29 Ara 2009

Güncel Bilgiler...

  • Ela'nın doğmasına bir kaç gün kaldı stop...
  • Kızımızın ilk hediyesi geldi kargodan. Cevdet ve anne babasına, sevgili k.i.s.dye kucak dolusu teşekkür stop...
  • Ela'nın ateşi var bir kaç gündür stop... Fazla değil Allah'tan stop...
  • İş başı aşmış, bir sürü misafir gelecek hem yılbaşı, hem kızımın doğumgünü, e biz daha yerleşemedik ki tam stop...
  • O değil de ne olacak bu banyonun hali stop...
  • Verelim paraları koca tv alalım stop... Deli miyiz stop...
  • Benim de boğazım ağrıyor stop...
  • Dün yağmur altında bütün sokaklarını gezdim Bostancı'nın. Her sokağına girdim, her kuyrukta bekledim...
  • Kah mutlu, kah üzgün.
  • Özgür insanım ya bol yürüyorum, iyidir di mi, iyidir. Şu özgürlüğün manifestosunu baharda okusam ne olurdu stop...
  • Ela daha da güzel yürüyor stop...
  • İkeaya gitmek lazım, bir şeyler almak lazım, doğum günü şeysi almak lazım, elbise almak lazım. Annenin de üstüne bişey alması lazım... stop.
  • Ela'ya kendi doğum günü resimlerimi gösterirken aman Allah'ım bu resimlere torunum bakacak diye stres oldum stop. Üç günde otuz kilo verilir mi acaba?
  • Ela inek görünce mö, kuzu görünce me diyor. Diyor da nasıl anlıyor onun inek olduğunu. Hepsi başka çizim...
  • Şimdiki çocuklar harika! stop.
  • Bulsak da bi daha okusak stop.
  • Sevgili gidecek, stresi sardı şimdiden stop. stop. stop.. you'd better stopppp befoooreeee...


9 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel şeyler bunlar (son madde dışında) stop...

Sayılı günler çabuk geçer, stop...

Hep böyle güzel telaşlarınız olsun, stop...

Banyo da sonraya kalsın, stop... Gelenler yabancı değil ki, sizi sevenler, stop...

Elacığıma mutlu, sağlıklı, güzel, nice yıllar, nice yaşlar olsun, stop...

Hepinizi çok çok seviyoruz, stop...

Sanal Dünyamız dedi ki...

bence de banyo aradan çıksın onsuz olmuyor :)))
bizde de aynı sorun var.
onun dışında herşey çok güzel olacaktır eminim.
yalnız dogum gununde foto ve video olayı için bir kişi assign etmeyi unutmayın.bizde boyle gunlerde fotolar felan gume gidiyor.
öpüyoruz

funda dedi ki...

Elayı mıncıkla benim için kolaylıklar bütün işlerinde :)

Ayşe dedi ki...

aman diyeyim hasta olmayin stop...

Elos'u cok ozledim ve hallerini cok merak ediyorum stop...

hersey yoluna girecek, merak etme, yuregini ferah tut, stop...

optum stop.

k.i.s.d. dedi ki...

Sabah elektrikler kesikti mail atamayışım ondan! Şimdi de Cevdet isyanda, uzun yazamayışım ondan. Tavşan dişlerden biri patlamak üzere gecelerdir bol uyanmamız ondan...

dağlar kızı dedi ki...

Bazen boşvermeli hayata bile...
Olduğu kadar olsun, sen de boşver...
Yıllar geçer ve sen fotolardan, filmlerden bakarsın geçmişe: gördüğün bitmemiş banyo, yetişmemiş işler, verilmemiş kilolar değil; dünya güzelinin mutluluğu ve sizin gençliğinizdir.
Hatta "o zaman banyo da bitmemişt, ne rezillikti, di mi?" diye konuşur ve gülersiniz bol bol geçmiş zamana...
Bazen boşverebilmeli hayata insan...

Öpüyoruz Ela'yı... Nice mutlu, memnun, huzurlu yıllar diliyoruz...

fazi dedi ki...

yeni telaşeler yeni yaşlar yeni ciciler yeni gelişmeler ... hep güzel yenilikler olması dileğiyle.. bu arada nedense bende yeniler hep güzel olur gibi bir inanış var o ayrı :)

yeliz dedi ki...

hain cevdet bizden önce davranmış ... stop...
sana mail attım, adres istedim... stop....
allah kolaylık versin..stop:)

k.i.s.d. dedi ki...

Yeliz, hain derken??? :)