15 Eki 2009

Dünyayı SırtındaTaşıma...


And anytime you feel the pain, hey jude, refrain,
Dont carry the world upon your shoulders.
For well you know that its a fool who plays it cool
By making his world a little colder.

Ve ne zaman acıyı hissetsen, jude,
Sakın kendini.
Dünyayı omuzlarında taşıma...
Biliyorsun, umursamaz/soğuk gözükerek dünyasını daha da üşüten kişi aptaldır...




So let it out and let it in, hey jude, begin,
Youre waiting for someone to perform with.
And dont you know that its just you, hey jude, youll do,
The movement you need is on your shoulder.

Önce çıkar, sonra tekrar al, Jude, başla...
Seninle beraber başlaması için birini bekliyorsun.
Bilmiyor musun bu sensin Jude, sen...
Muhtaç olduğun hareket omuzunda.




(Kötü çeviri denemesi için üzgünüm, keşke bir şairimiz el atsa da güzel, akıcı bir çeviri sahibi olsak. Ben serbest takıldım biraz. Olmadı biliyorum.)

Yukarıdaki şarkı, Hey Jude, Beatles'in Paul McCartney tarafından yazılan, Lennon/ McCartney olarak kaydedilmiş şarkısı. Orjinal şarkı, anne ve babası boşanırken üzülmesin diye John Lennon'un oğlu Julian için yazılmış. Gerçi John Lennon, kendisine yazıldığını düşünmüş, başkaları üstüne alınmış... Karışık işler.

Netice itibariyle insan kendini kapalı havada hüzünlü hissederse dinleyip keyiflenebilir.

Kasmayın, sevdiklerinize açılın, rahatlayın...

*Teşekkürler Sezen ablaaaaa...

12 yorum:

Seyhan dedi ki...

fotoğraflar süper, bayıldım..

Iraz dedi ki...

Her gün yazsan keşke..Sana ödül verdim, son yazımda :))

aysema dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Yenilendim, açıldım, dersimi aldım gidiyorum.Gitmeden Eloşu öpüyor öpüyorum.
Bence de sen her gün yaz..

elbruze dedi ki...

Özgür Anne, yorumlara tıklamadan önce 2 şey yazmayı düşünmüştüm. İlkini Seyhan, ikincisini Iraz yazmış :) Ee o zaman ben de sevgilerimi gönderiyorum.

anne yazar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
anne yazar dedi ki...

Sevgili Özgür kadın, face notlarıma ekleyeyim ben bunu güzelmiş:) Ela daha da güzelmiş:)) Hele gitarlı Ela iki kat güzelmiş:))

Ayşe dedi ki...

Ela ve yeni dis kasiyicisina bayildim bayildim.

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Seyhan:)

Iraz, ohoo böyle destek olduktan sonra:)

Teşekkürler adsız. Bi sponsor bulsam:P

Ozgur dedi ki...

elbruze, çok teşekkür ederim çok:)

anne yazar, çok önce çekilmişti bu fotolar bu zamana kısmetmiş:)

Ayşe'cim bayaa eski fotolar. Bizim kız müzik olayını yedim yuttum demek istemiş:)

selamlar, teşekkürler

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Yazilarinizda kizinizda cok seker ;-) Minigin oturdugu koltuk harika gozukuyor markasini ogrenebilirmiyim ve nereden aldiginizi ( 8 aylik kizim icin ) Tesekkurler...
Ezel

ilknur malcı dedi ki...

çok şeker anne de öyle :)