4 Oca 2010

Doğum gününden kareler...






Yazacak çok şey... Yorgun ama mutlu anne... Yazacak zamanı olacak.... Misafirli, kalabalıklı, eğlenceli doğumgünü... Güzel videolar, kötü fotoğraflar... Muhteşem pasta (Teşekkürler Pastacı rapunzel... Kesilirken içim gitti. )

Yeni dönem başlangıcı. Yeni yıl olduğu için değil. Öyle denk geldi. K.is.dden heveslendim osho okuyorum. Tutunamayanlar'ı bi daha okuyorum. Aşk'ı gece uykum kaçtı meselleri okudum bir tek.

Çok yorgunum.... İlkay mesaj atmış foto koy diye, onu kıramadım. Yorumları okudum yanıt veremedim. Samanlıkta samanı kaldıramadım. Haydi ben kaçtııımmmm.

İyi bir hayat dilerim miniklere...

33 yorum:

banu dedi ki...

ah Ela'cım severim ben senin o kanatlarını :) büyüyünce görünmez olup orada kalsalar, hiç yorulmasalar :)
nice yıllara, nice yaşlara :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

OHMYGOD AND LOOKATTHAT :)))
Minik prenses 1 yasinda oldu bile :)) Masallah ona ve masallah size :) Hayirli, saglikli, uzun ve bereketli bir omru olur insallah :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

demek bu melek 1 yasına girdi,daha gecen gun 8 aylıktı.
nice yıllara.

kirazsevdasi dedi ki...

ahhh gunlerdir bu resimleri bekliyorum.
sen kanatsizdin simdi kanatlarinda olmus.
harikasin tatli yavru,
nice nice yillara guzelim benim, opuyorum seni.

Birben dedi ki...

Nice mutlu yıllara...Kanatlara,pastaya ve son fotoğraftaki bakışa bayıldım:)
Yedi değil mi pastadan, canım pek istekli bakmış:)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

O bakış yemek için değil Birben, minicik parmaklarla pastayı mıncık mıncık etmek, üzerindeki oyuncakları alıp oynamak için:) Minik prensesin ilk yaşı kutlu olsun:)

kuzunun annesi dedi ki...

Çok tatlııı:)
Kıyafete bayıldık , nice güzel yaşlara tekrar

Iraz dedi ki...

Nice yıllara!!! Ben de Osho okuyorum bugünlerde..

Sevgiler..

Çiğdemmm dedi ki...

maşallah Ela'ya .. Nice mutlu yaşlaraaaaaa :))

SERRA dedi ki...

ömrü güzelliklerle dolar inşl. mutlu yıllar

Sen Gelince dedi ki...

Haklısıh o kanatlarla bebek değil bir melek olmuş küçük hanım:) Nice yaşlarınız olsun hep birlikte göreceğinizi... Güzelliklerle dolu bir ömür diliyorum:)

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkür ederiz arkadaşlar:) Ela pastaya baktı ve balıklardan birini kapıp kuyruğunu yedi:) Pasta üzeri şekillerin odasındaki stickerların aynısı olduğunu görünce (üstelik 3D) pek sevindi, pek sevindi. Diş ağrısı olduğundan biraz halsizdi yavru ama sanırım o da eğlendi!

Çok teşekkür ederiz sevgili dostlar!

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

daha çok foto istiyoruz. doyamadık güzele..
ps. bend e bu ara osho okuyorum. osho forumu oluşturup yerden yere vuralım istiyorum o sefa pezevengini

yeliz dedi ki...

nice yaşlara olsun özgürüm, elayı kocaman öpüyorum. İlkayla aynı anda kargonuzu vermiştim, ona ulaşmış ama sana ulaşmadı henüz sanırım. MNG sevkiyatta olduğunu söylüyor takipten. bi aksilik olursa haberim olsun. yaşgününe yetişmediğine üzüldüm:(
sevgiler

k.i.s.d. dedi ki...

O elbisesini var ya yiriz bizzzz..

Tekrar nice nice yaşlara Elacım.

Özgürüm kırmızılı fıstık sen misin?

sefgiler.

ilknur malcı dedi ki...

foto çok güzel ela çok guzel kanatlar çok güzel.kıyafetlere içim gitti benim kızım dogum gununde hasta olunca giydirememiştik.daha nice dogum günlerine.öptük çok

Ozgur dedi ki...

Hülya, hiç vaktim olmadı, tez zamanda ayarlamaya çalışacağım. Gel gör ki makinalar alengirli olduğundan ve elden ele gezdiğinden malesef çok güzel bir poz bulamadım:(
fotoğrafçı çağırmalı!

