30 Ara 2009

Yorgun ama Mutlu...

PS: Asıl yazmaya oturduğum şeyi unutup kalkmışım ne ayıp. İlkayım ve Doruk Ela'ya kitaplar almış, bugün onlar geldi. Bir okuduk, bir okuduk. Çok sevindik, teşekkürler ettik mahçup güldük....

Geçen sene bugün ben bunalıyordum çok fena. Ertesi gün sabah hastaneye gidilecek. Karnım bir davul...

Geçen sene bu yılın bu kadar farklı olacağını hissediyordum ama azımsamışım. Ben o ben değilim şimdi.

Hayatımıza bir güzel girdi, çok şey değişti. Kalabalıklaştık. Çoğaldık.

Anne oldum ben. Hatta diğer annelere istersen şöyle de olabilir diyecek hale geldim nerdeeen nereye. Nerde o acemi haller, nerede artık bir yıllık tecrübeli anne. Parkta bugün bizden küçüklere baktım da hey gidi dedim, hey gidi.

Artık bebeğim yok, koca kız oldu kızım, meleğim.


Ela'ya bakınca onun ne kadar farklı olduğunu görebiliyorum. (Bizden farklı anlamında)

Yarın doğum günü kızımın. Yeni bir yılın habercisi.

Yeni yılda istediğim, huzur, mutluluk ve yaratıcı enerjilerimizi sonuna kadar zorlayacağımız bir yıl. İleri, hep ileri.

Sanat, tiyatro, müzik, estetik. Dünyayı güzellik kurtaracak, bir insanı sevmekle başlayacak her şey... (O tamam abi.)

Geçen seneden...


Uzandım mı kalkamıyorum. Dönerken canım yanıyor. Kütürt diye uyuyakalıyorum. Valiz kapının yanında beklemekte. Fotoğraf ve kameranın şarjları sonuna kadar dolu. Dönüp dönüp aynı şeyleri yazıyormuşum gibi geliyor. Yazmadan da olmuyor. Ee napcaz. Neyse napalım hergün mü yavruş geliyor. Hoş gelişler ola...

Salman Rushdie'nin Geceyarısı Çocukları diye Booker ödüllü bir romanı vardır. Onun başında bir oğlan doğar. Çocuğun ve Hindistan/Pakistan'ın kaderi paralel gider, diğer çocuklarla beraber. Gece yarısı doğan çocuklardır, ülkelerinin kaderine ortak. Nedense aklıma o geldi.

Yeni yıl, yeni hayat.

Bütün hamiloşlara ve hayat severlere hoş gelsin yeni yıl. Gerçekten yeni olsun.






23 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne güzel! Torunlarınızla beraber kutlayacağınız birbirinden güzel nice yıllar...

Ela'nın doğum gününü kutluyorum. Dünya onunla ve diğer tüm çocuklarla güzelleşiyor. İyi ki doğdu, iyi ki doğurdun, iyi ki doğurdum...

Sizleri çok seviyoruz. Yeni yıl mutluluklarla gelsin, her şey gönlünüzce gelişsin. Çocuklarınız analı babalı büyüsün, herkesin yeni yılı kutlu olsun...

SENEM^YALIN dedi ki...

İyiki doğdu Ela...
Sevdiklerinle beraber sağlıklı, mutlu, güzel bir yıl sizin olsun:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Tr saati ile doğumgününe resmen girmiş bulunuyorsunuz :) O zaman, hep birlikte.. haaappy birthdaay Elaaa :))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Yeni yıl, yeni hayat, yeni yaş.. İnsana umut ve mutluluk verecek bir sürü güzellik:) İyi ki doğmuş Ela hanım. Mutlu yıllar, sağlıklı mutlu yaşlar. Nice senelere!
Sevgiler

blogcuanne dedi ki...

Nice mutlu senelere Ela ve ailesi... Hep mutlu olun, hep mutlu kalın.

k.i.s.d. dedi ki...

Tatlıcıımın doğum günü kutlu olsun yeniden. Sevgiler.

havvanur dedi ki...

ela ve ailesine iyi seneler

yenianne dedi ki...

İyi ki dooğğğduuunnn Elaaa...
İyi ki doğduudnn Elaaaa...
Nice yıllara hep birlikte hep çok mutlu..

saricizmeli dedi ki...

Ela, nice mutlu güzel senelere. Yaşın kutlu olsun şekerlemem.

kuzunun annesi dedi ki...

Elacım , yavrumun ilk arkadaşı, doğumgünün kutlu mutlu olsun . Tatlı nanaklarından öpüyoruz seni.

Özgürcüm , nice güzel senelere, 2010 istediğiniz herşeyi getirsin ailenize.

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

nice senelere ela kuşa. ne iyi ki dünyaya geldin de anneni tanıma şansı edindim elacığım. iyi ki doğdun mutlu 1 yaşlara, 2lere. 3lere... hep birlilte sağıkla

Ozlem dedi ki...

Geçen yıl bu zaman merakla bekliyorduk doğumunu, şimdi 1 yaşında minik Eloş:)
Mutlu Yıllar...

ilknur malcı dedi ki...

iyi doğdun Ela.iyi varsınız

:))

Seyhan dedi ki...

güzeller güzeli Ela'cım iyi ki doğdun.. nice yaşlara ..Defne seni öpüyormuş öyle yaz anne dedi..

yeliz dedi ki...

mutlu yıllar... mutlu doğumgünleri olsun elacığıma:) sevgiler

dağlar kızı dedi ki...

İyi ki doğdun tatlı Ela... Hayat sana ve ailenize mutluluk ve neşe getirsin 2010'da.
İlk yaşını aldın hayattan, ne mutlu sana:) Hep güzel yaşlar al, tatlı meleğim:)

Ayşe dedi ki...

asagidaki resmi gormemisim. her resimde baska bir Ela oluyor...
Dogumgunun kutlu olsun tatli Elosumuz...

kirazsevdasi dedi ki...

Elacım, gundaşım.
1 yasina girdigine inanamiyorum hala,
neden inanamiyorsam?
Kocaman 1 yılı gerek yazarak, okuyarak hep birlikte gecirmedik mi butun annelerle?
Seni cok seviyoruz mutlu yavru, hep mutlu ol, hep gul.

fazi dedi ki...

sağlıkla ,mutlulukla ,sevdikleriyle geçireceği uzuuuuuun seneler eloş un olsun :)

Selda dedi ki...

mutlu yıllar dilerim. Yeni yaşın kutlu olsun Elacık iyi ki doğdun. Sevgiler...

Damla dedi ki...

Aslanım Ela, iyiki doğdun.
Özgüranne, Ela birgün ben nasıl oldum anne diye sorarsa Noel Baba getirdi diyebilirsin :P

anne yazar dedi ki...

İyi ki doğdun güzel kız, iyi ki doğdun bu aileye. Tam da bekledikleri bebektin, tam da yıllardan beri özledikleri, eksikliğini hissettikleri.
Şimdi sen bir güneşsin onlar için sıcacık içlerini ısıtan:)
İyi ki doğdun güzel kız, iyi ki geldin ailene:) Nice mutlu, sağlıklı, güzel günler senin olsun. Nice nice yaşlara yavrum nice nice yaşlara:)

Ozgur dedi ki...

Çok ama çok teşekkür ederiz dostlar. Bizleri yalnız bırakmadınız. Varlığınızı hissettik kızımla. Çok teşekkür ederiz tüm iyi dilekleriniz için... İyi ki doğmuş Ela... İyi ki varsınız...