16 Ara 2009

Çünkü evlilik de sevdaya dahil, çünkü evlenenler hala sevgili...


İki yıl önce biz dün evlendik. İki yıl önce bugün Madrid'de dolanmaktaydık.
Kente ve birbirimize.

Dün gece bütün caddelerini dolaştık İstiklal'in.
Ela 9:10 geçe uyudu. Annem, kardeşim hadi gidin dediler. Caddeye gidesimiz gelmedi. Uzun zamandır yapmadığımız bir şey istedik. Eski bize benzeyen.

Şarap evine gittik, şarap içtik. Peynir yedik. Yine çok konuştuk, sevgilinin boynu ağrımasa hiç kalkacağımız yoktu aslında.
Hala sabaha kadar konuşasımız var (ne buluyorsunuz konuşacak?)

Gecenin yarısı kızımızdan bahsettik. Yaptıklarından, geleceğinden, onun için istediklerimizden, teorik kardeşinden.

Kendi isteklerimizi, özgürlüğümüzü konuştuk.

Eskiden şöyle olsaydı, böyle olsaydıları konuştuk. Kendi çocukluklarımıza daldık, en güzel anılarımızın hep kendiliğinden olanlar olduğunu bulduk. Planlanmamış zamanların, ani kararların. Yalnızlığımızı sevdiğimizi, birbirimizi sevdiğimizi ama bugünlerde en çok Ela'mızı sevdiğimizi.

Birbirimizi her gün daha çok sevdiğimizi.

Çok eğlendim gerçekten. Daha sık yapabilsek keşke.

28 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

cok duygulandim okurken, neden bilmiyorum.
saglikli mutlu cocugunuz(larınız)la nice seneler Özgürüm

olmadık işler peşinde dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun. Dediğin gibi evlilikte uzun uzun yollar katetsede insan, ne sevgi bitsin, ne dostluk azalsın. Mutlu oldum bu postla ben. Yürekten kutlarım:)

Demir's luv dedi ki...

:)
sahip olduğun her güzel şey daimi olsun...

yeliz dedi ki...

ne güzel geçirmişsiniz.
ben de dün öğleden sonra kaçamak yaptım ilkerle, alışverişe çıktık, yemek yedik... sohbet, elele ne kadar özlemişiz. ama döndük dolaştık hep arcadan bahseder bulduk kendimizi:) yemiş bu oğlan beynimizi:)

Ozgur dedi ki...

Canım kirazım:) Nice senelere hep beraber, sağlıkla inşallah...

Teşekkür ederiz OIP, bitmesin güzellikler. Artsın, çoğalsın...

Demir's luv, çok teşekkür ederiz:)

Ne güzel yapmışsınız yeliz.

Parpali dedi ki...

Nasıl bir mutluluk sardı içimi okurken. Dilerim daim olsun mutluluğunuz. Teorik kardeş de dahil buna :)

suinci dedi ki...

bende duygulandım niyeki?
torunlarınızın düğünlerini görmeek nasip olur inş...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ne guzel yapmissiniz :)
Nice nice senelere :)

Defnenin Annesi dedi ki...

Nice mutlu senelere...

Sermin dedi ki...

önze maşallah diyerek başlamak istiyorum.
genelde yalnız kalınca hep çocuklardan bahsediliyor değil mi? biz de dışarı çıkıp kendimize vakit ayıralım diyoruz ama yine çınar'dan bahsediyoruz hep.
:))

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Parpali:) Mutluluk paylaştıkça güzelleşiyor...

Suinci, amiiin amin:)

Anne ve Bebişi, tazelendik de geldik:)

Teşekkürler Defnenin annesi.

Sermin, genelde öyle bir eğilim oluyor ama, dün farklı oldu. Özlemişiz.

Adsız dedi ki...

Tebrikler! :o)


www.elifsavas.com/blog

saricizmeli dedi ki...

nedense bende daha uzun yıllardır evliymişsiniz izi kalmış, nedense (vurguyu arttırayım diye ikinci kez yazdım, cidden çözemedim neden):))
2 yaş sendromsuz:P Nice mutlu yıllara.

ela selin dedi ki...

