9 Kas 2009

Polonezköy'de bir Pazar


Merhaba sevgili ablalar, abiler. Anneannem geldi benim. Annemin arkadaşı gelmiş İngiltere'den öyle hep beraber buluştuk, kahvaltıya gittik. Hamak denen bişi vardı ba-yıl-dımm. Anneannem salladı beni, güldük eğlendik...

Bu yola çıkmadan önce. Annem bana kız kıyafetleri giydirdi. Artık büyüdüğüm için kilotlu çorap denen bişey giydirdiler. İstediğim gibi çıkaramıyorum normal çorap gibi. Biraz sinir ama hadi neyse sevinsin garipler. Nasılsa çıkarırız. Ayakkabım da yeni. Artık yere basıyoruz ya gidip aldılar. Anneannem ilk ayakkabı lafına itiraz etti, esasen beş çift ayakkabım var ama onlar laylay loy loy. Bu ilk ciddi bastığım ayakkabım. KıyafetlerimAntalya'dan...


Gelen arkadaşlardan birinin blackberrysi vardı. Bizimkilerde yok bundan, değişik geldi. Başka ekolmüşüz biz. Annem gıcık oluyor cep telefonu şeysine ama doyamıyorum oynamaya. Bi punduna getirip aldım gene elime...

Hamakta yaydım biraz. Oh!

Hep yat, hep yat olmaz tabi. Naapsam, naapsam diye düşünürken... düşünürken...

...tekvando kıyafetlerimle uyuyakalmışım!

Bu evde, yine bi şekil yasak krallık, tv dvd diyarlarına yolculuğum esnasında çekilmiş...

Abaküsüm olmadan şurdan şuraya gitmem. Çalışmam lazım, ohoo...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

HAH işte böyle...sizi çok seviyorum.

yeliz dedi ki...

çooook tatlısın ela, söylemeden geçemedim, oku oku bişey yazma, olmaaaz :) kısa bi ara vrmiştin, dönmene sevindim...

kuzunun annesi dedi ki...

O balon etekli popoyu ısırırım senin :)

ŞEKER dedi ki...

son fotoğraftaki eteğe bayıldım. o eteğin büyüklere göre olanı da var mıdır acep? ya da o kadar yakışır mı :))

k.i.s.d. dedi ki...

Herkes gibi ben de eteğe bayıldım, çok şeker. Ve büyüyorsun işte, her yorumda bunu söylüyorum ama inanılmaz bir sürece şahitlik ediyoruz hem kendi adımıza hem de senin ailen adına. Ayakta duran bir eliyle abaküsü tutan Ela, sen bir zamanlar miniciktin. ahhhh. Çok hoş. Çok! Sevgiler.

yeniay dedi ki...

Seni uzaktan sevmek aşkların en kötüsü ama resimlerin var onlarla avunuyoruz güzel ELOŞ......

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler adsız...

Yeliz teyzee, gelicem ben gene:)

kuzu teyze eheh:)

şeker teyze, güzele ne yakışmaz:) yakışır mutlaka...

k.i.s.d, teyzem, teşekkür ederim:))

yeniay, gerçek teyzem, çok özledik!