8 Eki 2009

Üçüncü Köprü ve Dokuzuncu Ay Haberleri...

Resimde görüldüğü gibi üçüncü köprü bizim evde yapıldı, rantı da bize kaldı:) Ev sahibi duydu, evi satıyor...

  • Bugünlerde boş sayfa karşısında oturduğum çok oluyor...
  • Ela yerden ayağa kalmak üzere. Sürekli köprü vaziyetindeyiz. Hızlı emekleme döneminde devam, vızır vızır.
  • Apartmana mantolama yapılıyor, tüm gün cırr cırr sesler.
  • Uykularımız güzel. Günde 2 kere 1-1.5 saat.
  • Çocuk parkında salıncağa biniliyor.
  • Boy: 73 cm
  • Kilo 9350
  • Saklanbaç sevdiğimiz bir oyun. Kendisi ceee ceee ceee.
  • Meme mama, anne, baba, nene, dede...
  • Haftasonu gelll gelll gelll..

12 yorum:

http://kirazsevdasi.wordpress.com/ dedi ki...

ooo masallah kilo durumlari filan sukela :)
Yas a gosterdim resmi, birlikte koptuk, supersin Eloş! go Eloş gooo!

Tekir dedi ki...

son fotoğrafta yoga mı yapıyor yahu :)

Adsız dedi ki...

Yesin onu nenesi...

* YeLiZ * dedi ki...

haha kopru fotosu sahane
yakinda popoyu biraz daha dikip altindan bakmayada baslar...:)

Rana Eslem GULMEZ dedi ki...

cok tatliiii

Ayşe dedi ki...

boyle kopruye can kurban.:)))
bu yakinda ayaklanir annesi sen merak etme.
yalniz ozgurcugum, sen her zaman yanindasin, tam farkedebiliyor musun bilmiyorum, ama acayip degisti elosun bakislari, kocaman oluyor her yeni resimle birlikte... Allah nazardan korusun...

kuzunun annesi dedi ki...

Masallah yazdan beri baya ii kilo durumları , nanaklar falan sıkmalık olmuş . Afferim sana :))

ilknur malcı dedi ki...

koca bir maşaallah elaya :)

lena dedi ki...

maşallah elaya tatlı şeker :)

lena dedi ki...

maşallah elaya tatlı şeker :)

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler kiraz teyze. tombik yanak olduk, halimize bak:)

Tekir, sen diyince dikkat ettim ben de:) Öğrendi mi acaba...

Nenesini de biz yeriz:P

Yeliz yaaaa öyle mi yapıyolar:)

Teşekkürler Rana,

Ayşe'cim, sen dedikçe daha dikkatli baktım gerçekten bir anlam, bir farklılık var. Gidiyor koltuğun arkasına saklanıyor, bakıyor. Bilinç geldi hanım hey... Amiin amin:)

Kuzucum, annane faktörü diyorum ben hala buna:)

teşekkürler ilknur:)

teşekkürler lena:)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Cok komiksiniz annesi ya:))
Lakin ozgurluk ile rantiyerlik arasinda bir secim yapmaniz lazim; ikisi birden olmuyor maalesef ;)

Olur da ozgurlugu secerseniz, gozunuz arkada kalmasin; ben buyuk bir memnuniyetle yerim bu sirin rant kaymagini, ay aman kaynagini :P