorlandık biraz. Ateş ishal yok, ama huzursuzluk, bol kucak...
* Ela yattığı yerden doğrulabiliyor. (Mekik hareketi gibi)
* Bu sabah bizim büyükçe koltuğa tutunup ayağa kalktı. Daha önce kalkıyordu, bu koltukla ilk. Ustalaştı. Yürümemize hem az kaldı gibi, hem çok var gibi...
* Lor peyniri yiyoruz.
* İkeadan çadır aldık. Şu anda evin orta yerinde çadır var. Ela sevdi, biz daha çok sevdik. Düşünceleriyle başbaşa kalmak isteyen giriveriyor içine.
* Dün ilk kez akşam bir seminere gittim. Bakıcı abla kaldı Ela ile. Ben olmadan uyudu ilk kez. Bir emme saati atladık. Çok özledim, nasıl özledim, burnumda tüttü. Gece emzirdim, sabah sevdim, doyamadım...
* İşe adapte oldum. Ela da adapte oldu.
* Hafta sonlarını iple çekiyorum.
* Para kazanmak güzel bir duygu.
* Blogları hızlıca okuyabiliyorum. Fazla yorum yazamıyorum.
* Sonbahar depresyonu mu desem, havalar aniden soğuyunca melankolikleştik evcek.
* Akşamları pilim bitiyor. Üç gecedir koltukta uyuyakalıyorum.

* Hey child, stay wilder than the wind and blow me in to cry...

14 yorum:

Umut dedi ki...

elaaaa, akıllı toplarını yazmamış annen. yoksa yazmış da ben mi okurken atladım. annemden gizlice bakıyorum da bilgisayara, hızlıca göz atıyorum.
annem de koltukta uyuyakalıyor bazen. gerçi ilk iş günlerine göre daha azaldı bu durum.
şu çadırının resmini annene söylesen de koysaya, çok merak ettim.
ben şimdi dedemle parka gidicem, gene yazarım.

yeliz dedi ki...

hmmm ikeadan çadır, güsel fikir, biz de alalım:))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Aramıza hoşgeldin. Çalışan bir anne olarak hem güzellikleri çok hem zorlukları bi dünya olan bir düzen bu. Kolay değil gerçekten ama bi şekilde orta yol bulunuyor. Allah yavrularımıza sıhhat versinde herşey oluyor.

havvanur dedi ki...

dişler ateş falan yapmıyorda mızmızlık yapıyor 10 dişimiz var emeklemekte prof olduk kendi başımıza ayakta duruyor düşmüyoruz ama adım asla kendi başımıza atmıyoruz pusete oturmuyor ayakta cambazlık yapıyoruz anniii babbaa delll hilaaa bagırıyoruz çokta cadolozuz ama yurumeyi bekliyoruz büyüdükçe daha zorlanıyoruz gibi özgürcüm çalışman iyi bişi ekonomik anlamda durmak çalışmya devamm elaya ve sana sevgiler kolay gelsin

gunebakan dedi ki...

canim surekli takipteyim ama yazamadim. tam yorumları açıyorum benim uykusuz maymun uyanıyor.
eloşum nasıl da büyüdü.
doğumunu heyecanla beklerken yaşına gireceği günler yaklaştı.
hayatınızı yoluna koymuş olmanız ne güsel. darısı başıma.
öperim sizleri çoook çok...

Ayşe dedi ki...

masallah dedim, dilimi isirdim. :) nasil da buyuyor hepsi... kisin geldigimde 1 yasina girecek kucuk hanfendi!

ela selin dedi ki...

Merhaba Özgür anne,
Tahmininden daha da cabuk oldu desene ise adaptasyon süreci.. Verilen ara ne kadar uzarsa geri dönmek o kadar zorlasiyor. Önemli olan icsel dengeyi kurmak uzun vadede.

Ozgur dedi ki...

Merhaba Umuuut, Annem pek sersem unutmuş akıllı topları. Senin annenden duymuş da almış Allah'tan.... Söyledim koyacak çadırı. HOley, yaz arada böyle.
Ela.

Ozgur dedi ki...

yeliz, aldık da sanki biraz erken:P

Ozgur dedi ki...

Tarkanın annesi, çok haklısın. Amin diyelim...

Ozgur dedi ki...

Havvanur, oturmaya direnme bizde de var. Uff zor şey büyümek yahu:)

Ozgur dedi ki...

Günebakan, ne hızlı geçti zaman...:) Daha çok öğreneceklerimiz var sizden.

Ozgur dedi ki...

Ayşe hiç sormaa! Çok az kaldı:)

Ozgur dedi ki...

Ela Selinin annesi, çok haklısın. Sırayla, zamanı gelince oluyor her şey... Sırayla.