12 Eyl 2009

Yağmurlu Bir Gündü, Tıpkı Bu Gün Gibi...

Bu diş resmimiz. Aslında eski ama anne anca yükleyebildi. Bakın hem gamzelerim çıkmış, hem de dişlerim. Şimdi beş etti, oley...

Bu resimde oyuncaklarımla oynuyorum. Burası oyun alanım. Anne hazırlıyor, ben takılıyorum ama bugünlerde asıl sevdiğim şeyin parkeler olduğunu farkettim. Sevinsin diye burda takılıp arkasını döndüğü anda parkelere dalıyorum. Geçen anne oyuncakları şu gördüğünüz beyaz şeye koyuyordu, ben de gaza geldim topu koydum. Sağda solda Ela ile oyuncakları topladık diye anlatıyormuş, oyun oynadım ben aloo, eğlendim senle. Bulaşıkları da yıkayayım isterseniz?

Laf ediyorum ama komik bu anne bazen. Sabaha kadar uyutmadım, bari güleyim de moral bulsun:)


Bugün atta gitcektik, arkadaşlarla buluşcaktık. O kadar özendik, bezendik giyindik. Dışarı bile çıktık. Ben yağmuru görmüştüm önceden, ama böylesini görmedim. Gökyüzü fotoğraf çekip durdu, flaşlar patlıyo filan. Bol miktarda su akıyordu yollardan. Annem tırstı, geri döndük. Gaza gelmiştim oysa...


Bu da babamın kucağındaki halim. Üzüldüm biraz ama naapalım...

Hoşçakaaal!

9 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Çok güzelsin ama sen neşeli beş diş :)
Canın sağolsun!

Adsız dedi ki...

bize bu mutluluğu yaşattığın için sana teşekkür ederiz yavrum. söyleyecek fazla bir şey yok . sizi seviyorum...

anne yazar dedi ki...

oyy kıyamam ben sana:))

Sen Gelince dedi ki...

Gamzeler süper:)

yeliz dedi ki...

çok tatlısın ela

aysema dedi ki...

Sen hep gül emi...

www.Kitubi.com dedi ki...

Çok tatlı, yerim gamzelerini. Her ne kadar dişler fotoğrafta gölgeliyse de, annen yerlerini ezbere bildiği için çıkmış sandı herhalde. Olsun, onları da yerim.

Ayşe dedi ki...

elacim uzulme sen sakin... arada sirada oyle cok yagmur yagar istanbul'da. annecigin iyi etmis eve donmekle, daha zor olurdu ciksaydiniz...

ayrica o dis resmine de bayildim ben... Allah gulen yuzunu hic soldurmasin insallah.

bu arada anneye soyle, sen annaneye cok benziyorsun bence.

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Tuğçe teyze:)

Anne, baba biz de sizi seviyoruz:)

Anne yazar, Sen gelince, Yeliz, Aysema çok teşekkürler.

Damla, eğer uslu durursan şirinleri sen de görebilirsin diyo annem:)

Anneanne çok memnun oldu Ayşe teyzee!