10 Kas 2009

Vırvırvırvır..

Aklıma yazacak hiç bir şey gelmiyor... Söz bitti mi acaba? Yoksa hep yorgun muyum? Sonbahar yordu beni. Kasımı da sevmem. Aralık gelsin bir an önce... Hem kızımın doğum günü, hem evlilik yıldönümü, hem yılbaşı ...

Bir yorgunluk çöktü geçmiyor...

Kitap okumaya mecalim yok...

OIP gibi bee bee bee demek istiyorum.

Tam şuraya çocuktan sonra feodal düzene geçiliyor diyecektim ki sevgili çay doldurayım mı dedi. Diyemedim.

Uykum da geldi...

Bugün böyle geçsin mi madem....

İşyerinde bir arkadaşımın oğlu domuz gribi.. İşe gelmiş... Yolladılar geri. Çok tırstım...

12 yorum:

* YeLiZ * dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
* YeLiZ * dedi ki...

Inanamiyorum ya
Bizim ust sokakta birinde cikmisti domuz gribi ,annem nasilda korkmustu ,sokaga cikma sakin diyordu bana.
Istanbulda havaalanina bile aletler konmustu atesi olan yolculari tespit etmek icin ...

Amerikada virusun adini bile duymaz oldum , Turkiyede hale bak !
Ne olacak bu isin sonu !!
:(

blogcuanne dedi ki...

Ben de kasım ayını hiç sevmezdim. Annem 10 kasım doğumlu, "herkesin üzüldüğü bir günde doğmuşum diye hayıflanır. Sonra... Sonra, 3 Aralık'ta gelmesi beklenen Deniz Efendi 25 Kasım'da aramıza katılmaya karar verince Kasım en sevdiğim ay, 25 de en sevdiğim rakam oldu :)

Bu aralar herkeste bir buhran. Bu sıcak havalar da insanı iyi yapmıyor, lodos mudur, pastırma mıdır, geçsin gitsin de kendimize gelelim.

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

sanırım sıkıntın havalardan... ben de de öyle garip bir durum sözkonusu...elim yerinden kalkmıyor. domuz gribi çok yaygınlaşıyor, özellikle de bu aydan sonra daha da artacağı söyleniyor....çok dikkatli olmak gerek..

meltem dedi ki...

Kış geldi bizim köye. Karanlıkta kalk, karanlıkta işten çık, eve git yağmur altında. Ruhumu yoruyor bu karanlık ve grilik. Hiç bir şey yapasım yok sadece Idille evde emeklemek istiyorum. Bizde de durum parlak değil anlayacağın.
Bu arada hamak güzeli pek bir şeker,dikkat annesi yiyip bitirmesinler Eloşu.
Meltem

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

1-2 post önce demişsin ya "acaba biz aşı yaptrsak da ela'yı öyle mi korusak?"
aşının güvenilirliği bir yana devletimiz sadece risk grubundakilere yetecek kadar aşı sipariş etmiş durumda. "ben ikna oldum hadi aşılayın beni" diyene yok yani aşı. olayın böyle de bir trajikomik durumu var. bekleyecez salgın geçsin diye yani

olmadık işler peşinde dedi ki...

Olur bazen böyle. Benim ki uyuyup uyanınca geçer genelde.

Herkes bezgin görünüyor bir ben miyim eğlenen??!!? :)p

Ozgur dedi ki...

Yeliz, işte yakınımızda grip. Birşekilde geçecek gidecek. İnsan huzursuz oluyor fakat... ABDde geçti mi grip dalgası acaba? Wikiden bakınca, http://en.wikipedia.org/wiki/2009_flu_pandemic

asıl dertli bölge Amerika gibi gözüküyor. :( En çok ölüm ABD ve Brezilya'Da olmuş...

Ozgur dedi ki...

blogcu anne, katılıyorum...

Ozgur dedi ki...

Esra, öyle el yıkamaya devam:(

Ozgur dedi ki...

meltem, ya acaba bizde de bi kış uykusu isteği olabilir mi:)

Ozgur dedi ki...

hülya, heheh haklısın. bi sürü sipariş etmişler yine sanırım. Ne bileyim...