14 Ara 2009

Bugünler...

  • Bugünlerde pek ortalıkta olamayacağız...
  • Daha taşınamadık. Kolileme, toplama, düzenleme, ustalarla konuşma, boya badana, yaptır yaptır, paraları paraları saç saç saç...
  • Ela dün bana Annnemmmm dedi. Anne çok uzun zamandır diyor da, bu başkaydı. Annneee, annemmm. Yeniden doğmuş gibi oldum.
  • Bir yer var her şeyi söylemek mümkün...
  • Serseri serseri gezmek istiyorum sokaklarda. Oturduğum yerde raptiye var.
  • Bütün eski belgeleri düzenlerken bir sürü fotoğraf, bir sürü metro bileti, uçak bileti, kartlar buldum. Ela'dan önce çelebiymişiz. Şimdi ev kuşu ama uçmak üzere? (Eğretilemeni yerim. (Metafor da olur))
  • Kitap mimini yazıcam ama yazamıyorum. Hızlıca bugünlerde en çok Idle parent okuyorum, okuduğum yerleri bi daha okuyorum diyim. Özgürlük manifestosu benzer şekilde.
  • Zaten okuya okuya iyice yerleşti içime. Şu mesailer kabilesinden kurtulma vaktinin geldiğine ikna oldum. Bu ayın sonunda kurtuluyorum sonra ver elini Paris. Lafın gelişi canım. Ne işim var Paris'te.
  • Araştırma, geliştirme, okuma, öğrenme, yazma çizme işleri tam gaz. Hadi bakalım.
  • Ela çok ama çok tatlı. Esnek yavru, hoba diye kalkıyor ayağa öyle çömeldiği halden tutunmadan.
  • Çok akıllı bıdık oldu çok. Bu aylar en zevkli zamanlarmış gerçekten.
  • Meme konusunda ne yapıcaz düşünüyorum. Beslenme açısından iki yıl, pedagoglar açısından bir yıl idealmiş.
  • Eve oturak aldık, oturdu ve ıkındı. Şok olduk. Henüz icraat yok, ama ya olursa? Di mi ya tutarsa?
  • Taşımaktan sırtımız ağrıdı, dile kolay on kilo. Bonus: On kilo Ela mı ağırdır, on kilo pamuk mu?
  • Ela altı diyor. Sayılar kitabını okurken. Sevdiğim sayı altı. Başka sayı söylemedi. Anlamadık neden.
  • Al, ver diyor. Yazmıştım sanki?
  • Aşımı oldum, kolum ağrıdı biraz.
  • Havalar nasıl da soğudu. Ay taşınalım artık.
  • Annem burada. O olmasa ne yaparmışız bilemedim. Koca düzeliyor ama hala Ela'yı kucağına alamıyor. Yemek, içmek, düzen derken. Bir tek annem olsun bana bişey olmaz...
  • Ela'nın doğumgünü yaklaşıyor. Kızımızın bir yaşına ne kaldı?
  • Kilo vermem lazım. Kendimle ciddi ciddi konuşmanın zamanı geldi. Yeni ev, hareketli, neşeli ve enerjik anne. (çıtır da olsun olmuşken)
  • Saçlarımı da kestirsem. Rapunzell rapunzelll topla kız saçlarını.
  • Yanarım yanarım, şu balıkçının oğlunu bir baştan sonra okuyamadım kızıma. O açacak sayfaları illa. Diğerlerinde okuyoruz halbuki sırayla. Anlamadım ben. Alengirli kitap.
  • Taşınmanın zor yanı, bi kere aklına koyunca oturduğun yerde oturamamak. Hep bir huzursuz. Ay gitsek de kurtulsak hali.
  • Bugün bir video izledim internette. End of Food. Çevirsem keşke dedim ama hiç vaktim tok. Özetle söylediği, yediğimiz tavuklar tavuk değil. Piliçken obez olmuş, antibiyotik manyağı zavallı hayvanlar. İçim acıyor. Ne hale geldik? Bu nasıl hayat. Bu nasıl beslenme. Ne yiyoruz, ne yediriyoruz yavrularımıza. Köy tavuğunu ilk gördüğümde başka bir canlı sandım...
  • Gene çok önemli bi şeyi söylemeyi unuttum gene.
  • Enişte geldi gavurlar diyarından.
  • Hah. Bizler hiper asosyal olduk. Ela, sevgilinin hastalığı, annem burada, taşınma, iş değişiklikleri filan derken, bir de baktık ki hiç bir arkadaşımızı arayıp sormuyoruz. Yakında tanıdığımız herkes bizi unutacak... Taşınsak da gönülleri alsak. Böyle olur mu, olmaz...

