27 Eki 2009

Bu fırtına durulur mu, benden adam olur mu?


bıraksam kendimi
şöyle oh ne rahat
bu da geçer gülüm
yaşamana bak
alınacak dersler var
sorulacak sorular
bu da geçer gülüm bizden bu kadar...
mazhar alanson..

Ela şimdi de diş çıkarıyor. Maceraya doyamadık...
Antalya yolcusuyuz bakalım nasıl olacak...

Yorgunluğum geçmedi hala.

Bu arada saat farkından şaşıran yavrulara Ela'yı da ekleyin. 5:30 nöbetteydik aynen. Bi de neşeli ki sorma... Dün babası kalkmıştı, bugün ben. Uyusa, dinlense...

Bu akşam ilk kez makarna yedi, kendi kendine. Biz de yedik karşılıklı. Aynı masada. İşe bak güzel kızım. Büyüdük de...

Alınacak dersler var, sorulacak sorular...

Domuz gribi kafamızı kurcalamaya devam ediyor. Psikopat gibi okuyup durdum yine:(

Blogcu anne'nin yazısını beğendim.

6 yorum:

esra dedi ki...

domuz gibi benide tedirgin ediyor, ne yapacağımı bilemiyorum açıkcası..
kendi başına yediği ilk makarnaydı galiba.. gözünüz aydın büyüdü demek ki.. bizimki de şu anda üç dişi aynı anda çıkarıyor.. zor oluyor çok, allah kolaylık versin sizede..sevgiler

Ayşe dedi ki...

grip hepimizi tedirgin ediyor. bende bir paket tamiflu var su anda. Ama asiya da inanmiyorum...

bu arada dunku yazina yorum birakamadim, ama I have to say, kizimiz iyice cocuk gibi olmus masallah, saclar ve bakislar iyice toddler yapmis zuzuyu...

size iyi yolculuklar. opuyorum.

Blogcu Anne dedi ki...

Bu saat farkı bizi de kırdı geçirdi. Deniz bütün yaz zaten 6'da uyandığı için çok bir şey fark etmedi de, ben 5 buçukta hortluyorum, o fena oldu. Adeta bir mini jet-lag olayı...

Diş konusunda kolay gelsin. Zor işler...

Domuz gribi beni de allak bullak etti. İngilizcede bir deyim vardır ya "between rock and a hard place" diye, oraya girdim kaldım.

Ozgur dedi ki...

Esra, evet ilk kez makarna yedi kendi başına da, normalde de. :)
Zor iş büyümek ama iyi başarıyor kahramanlar.
Çok teşekkür ederiz.:)

Ozgur dedi ki...

Ayşe'cim çok büyüdü, her gün hayret ediyor insan. Duruşu, bakışı, sözleri. Meme ve mamayı ayırdediyor mesela. bana gelince meme bakıcıya gelince mama...


öpüyorum canım:)

Ozgur dedi ki...

Blogcu anne,
Umarım tez zamanda medeni saatlerde uyanmaya başlarız. Gribe gelince... Kafalar karışık, Allah'a emanetiz.

sevgiler.