30 Kas 2009

Mim Başlatıyorum...

Yazacak milyonlarca şey var ama gel gelelim benim hiç halim yok. Olası konu başlıkları:
1- Bayramda ne yaptık?
2- Ela tatlı cadısının yeni yetenekleri, tatlılıkları ve cadılıkları
3- Uyku üzerine
4- Biten bayram tatilinin bünye üzerindeki olumsuz etkisi
5- Gidip gelip Anne ve Bebişi'nin yolladığı The Idle Parent kitabını gide gele okurken bol bol "vay be, evet ya, hah, hay ağzına sağlık" vb dememe neden olan düşünceleri, tavsiyeleri.
6- Sadece anne babalık halleri değil. Bişey yapmalı hey noktasında, daha radikal çözüm arayışına devam.
7- Yüklenecek fotoğraflar
8- Anne olmaya hazır mıyım, sorusunu soran arkadaşlar için "ne zaman hazır oluruz" konulu kendi fikirlerim.
9- Anne olduktan sonra geçirdiğim dönüşümde son nokta.

Bunları bir yana bırakıyorum ve Mime geliyorum.

Konu şu:

1- Sizi mimleyen kişiye link veriyorsunuz mutlaka, ki, akışı bozmayalım.
2- Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem... Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu... (Tekrarlanabilir olması tercih sebebi)
3- Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı.
4- Sokakta oynar mıydınız?
5- Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay.
6- Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay...
7- Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı.


Mimlediklerim: (tabi eğer kabul edersen bay hunt)
  • Anne ve bebişi,
  • Yeliz, (Arca'nın annesi)
  • Kuzunun Annesi,
  • Kiraz sevdası,
  • Birinci Tekir Şahıs,
  • Can'ın güncesi,
  • kendi izini süren deli,
  • yazmak iyidir,
  • pratik anne,
  • Sarı çizmeli...

Aslında mimleyecek çook arkadaş var ama hepsini ben mimlersem mimlediklerim mimleyecek kimse bulamayacak diye burada bırakıyorum... (Bu mesaj kendini yok edecektir.)


9 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

bu mim sonucunda nasil bir analiz cikacak meraktayim =)

Tekir dedi ki...

tamamdır özgür. yazacak bir şey yok diyordum önce diş, sonra bu mim. yazacağımdır. görevimiz mim :)

Ozgur dedi ki...

yok yok analiz değil... kendi çocukluğumuzu hatırlayalım, sonradan memnun olduklarımızı tekrarlayalım amaçlı...:)

saol kiraz,
saol tekirim...

Bilge Anne dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hilal dedi ki...

Üzerime alındım bu mimi, yazdım. Yazması, düşünmesi zevkli sorulardı hepsi. Sonuçları söylerseniz bir gün, faydası olur, öğreniriz çocuklarımıza ne yapmamız gerektiğini.
http://annecafe.blogspot.com/2009/12/ozgur-anne-nin-mim-konusunu-cok.html

k.i.s.d. dedi ki...

Yazdım gari

Sadece anne.. dedi ki...

Özgür, gördüm mesajını yazacağım en yakın zamanda, hatta belki bu gece :) Taşınma telaşesi malum..

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Hilal!!!!

Ozgur dedi ki...

k.i.s.d, sadece anne, teşekkür...