22 yorum:

Parpali dedi ki...

iki gozum, bir burnum var
bir elimde tam bes parmak var
dort bacagi var iskemlenin
ama altinin yerini tutamaz
hiççç :)
Edi ile büdü'den.

İlknur dedi ki...

Ya okurken ver elini Paris deyince aha buraya mi geliyorlar diye birden sevinc yaptim. Sonraki cumleye kadar. Keske yolunuz dusse..

Ayşe dedi ki...

1. asosyallik durumu: olur oyle vakalar, kahraman arkadasim yakalar diyorum. arada sirada oluyor oyle vakitler. dun H'in hocasinin partisi vardi da insan yuzu gordum...

2. sen Elos'u anlattikca icim gidiyor... tam yemelik yutmalik zamani geldi, azicik da dillendi ya simdi, ne tatli olmustur.

3. end of food'u seyretmedim, ama bu konu benim gundemimde coook uzun zamandir. Vejetaryan olmamda tavuk olmayan tavuk ve antibiyotik kullanan inek kardeslerin cok etkisi var. Ayrica sebze yerken de tikkatli olmak lazim, zira GDO, gubre, tarim ilaci.... King Corn, Food Inc. diye 2 belgesel var, vaktin olursa ve bulursan seyret. King Corn'u ogrencilerime seyrettirdim bu donem, dumur oldu cocuklar...

4. Cabucacik tasinin insallah. Esin cabucacik iyilessin...

5. Paris'e beraber gitsek? Dun Cafe Fernando'yu okuyordum, Cenk Bey gitmis, ne de guzel anlatmis, ozendim. :)

6. Benim de biraz spor yapmam lazim. Soguk ve doktoranin bunye uzerinde sismanlatici etkisi var...

Cok opuyorum, sevgiler, selamlar.

kuzunun annesi dedi ki...

Şükret o 10 kg. hallere , ben mahvoluyorum , belim agrıyor ciddi ciddi 12.5 olmus benim dombilo :))

yeliz dedi ki...

rüyamda seni gördüm, çıtırdın, ve de uzun. sahi sen uzun musun:)
rüyamda üzerinde siyah bir kaban var, sırtında sırt çantası, saçlarında beyazlar var, az ama var. ama beyazlamış da boyamışsın hafiften dipleri gelmiş bir hal. kapıda annemlerle bir yere gitmek için çıkıyorsunuz, diyorum ki görüşemedik dönecek misin? tabii diyorsun ama işin çıkmış dönmüyorsun. Kıçım açık kalmış galiba:)
git gel arada, özletme kendini:)

kirazsevdasi dedi ki...

6 mi =)
harikasin eloş ya,
yeni yil, yeni ev, yeni iş?
verilen kilolar,
guzel olacak =)
hayirli olsun kararin,
optuk

SERRA dedi ki...

Tebdil-i mekanda ferahlık vardır.
Gerçekten bu aylar en tatlı zamanları herşeyin farkındalar öptük eloşu

hazirmiyim dedi ki...

Bu ne eğlenceli bir yazı. Taşınmak üzere olan bir insanın yazdığına inanasım gelmedi.

Taşınmalar güzeldir. (taşınma öncesi ve taşınma günü değil tabi :)) Sonrası güzeldir. Yeni bir mekan kadar yaşama ferahlık katan bir şey olamaz.
Kolay gelsin.

hazirmiyim dedi ki...

Bu ne eğlenceli bir yazı. Taşınmak üzere olan bir insanın yazdığına inanasım gelmedi.

Taşınmalar güzeldir. (taşınma öncesi ve taşınma günü değil tabi :)) Sonrası güzeldir. Yeni bir mekan kadar yaşama ferahlık katan bir şey olamaz.
Kolay gelsin.

Tekir dedi ki...

yeni bir ev,
yeni bir iş,
kendime yeni bir ben lazım diosun yaniii :)
eloş'a bakın heleeee en sevdiği sayı altı heee :)))

Ozgur dedi ki...

Parpali ablaaa evet evet bence de dedi Ela.:)

İlknur gelsek keşke. Bu kadar yürekteeen çağırma beniii bir gecee ansızıın gelebiliriiimmm.

Ozgur dedi ki...

Ayşe'cim,
Asosyallik zincirlerini kıralım şu taşınma bitsin. İnsana insan lazım. Dostlarla gülünce hayat daha kolay...

