26 Eki 2009

Ela, Sinaps Tatlısı


Ben uyurken çekmişler...

Amcam geldi pazar günü, iphonuna el koydum tabi...

annemlerle oynuyoruz burda. cee ceee. kafama geçiriyorum onu sonraaa ceee...

ayakta durmak istiyorum, ama ayağımı nereye koydum öyleee??

annem küçükken bu parka bayılırmış, abla parkı dermiş. memleketimizden park manzaraları...

düz duvara tırmanırım, affetmemmmm.

anneannem beni parka götürüyor, gülmez miyimmm?

sallıyor da...
memleket de yeşil hani... bu da dedemin kucağı...
annemin kuzeninin kızı ve ben.... anneannemlerdeyiz, bulanık çıkmış köşede, diğer bulanık da teyzem. (teyzee özledik seni... )

11 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

Elaaa
Sen bi boyle degistin, zaten guzelsin de, guzellestin demeyecegim ama,
nasil desem bilemeyecegim sekilde baskalastin
Cok tatlisin coook.
Bu gece napiyoruzzzz? Sabaha kadar hiiiç uyanmadan uyuyoruz tamam mı teyzoş?

Tekir dedi ki...

heyoooo,
görmeyeli çooook büyümüş bu elakuş annesiiii. aferim ona (anneye de alkış) :))

Adsız dedi ki...

Yerim ben onu... Yine bize özlem düştü!

Öpüyorum hepinizi, en çok da Eloşumu...

Öylesine... dedi ki...

harbiden çok tatlı

yenianne dedi ki...

Ela çooook güzel bir kız olacak :)

yeliz dedi ki...

özgüüür,
bu kız çok çok güzellll...
ve ben hiç farketmemişim gamzeleri var... ve kocaman oldu ya, karnındaki halini biliyoruz çok fena oluyor insan

k.i.s.d. dedi ki...

Aşkııııımmmm, ah özlemişim 1 hafta Ankara arasında göremeyince. Komşu olduk a dostlar internet bahane sohbet şahane. Elacığım sen ne güzel büyümüşsün, inanamıyoruz. Cevdet imreniyor haberin olsun :) Gamzenden kokluyorum canım benim, annene selam söyle, sizi seviyoruz.

kuzunun annesi dedi ki...

Oy oy oy , güzellikler şirinlikler burada. Maşallah maşallah diyorum , başkada birsey demiyorum . Çok büyümüşsün yavruş sen ya:))

Iraz dedi ki...

Benim de tıpkı bu kuzen gibi köşeye yığılmış (!) bir 2 yaş fotom var..Niyeyse o fotoğrafa akşama kadar bakabilirim gibi geldi..Bak acıdım kendime, tüh :(

Ozge dedi ki...

cok sekersin Ela! ne gusel fotograflar:)

Zuzuların Annesi dedi ki...

Maşallah:)