24 Oca 2010

Bir Yaşımı Geçtim Geçeli...






Biliyorum beni çok özlediniz. Ben de sizi özledim. Tanıdınız herhalde, Ela ben. Bugünlerde annemin klavyesini iyice ele geçimiş bulunuyorum. Baby smash diye bi program varmış annem nurturiada duymuş. Klavye başına geçiyorum, tuşlara basıyorum kareler, harfler, gülen suratlar çıkıyor. Pek geyik. Canımın istediği gibi programları kapatamasam da eğleniyorum. Arka plan şeffaf en azından:)

Bu akşam teyzem ıspanak yapmış, afiyetle yedim. Annem ne pişirsem krizlerine girmeye başladı. E tabi, çeşitlilik arttı. Her bişiyden yiyebiliyorum. Geçen salata yedim, barbun yedim. Ben yedikçe bizimkiler mest. Olsunlar bakalım. Annem beni ara ara oturak denen bişeye oturtuyor. Biraz özel bir konu olduğu için fazla detaya girmeyeceğim ama sabah ve akşamları bir düzene oturttuk gibi. Pek hoşuma gidiyor.

Sonracığıma, odadan odaya geziyorum. Düşecek gibi olduğumda artık düşmüyorum. Dengemi sağlıyorum, yürümeye devam ediyorum. Arabamı itiyorum, bazen içine fil oturturup öyle itiyorum.Sürekli kitap okuyoruz. Anneme okutuyorum, teker teker isimleri söyletiyorum. Bugün annem çok yorgunmuş, teyzemle oynadık. Bana sordu portakal hangisi, gösterdim. Muzu sordu gösterdim. Teyzem anneme anlatınca çok şaşırdı annem. Biz kitap okuyoruz, sen sınav yapmışsın dedi. Neyse artık... Sonra teyzemle kitap okurken biz köpek resmi gelmişti, o sırada dışarda köpek havlamaz mı? Teyzem bak Ela gerçek köpek dedi, camm oraya gidip aşağı baktık. Bu arada kar denen bişi yağmış, çok güzel gözüküyor ama soğuk. Ağzıma götüreyim dedim annem elimden kaptı. Ne diyordum hah köpek. Akşam annemle kitaba bakarken köpek denk gelince dışarı gösterdim bugün havladı dışarda demek istedim. Anlamadı kadın. Kafası karıştı neden camı gösteriyor diye. Teyzem gelip açıklayınca sevindi neyse. Büyükler bazen çok saftron canım. Anlamıyolar bazı şeyleri.

Geceleri uyanıyorum yine. Korkuyorum. Rüya mı görüyorum acaba?

Sürekli fotoğraf çekiyo bunlar bi de. Ben de çekicem diyorum, bırakmıyolar. Çektim bi iki tane ama ağır biraz.

Çok büyüdüm. Çok şey anlıyorum. Tam anlatamıyorum aynı ayarda ama anlıyorum. Teyze dedim geçen pek sevindi sevimli.

Babamı özlüyorum çok. Bilgisayar ekranında çıkıyor arada. Sesi var, görüntüsü var ama kendi yok. Gelsin bir an önce.

Havalar düzelse de parka gitsek, arkadaşlarımızla görüşsek istiyorum.

Annemim teyzesi ben böyle yazınca çok seviniyomuş, onun için yazayım dedim biraz da. Onları da çok özledim. Keşke sevdiklerimiz yanı başımızda olsa hep.

Saçlarım çok uzadı. Bugün yandan toka taktı teyzem. Daha bi değişik oldu. Belki annem koyar resmini...

Şimdilik bu kadar sevgiler...

14 yorum:

Ayşe dedi ki...

kiz yerim seni ben, cingoz hanim... opuyorum seni.

SERRA dedi ki...

Fındık kurdu sen ne tatlısın öyle:)
Hadi Özgür cevapları da Ela'nın ağzından yaz :) çok şirin olur.
Ha bi de şu oturak işini biz de ciddiye alıp oturtsak belli mi olur ,yapar çocuk...

Ozgur dedi ki...

Öperim ayşe teyzem:)

Serra teyzem, deneyin bence de.:) Sevgilerrrr

ilknur malcı dedi ki...

ohh ohh maşallah
geleyim ben sana bir kahkül keseyim olur mu?

Seren dedi ki...

Ela'cım sen sık sık yaz emi kuzucum,kocamannn kız oldun artık,Japon da ben de öpüyoruz seni

kuzunun annesi dedi ki...

Çok tatlı olmuşsun , büyümüşsün görmeyeli Ela kız .
Lazımlık ne aldınız Özgür ? Benim ısmarladıgım şirket yanlış bir model yollamış , ondan da korktu yavrucak ,deliği mi büyük geldi nedir , oturmuyor .

Mystic dedi ki...

Elacım, pek bir şeker ve güzelsin. Nasıl da büyümüşsün. Seninle Ekim ayında tanışmıştık. Şimdi Misis kardeşin, senin o zamanki yaşında. O da bir an önce 1 yaşını bitirmek, senin gibi bıcırık bir kız olmak istiyor.
Öpüyorum güzel yanaklarından.
Sevgiler!

NOT: Oturak konusunu ayrıca irdeledin mi? Var mı postun? Ben de merak ettim.

Nihal dedi ki...

Elaa çok tatlısın ve çok güzelsin bizim ailede Poyraz'a sürekli söylenen bir laf vardır "yerim ben seniiii" sürekli yiyen bir aile olduğumuzdan herhalde bebek böyle seviliyor :) bende Ela'yı yerimmmm öyle tatlı kiiii :)

Tezim Var dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tezim Var dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ozgur dedi ki...

İlknur teyze annem de düşündü kesmeyi ama sonra bağlanmaz diye vazgeçti:)

SEren teyze teşekkür ederiiiz..

Kuzunun annesi teyze, Eloş da büyüyo izliyoruz.
( Mothercareden aldık nurturiada tavsiye üzerine. Başta popyu acıtıyo gibi geldi ama sonra sevdi)

meltem dedi ki...

Elacim, o guzel gulusun hic eksik olmasin. Meltem

Ozgur dedi ki...

Mystic teyze, çok teşekkür ederiz. Biz de sizi takip ediyoruz annemle. Beraber oynayacağız daha az daha büyüyelim:)

(Daha yazmadım, biraz daha zaman geçsin diye düşünüyordum. Bi de şu bezsiz bebek kitabının gelmesini bekliyorum. )

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Meltem teyze:)