Eloş bir lokum, bir içim su. Her lafı anlıyor. Bir kere yap, hemen tekrarlıyor aynısını. Bugünlerde çadıra girip kitabı açıyor okur gibi a aaaa diye hayret ediyor sayfaları çevirirken. Anneanne'yi tutup çöp atmaya götürüyor. Çok cimcime. Gel de ye:)

End of food aslında bildiğimiz şeyler ama böyle dinleyince insan idrak etmeye başlıyor. Fikir sahibi damaklara üyeyim, GDOlu ürünleri takip ediyorum. Bir inek alıp bir çiftliğe yerleşmek, kendi sebzemi kendim yetiştirmek istiyorum çözüm olmasa da. Bir ucundan tutmak lazım. Bi taşınalım da:P

Gidelimm Paris'e gidelim.

Soğuk havada hareket zor. İnsanın yorgan altından çıkası gelmiyor. Ama bi kere dışarı adım atınca da uzun uzun yürümek istiyor. Anneanne sağolsun akşamları çıkıp bi turluyoruz. Soğuk keskin ama iç açıyor... Gerçi asıl mideye girenlere vize uygulamalı. Bunun için de kafa rahat olmalı. Sağlam kafa sağlam vücutta tabi...

Çok sevgiler sana. Taa uzaklara.

Ozgur dedi ki...

Kuzunun annesi, işimiz iş... Büyüyorlar efendim, büyüyorlar...

Ozgur dedi ki...

Yeliz'cim yok uzun değilim. Bodurun bir üst modeliyim:) Her dem piliç... Yalnız saçlarımı hiç boyamıyorum. Beyaz da yok henüz. Bizim aile geç beyazlayangillerden. Aslında şöyle gri bir hava olsa mı diye geçiyor içimden. Sizin buluşmanıza heves ettim, ondan görmüşsündür. Bari rüyanda misafirliğe geleyim:)))

Ozgur dedi ki...

Kiraz'ım, güzel olacak di mi? Olacak. Sen diyince inandım ben. Evet... Yavaş ama kararlı adımlarla ileri ileri...

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkürler Serra, Allah bütün bebişlere sağlık versin huzur versin:) annelere de...

Ozgur dedi ki...

Hazır mıyım, insan biraz stres oluyor. Sonra da amannn hallolur nasılsa diyor. Öyle çok taşındım ki ben ordan oraya... :) Belki ondan.

Ozgur dedi ki...

Tekir, tam o dediğinden tammm:)
Kuzu iyileşmiş çok şükür.

yasemin dedi ki...

ozgur, istediginiz kadar devam edin bence emzirme isine. biz 16. ayda kestik, cem çok azaltmıştı sonra süt günde 1-2 damlaya indi, konu kendiliğinden kapandı ama şimdi biraz daha sürdürseydik iyi olurdu diye geçiyor aklımdan. uyku falan her şey emzirme bitince hal yoluna girdi bizde. kesintisiz ilk uykuyu 16. ayda uyudum ama değdi, bi 8 ay daha sürebilirmiş ama işte süt bitti ben de uğraşmadım, cem de istemedi. bebek de etkili zamanlamayı belirlemede. oldukça vermeli bence :) hakkaten çok tatlı zamanlar. kolay gelsin taşınma işlerinde, biz de taşınacağız önümüzdeki sene, planlar değişmezse.

k.i.s.d. dedi ki...

Canım Özgürüm, tarlalarımın altını üstüne getirmişsiniz Ela ile :) FEda olsun :)

27,5 senelik ömründe 18 kere taşınmış olan ben, taşınma lafını duyunca mutlu oluyorsam taşınmak güzel birşeydir.

Ferahlanın, yenilenin, 2010 çok güzel şeyler getirsin dileklerimle...

Seren dedi ki...

Susam Sokağında vardı öyle bir şarkı di mi ''Sevdiğim sayı altı'' Eloş nostalji yaptı demek :)Taşınmak iyi gelecek,kiloları dert etme...ikinize de sevgiler

dağlar kızı dedi ki...

Özgür, ben de deliler gibi bir sürekli taşınan biri olarak, taşınmak güzeldir diyorum. Valla hamilelik, doğum derken son 1,5 senedir aynı evdeyiz, yavaş yavaş basıyor bana düşün artık! Gerçi şimdiye kadarki en uğurlu evimiz oldu Ela'mız geldi diye:)

Sana kolaylıklar diliyor, adaşımızı öpüyoruz... O ne tatlılıktır öyle, 6!!!

Bir de valla gezelim, hep gezelim. Doğal doğal beslenelim. Emebildikleri kadar emzirelim bir de yavruları...