30 Oca 2010

Asıl Bir İlhan İrem Vardı O Noldu?

  • Lost'a kaç gün kaldı şurada. Yakında yine teoriler bizi bizden alacak...
  • Pazara gittim cuma günü. Pazarcının biri, "Behlüüüüll o senin yengeeeen" diye bağırınca kendime gelir gibi oldum.
  • Saçımı kestirdim. Kokoşanne v0.1.
  • Annemler burada Ela pek mutlu. Bir o yana, bir bu yana. Anneanne ve dedeye pek nazlı.
  • Ela her lafı anlıyor. Bugün yaramaz toplarla oynarken, topları koy kızım diyorum bulup koyuyor. Bir ara dalmışım. Toplar içindeymiş. Topu koy kızım diyince futbol topu büyüklüğünde ve görünümünde olan topu bulup üstüne koyarak bana baktı. "Annem bunu mu istiyo yani?"
  • Hava güzeldi, parka gidip sallandık, ne güzel.
  • Top köfte yedi Ela.
  • Salata yiyor, pek seviyor.
  • Kapital'in Manga hali çıkmış. Ben de hediye aldım, ama önce bi güzel okudum. Çok güzel, tavsiye ederim.
  • Fringe'in yeni bölümü çıkmış. Baba Çin'e gidince dowload işleri bana kaldı aman hey. Zor değilmiş ama şu var mıı, bunu çeksen keşke demek daha kolaymış...
  • Bu Çin'de neler oluyor abi, adamlar Mochi gamesi almışlar.
  • Yüz yıl sonra modaya uymak için gözlerimizi çekik mi yaptıracağız.
  • Gece boyu uyuyan bebek diye bir kitap aldım. Teoride desen zehir gibi, pratik dersen sallanmakta.
  • Karda zordur yürümek.
  • Aşkı memnuda o son nişan sahnesinde Bihter'e ne kadar kıl olsam da içim parçalandı, Ajda Pekkan çalınca arkada. Yazık lan.
  • Canım Ailem'in yeni bölümü de izledim. Bence erkekleri biraz kayırıyor o dizi.
  • Nurturia'da anı defteri özelliği çıkmış. Ela doğduğunda olsaydı keşke... Şimdi blogda gezip ilkleri çıkarmaya çalışacam.
  • Ela pek dengeli yürüyor artık hiç düşmüyor diye anlatıyordum ki, düştü.
  • Kardeşim Lost hakkındaki en hakiki yorumu yaptı: "Abla Lostu kim kaybetmiş ki biz bulalım..." Haklı mı haklı.


7 yorum:

yeliz dedi ki...

gülümseten haberler, haller

Ayşe dedi ki...

ayyy, cok ozendim, keske gorebilsem yine...
o buyuk topu getirip koyma cabasi cok sevimli... top kofteleri getirip koymaz insallah> :)

şule dedi ki...

lostu kim kaybetmiş ki biz bulalım :d hahahaha

Küçük Prens ve Annesi dedi ki...

Lost tespitlerine çok güldüm.

k.i.s.d. dedi ki...

* Ne güzel yazı
* Karda hoştur yürümek
* Losttan dost olmaz
* Yüzyıl sonra dünyada bizden başka kimse kalmıycak :)
* sizi seviyoruz

dağlar kızı dedi ki...

İlhan İrem süperdi. Sonra çekildi camiadan daha da girdi gözüme. Hoş, onun umrunda sanki:) Ama olsun, yine de yani...

Demir's luv dedi ki...

hahahah :)))
kardeşin yorumuna ve yufka yürekli halinle Bihtere ''yazık lan'' demene koptum...Allahım çok komik kadınsın ya.