Ozgur dedi ki...

Yeliz'cim gelmedi henüz, bugün de ses çıkmadı. Aradım getiricez dediler ama gelmedi. Yenianne yollamış, o da gelmedi. Çok üzüldüm ama gelir mutlaka. Bir açıdan iyi, böyle zaman yayılmış gelmesi, her gün baştan sevinecek minik.:)
Çokk teşekkür ederiz tekrardan... Olmazsa özelden bi konuşalım, arayayım tekrar.

Ozgur dedi ki...

k.i.s.d, kırmızılı annem. Hemen söylerim fıstık dediğini. Resimde Ela'nın arkasındayım, ispanyol şalım var üzerimde.:)

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler ilknur...

Ozgur dedi ki...

Banu, çok teşekkür ederiz:)

Anne ve bebişi kocaman oldu birden. Gözümde de büyüdü...

Şule Bilge's Mum, çok teşekkürler.

İlkay'ım senin için koydum gece gece. Uykulu uykulu. Çok teşekkür ederiz yorumların için.

Birben çok teşekkürler, pek yüz vermedi pastaya ama börekten yedi. Yaprak sarmanın pirincinden yedi. :)

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler OIP teyze, dediğin gibi:)

Kuzunun annesi yaa sizin de az kaldı:)

Iraz ilginçmiş Osho hazretleri.

Teşekkürler Çiğdem,

Teşekkürler Serra,

Teşekkürler Sen gelince:)))

Ozgur dedi ki...

Hülyanın Tunası, ne güzel işte. Yaşasın sefacılar oh yandan:)

Tekir dedi ki...

Elaaaaa melek yavru sen ne tatlısın...Adayla baktık fotoğrafalarına, kahkaha atıyor baktıkça :)haftaya gelicizzz seni görmeye.
öptükkk

gunebakan dedi ki...

canım elacığım...
sen annenin karnında heyecanlı tekmeler savurup, gayet rahat yatarken, biz blog teyzelerin dışarıda merakla senin gelmeni bekliyorduk.
her gün annenin bloğunu açıp, doğmuş mu, diye bakıyorduk kiii yeni yıl müjdesi gibi geldin sonunda yeni yıl ile beraber...
ailenin hayatına ışıklar saçtın, güneşler gibi doğdun.
şimdi bakıyorum, koocaman bir yıl geçmiş üzerinden. sen artık 1 yaşında, herşeyin farkında, güzel mi güzel, tatlı mı tatlı bir genç kız olma yolundasın.
annenin bu serüveninde ona tanıklık etmek çok keyifliydi. umarım nice yaşlarını böyle sağlıkla, mutlulukla, neşe içinde kutlarsınız.
doğumgünün kutlu olsun kuzucuğum.
yeni yaşın güzelliklerle geçsin.

annene not: geç kalmış kutlama için özür. inan ben de bir nevi gün saydım seninle beraber. ikinci gebeliğimdeki ilk blog bebeği ela...ilk sizi tanıdım...tatil telaşları, bilgisayarı açamayışım, iki çocuklu çalışan kadın halleri, vs vs vs...ne olur kusura bakma. senin de anneliğinin birinci yılı kutlu olsun.
nice yıllara...

havvanur dedi ki...

ELA MELEGE SAĞLIKLI BAŞARILI UZUNN ÖMÜRLER DİLİYOR HAVVA TEYZESİ YAŞI KUTLU YARINLARI MUTLU OLSUN

Mystic dedi ki...

Minik Ela, büyümüş :) Maşallah. Nice güzel yaşlarının mumlarını beraber söndürmeniz dileğiyle... Darısı bizim başımıza :)

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Tekirim:)

Ozgur dedi ki...

Günebakan, ne güzel dilekler bunlar:) Çoook teşekkür ederiz canım benim.

Ozgur dedi ki...

Havvanur çok teşekkür ederiz:)))

zeynep dedi ki...

nice yıllara!
sağlıkla, mutlulukla, keyifle büyüsün,
ama en çok sevgiyle!

mine dedi ki...

hersey cok güzel görünüyor..kanatlı olan kıyafete bayıldım..elacımm ailenle ve sevdiklerinle mutlu saglıkla güzelliklerle dolu yıllar dilerim..cok ama cok tatlısın...

kirazsevdasi dedi ki...

hiiii
sen boyle diyince cok uzuldum ben yaaa,
hem yorgun hem uykulu is cikardim basina :(