23 Eyl 2009

Tulumlu Ela...


5 yorum:

Yazmak iyidir... dedi ki...

Ehahah çok şirin olmuş Elacık yaa :D

Adsız dedi ki...

Tulumlu Ela'yı yerim ben! Yine çok tatlı...
" Her halinle güzelsin, gönüllerde gezersin..."

Sema

ilknur malci dedi ki...

bizde tulum giyiyoruz 2 haftadır özellikle geceleri.çokkkk yakışmış :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

tulum çok yakışıyo bebelere. yazın bile kısa kollu kısa bacaklıları giydirmeli hep.. çok tatlı olmuş eloş'um, feminist gelinim :0)
ben de gecenin 2sinde üşüdüğünü farkedip tulumunu giydirdim tuni'ye. o saatte yiyiverecektim herifi.

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler yazmak iyidir:)

Sema, teşekkür ederiz:P

İlknur çok faydalı bi kıyafet. Bana olsa ben de giyecem o derece...

Hülya,

Ya evet, kısa kollular da şeker. Bir anda böyle ohh sırtı açılmayacak diye mutlu oldum. Bi de bu tulum, Ayşe'nin hediyesi. Ela iki haftalıkken gelmişti. Ben de bakıp, ya bu kocaman şeyi nası giyecek yaa diye hayret etmistim o zaman... Yerim ben ooo şeker Tuna'yı ayrıca. Ben de yerim bana nee:)