17 Eyl 2009

Sulandırılmış Vicdanlar, Karışan Sapla Saman ve Türkiye'de Çocuk Sahibi Olmak...

Okur çok doluyum bildiğin gibi değil.

Öyle ki dolup dolup boşalıyorum.

"Cem Garipoğlu" "ailesi" tarafından "adalete" "teslim" edilmiş. Neden bazı kelimeler tırnak içinde? Bu ülkede anlam kaymasına uğradıkları için mi...

Kızım dokuz aylık ve içim yanıyor. Ne yapardım diye düşünemiyorum bile babanın yerinde olsam. Hayal edemiyordum. Eleştiriyorlar acılı babayı. Ekşi sözlüğe biri "eğer kızımın katillerinin bulunacağını bilsem taksimde çırılçıplak koşardım" demiş. Bence babanın yaptığı az bile... Ben de koşardım, her kapıyı çalardım, her programa çıkardım, her mikrofona konuşurdum. Soyunurdum, delirirdim, her şeyi ama HER ŞEYİ yapardım. ÖTESİ YOK ÇÜNKÜ... Bundan büyük bir acı yok, olamaz. Çocuk sahibi olmayan bu konuda ahkam kesenleri dikkatli olmaya davet ediyorum. Allah büyük!

"Blame the victim" Kurbanı suçla işletiliyor ey Türkiye... Yaz yaz bitmez, Yıldırım Türker yazmış zaten daha ne diyelim...

Anne bloguna yakışır mı bu konular ey okuyucu?

Acaba verdiğim biberonda kanserojen madde var mı derken düşünün!
Acaba anne sütünü az mı verdim, çok mu verdim?
Acaba hangi oyuncağı, yeterince aldım?
Konuştum mu onunla, şarkı söyledim mi, oynadım mı?

Sonra büyüsün yavrunuz. Soğukkanlı bir adam gidip sakin sakin bir elektrikli testere alıp sevmelere kıyamadığınızın kafasını kessin. Şüpheli TÜRKİYE'de SAKLANSIN. Kimsenin RUHU duymasın.. BURNUMUZUN DİBİNDE YANİ...

ALAY EDER gibi. Sonra bir anda GÜNDEM DEĞİŞTİRİR gibi teslim olsun. Toptaş unutulacak mı? Ölenler unutulacak mı?

NEDEN KATİLDEN GEÇİLMEZ OLDU BURALAR?????????

Delirmeme ramak var okuyucu. Eğer bu satırları okuyup da baba şöyle yapmasaydı diyorsan OKUMA sakın. Sakın yorum yazma!

Acısını şöyle yaşamalıydı, böyle yaşamalıydı diyenlere söylenecek şey çok ağır....

Hakkını vererek empati yapmaya kalkanın aklı şaşar.

Sakın büyük konuşmayın.

SAKIN!

8 yorum:

Parpali dedi ki...

Vali, Emniyet müdürü açıklama yapmışlar. Birbirlerini tebrik ediyorlarmış. "Ne için?" diye sordum kendi kendime. Kendi aralarındaki al gülüm, ver gülüm hesapları dışarı sızmadı diye mi? Yüreğini ferah tutmaya çalış demekten başka bir şey gelmiyor elimden. Ela'ya sirayet etmesin huzursuzluğun.

Anne İş'te dedi ki...

KİMSE BÜYÜK KONUŞMASIN!HELE EVLADI OLAN HİÇ KİMSE ASLA DEMESİN!!!

saricizmeli dedi ki...

ben bu sene münevverin annesi yerine koydum kendimi, sonra dilanın annesi yerine.

o andan geri dönmek istedim hep.
düşüncesinde bile dayanamadım.

* YeLiZ * dedi ki...

Az bile demissin !! Eline koluna saglik

Ozgur dedi ki...

PArpali, ne güzel saman altı ettik bazı konuları diye tebrik etmişlerdir. Çok haklıısın...
İnsan sinirleniyor:(

Ozgur dedi ki...

Anne İş'te çok haklısın. Ama konuşuyorlar işte durmadan, durmadan.............

Ozgur dedi ki...

sarıçizmeli, hayal edilir şey değil. Allah korusun, tüm yavruları.

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Yeliz. Keşke hiç yazmasak böyle şeyler... Gerek olmasa...