22 Ara 2009

Taşındık...

Geçen perşembe taşındık. Hafta sonu işler sürdü. Allah annemden babamdan razı olsun. Bitecek gibi değildi... Ama bitti.

Detaylar kaldı. Bugün kitaplıkları yerleştirmeye soyundum. Bir elimde bez, kitapların tozunu alıyorum. Bir yandan Türk Edebiyatı, Felsefe, Sosyoloji, İş dünyası, Bilim kurgu, Fantazi diye sınıflandırıyorum, bölüyorum. Çok komikti. Eğer cam silerken karşı apartmanda camlar açık kitaplar arası kaybolmuş düşünen birini gördüyseniz benim o. Hala yapacak iş var.

Bu vesileyle okumak istediğim ama bir vesileyle aralarda kaybolmuş, okumuş olduğum ama tadını unuttuğum tüm eski dost kitaplarıma kavuşmanın mutluluğunu yaşadım. Oğlum Turgut evden hiç çıkmasan beş yılda okursun bunları demiş Selim. Sabah kahvaltısında Oğuz Atay vardı bugün.

Yorgunum, tüm kemiklerim, belim ağrıyor. Öte yandan temizlik, kitapları düzenlemek, düşüncelerini düzenlemek gibi. Tuhaf bir arınma hissi getiriyor, ruh temizliği gibi.

Ela çok büyüdü... Çok... Doğum günü heyecanı başladı...

Ev güzel, eskisinden geniş. Kızım koştursun ferah ferah.

Tablolar asılacak. Bir perde eksik. Olsun.

Yavaş yavaş...

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Güle güle oturun, sağlıkla, mutlulukla...

kirazsevdasi dedi ki...

haydi gecmis olsuuuun,
saglik ve huzurla oturun,
yeni ev size şans getirsin (ela dan guzel şans mı olur insanda, dimi =) )

Ayşe dedi ki...

gule gule oturun. ben de merak ediyordum. iyi olmus, evler ancak tasinma oncesi ve sonrasinda elden geciyor. bizde de kolilerle kitap cikar tasinmaya kalksak...;}

Seren dedi ki...

Taşınmanın en çok bu yönünü seviyorum,perişan ediyor insanı ama taşınmasan hayatta yapmayacağın bir düzen getiriyor.Biliyorsun dur ya yazayım,marifet o kategorilerine göre ayırdığın kitapları öyle tutabilmek:) Benimkiler bir aya kalmadan ilk halini alıyorlarda ...Uğur getirsin eviniz,Ela'yı öperiz

Sanal Dünyamız dedi ki...

hayırlı olsun.güle güle oturun.merak ettim dogrusu yeni evi.bol bol foto diyeceğim ama flu flu birşey anlaşılmaz heralde :)))))

MISSRED'S DIARY dedi ki...

Ben bu yüzden taşınmayı çok seviyorum işte. Ev gereksiz ağırlıklardan kurtuluyor, yeniden düzene giriyor. Biz yetişkinlerin bile hemen yeni evlerine alışamadığı düşünülürse bakalım fıstığın yeni eve alışma süreci nasıl olacak? Ben bunu çok merak ediyorum çünkü allah kısmet ederse bebeğimiz olduktan en geç 1 sene sonra biz de taşınacağız. Buarada anne ve babalara söylenecek kelime bulamıyorum zaten, onlar hep süper kahramanlar:)

kuzunun annesi dedi ki...

Hayırlı olsun yeni eviniz , özledik Eloş hanımın maceralarını

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

haydi hayırlısı.. iyi günlerde oturun inşallah,eloşla beraber

k.i.s.d. dedi ki...

Telaş, yorgunluk.. bi yandan aklım hep sizdeydi. Taşınmak güzel de... zor biraz. Ben hep yalnızdım taşınırken. Düşünüyorum da çocukla zor yahu. Yardım şart hakikaten.

Yeni eviniz hayırlı olsun. En güzel günleri orada yaşarsınız umarım.

Sevgiler.

poh poh perisi dedi ki...

güle güle oturun inşallah...

Ozgur dedi ki...

Teşekkür ederiz adsız:)

Teşekkürler Kiraz'cım.

Ayşe, gözünün önünde duran kitabı görmez oluyorsun. Taşınınca görünür hale geliyor. Eline geliyor. Bugün bir parti daha yerleştirdim. İçime siniyor...

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Seren. Genel bölümlere ayırıyorum. kendi içlerinde dağılmalarına izin var:) kendi kitaplıklarını bırakmalarına yok... sevgiler...

Teşekkürler sanal, du bakalım:p

Missreds diary, Ela hepimizden önce alıştı. balıklarını teker teker astırdı bana bu bu duvara, bu bu duvara gibisinden:)))

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler kuzucum.

Teşekkürler Esra...

kisd, bugüne kadar daha kolaydı taşınmak. Çok eşya birikmiş evde, hafiflemek lazım. Çocukla zor olması şu aslında. Düzen hemen kurulmak zorunda oluyor. Kendine kebap söyledin diyelim. Ela'ya söyleyemiyorsun. Sen idare ediyorsun, yavruna kıyamıyorsun...

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler poh poh perisi.