Daha nice mutlu yillara...
Ne güzel, basbasa kalabilmek, ve saatlerce konusabilmek degil mi? Ruh esini bulmussun demek ki. Ne mutlu.

Sanal Dünyamız dedi ki...

bende bu 2 yılı duyunca şaşıranlardanım. nedenide bu blogda yıllanmış şarap tadında anlatılan aşk ve sevgiden olsa gerek.

nice yıllara!!!!

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Elif:)

Sarı Çizmeli, üni. arkadaşım, kendisini on dört yıldır tanırım. O nedenledir belki... :) Bana hep evliymişiz gibi geliyor bi yandan, bir yandan dün gibi.

Ela Selin, insan başbaşa zamanların kıymetini anlıyor:) Çok teşekkürler.

Teşekkürler Sanal kardeşim:)

zeynep dedi ki...

nice yıllara!
mutluğunuz daim olsun.

Tekir dedi ki...

tebrik ederim canım, hep mutlu sağlıklı kalın nice nice senelere :)

Seren dedi ki...

Nice mutlu senelere...sevginizin artarak çoğaldığı güzel günler diliyorum.Bu arada teorik kardeş :) ???

kuzunun annesi dedi ki...

Tebrik ederisss:)

Çiğdemmm dedi ki...

Daha nice senelere özgür anne :))
mutluluğunuz daim olsun ..

Yalnız söylemeden edemeyeceğim; Başlık şahaneeeeeee. Böylee aldı götürdü beniiii

k.i.s.d. dedi ki...

İçim ferahladı okuyunca... nasılsa sanki biz gitmişiz şarap evine gibi hissettim...bu kadar gönülden paylaştım yani mutluluğu...
Nice yıllara... nice mutlu... nasıl mutlu hemde nasıl...
Kocaman ve sımsıkı sarıldık!

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ah o şarap evinin dili olsa da konuşsa :) biz de pek aşk meşk eylediydik oralarda. kıtlama için de şahane bi mekan bence.
ne mutlu size ki hala sevgili kalabilmişsiniz. sevgiler

İlknur dedi ki...

Ah ne guzel yapmissiniz. En son ne zaman gittik bas basa Istiklale bilemedim ben...
Nice yillara. Uzun omurlu olsun sevgililiginiz :P

Gökşen dedi ki...

Ne iyi etmişsiniz, arada kaçamak ne iyi geliyor değil mi?
Teorik kardeşin realiteye dönüştüğü nice uzun beraberliklere...

yeniay dedi ki...

Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun daha nice senelere boy boy Eloşlarınız olur inşallah bende duygulandım pek mutlu olun daima birlikte ve senelerce............

MISSRED'S DIARY dedi ki...

ben blogunu yeni keşfettim ama dün gece neredeyse bütün postları okudum, sonra bebekle ilgili bazı şeyleri not almak için tekrar okuyacağım. Ben 22 haftalık hamileyim ve bir kızım olacak, senin yaşadığın deneyimler benim için güzel bir rehber ve blogunu bulduğum için çok mutluyum:) Evlilik yıldönümünüz de kutlu olsun, hep aynı duygularla ve kızınızla ömür boyu mutlu olmanız dileğiyle.

gunebakan dedi ki...

canım canımm...
nice senelere, torunlarınızla kutlayın inşallah ileride.
önce ela, sonra kardeşi, sonra da torunlarınızla evlilik yıldönümleri kutladığınız günleri görün inşallah diye düzeltiyorum dileğimi.
hiç unutmam, yeni evliydik, bir gün karşıyakada bir çift gördük, bu çiftle ilgili neden yorum yapmamız gerekti hatırlamıyorum ama ben eşime şöyle demiştim:
onlar evli değil, sevgili :)
eşim de beni öküzlükle suçlamıştı haklı olarak:)))