24 Ara 2009

Ela halleri.

Bugün oynarken, hep onun yaptığı bir şeyi yaptım. Çadıra girip iyice saklanıp, annenin ümidi kestiğine ikna olunca öne atlayıp yaptığı bir ceee vardı. Çadıra ben girip aynısını yaptım, bayıldıı bayıldı...

Ayna kullanarak yeni odasındaki balıklara spot ışık yapıyoruz. Işık üzerlerine düşünce isimlerini söylüyoruz. Balık, deniz kızı, denizaltı... Favorimiz...

Bul karayı al parayı oynuyoruz veee buluyor bizim kız. Hehehe.

Doktor kontrolümüz vardı. Boy 77cm kilo 10100. Her istediğimizi yiyebilirmişiz. Balkabağı yapın dedi doktor. Ben de gittim aldım. Nasıl pişirilir ki bu acep? Yarın bi sucuklu omlet öğlene iskender akşama mantı yapayım Ela'ya. Herşey serbest ya hani...

Babamız düzeldii. Son fizik tedavisini bitirdi ve mezun oldu. Hurreeyyy.

Ela'nın doğumgünü geliyooorrr. Koca kız oldu.

Yeni odasını sevdi, biz de sevdik. En favori odamız.

Kitaplarımız artmaya devam ediyor. Geçen gene emektar kaplumbağaya dönmüştük. tüm objelere parmağını koyarak bana isimlerini tekrarlattı. Bu çocuk anneyi besliyor, anneyi eğitiyor, maşallah yahu.

Doktorda çıngar çıkardı. Girdiği gibi huysuzlandı, ağladı. Kapı açılınca gidiyoruz diye sustu. Bana yapıştı. hiç böyle yapmazdı. Mümkün değil herhalde ama arabayla Med Amerikanın oraya geldiğimiz anda ağlamaya başladı. Hatırlıyor sanırım. Olabilir mi? Olduk aşımızı.

Komik fotolarımız videolarımız var ama annenin hiç hali yok koyacak...

Kuaföre gittim, rapunzel olmuşum. Kuaför evin altında, saçları yukardan uzatsam aşağıdan kesivericek...

Alışmak sevmekten daha zor geliyor...

8 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

bul kara al para bizim de favorimiz ama biz ikilideyiz daha =)
balkabagini ben direk corbanin icine kabak misali koyuyorum Özgürüm,
eloş tatlisini opuyoruzzz

Adsız dedi ki...

Balkabağının dilimlerini yıkayıp tencereye koyunuz. Üzerine toz şekeri dökünüz. Kapağını kapatıp sabaha kadar bekletiniz. Sabah hafif ateşte kendi suyunda pişiriniz. Üzerine ceviz serpip afiyetle yiyiniz. Ela da teyzesi de çok sevecektir eminim...

Öpüldünüz.

gunebakan dedi ki...

canım balkabağını ben çorbasına koyuyordum. aynen bir sebze gibi. çok faydalıymış.
tatlısını da çok severim bu arada. boy ve kilosu çok iyi maşallah 41 kere. geçen gün senin eski postlara göz gezdirdim. elanın kilosu ile benim ufaklığınki çok benziyor. doğum kiloları da öyle. bizim kuzu da kaşıkla beslemeye geçince atak yapacak mı acep?
yaa bak doğumgünü geldi. ne güzel heyecanlar bunlar. koskoca 1 yılı geride bırakıyorsun. artık hayat daha da güzelleşecek. artık konuşmaya da başladı, gör bak ne kadar lokum olacak. dediği her yeni kelimede zevkten bayılacaksınız...
bu arada artık kesin doktoru tanıyordur. benim büyük kız, 1.5 yaş civarında, araba ile alsancak yönüne dönünce ağlamaya başlardı. neredeyse 4 yaşına kadar bağırış çağırış muayene oldu. doktora tekme tokat girişti. 4 yaşında uslandı. şimdi kardeşini götüreceğimiz zaman ben de geleceğim hasan amcama diye tutturuyor.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

balkabağını buharda pişirme paratıyla helva gibi oluncaya dek pişir. yanına azıcık patates koy. piştikten sonra azıcık avokado ez, hepsini karıştır. al sana vitamin bombası.

Ozgur dedi ki...

Kirazcım doktor da öyle yapın dedi. Çorbaya koy dedi. Deneyelim bakalım. Öyle bakakaldım kabaklara ben:P

Ozgur dedi ki...

Sevgili adsız, demek teyzesi de sevecek ha:)))) Heheheh. Öperim.

Ozgur dedi ki...

Günebakan, tanıdı sanırım doktoru.Başlarda ne güzeldi aman aman:) Neyse keyfimiz yerinde bugün.

Ela 4. ay civarı bir zayıflamıştı, bizim doktor hiç endişelenmedi. Bazı bebekler tombul doğduklarında özellikle genetik eğilimlerine göre adapte olurlarmış. Ela'nın ek gıda dönemi yaza ve dolayısıyla anneanneye denk geldi, biraz ondan o ara bi atak oldu. Maşallah. Senin küçük de ohoo büyüyecek. Koca kız olucak.

Dile kolay bir yıl nasıl da geçti...

Ozgur dedi ki...

Hülya'cım hımmm güzel geldi kulağa. Deneyelim.