25 Ara 2009

Kim Bu Tatlı?


23 yorum:

aysema dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sanal Dünyamız dedi ki...

maşallah maşallah çok guzel bir kız olucak bu elacık

kuzunun annesi dedi ki...

Waayyy Eloşumun saçları uzamış pek datlu olmuş , yirimmmm

kirazsevdasi dedi ki...

fıstıgım benim.
tamam biliyoruz 1 yasina giriyorsun =)
optuk seni ve ozledik

dağlar kızı dedi ki...

Maşallahhhh maşallahhhhh...

Anne ve Bebisi dedi ki...

amaniiin o kuyruklari yeriiim :))

yenianne dedi ki...

Çok tatlııııı..
Maşallah diyorum burdan sana güzel Ela...

Ayşe dedi ki...

yerim ben tatli fistigi... ya ne kadar degismis bakislari... :)
minik kuyruklar cok sevimli olmus... Biraz daha uzasinlar bak, kosarken zip zip ziplar o kuyruklar...
optum cok.

anne yazar dedi ki...

Pek bi fıstık olmuş bu be:))

yeliz dedi ki...

tokalar çok yakışmış:) genç kız olmuş:)))

Tekir dedi ki...

tin tin tini mini hanım :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

birkaç hafta fotoğraf koymuyorsun, sonra bi bakıyoruz "aaa değişmiş aloş". tam bir kız çocuğu olmuş, yirim..

mine dedi ki...

ne kadar büyümüş görmeyeli..maşallah kuzuya..

İlknur dedi ki...

aaa koca kiz olmus yahu Elos. Bir taneyim ben demeye mi getiriyor ilk resimde :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Off süper resmen büyük bi kız olmuş saçlar felan..

fazi dedi ki...

çok sevimlisin sen :) minik bıdık seni gidi

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkür ederiz arkadaşlar. Pek sevimli oldu tavşan... :)

Adsız dedi ki...

Yerim ben o fıstığı...

k.i.s.d. dedi ki...

Maşallah...
Kuyruklar ne şirin.
İnanamıyorum ya 1 sene nasıl da geçivermiş. Hem uzun hem kısa.

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

pek bi serpilmiş,daha bi tatlanmış maşallah.

gunebakan dedi ki...

genç kız olmuş artık eloşum.
maşallah maşallah 41 kere...
öptüm o güzel yanaklarından...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Saçlarını sevsinler:) Tutuyor mu bari onları kafasında??

Ozgur dedi ki...

Ehe genç kız oldu yahu:) Tokalara gelince... Bazen o da hoşlanıyor, gözüne gelmiyor saçlar. Bazen sıkılıyor. Büyümüş de tokalar takarmış, keçi kızlar olurmuş....:)

Çok teşekkürler dostlar