7 Oca 2010

Ela ile Bir Gün...

Bugünü kaydetmek istedim. Bakıcı ablamız hastalanıp doktora gidince kızımla başbaşa kaldık. Bazı anlar..

* Skypeda baba ile konuşurken "aaa babaaa" ve sevinç çığlıkları.

* Skypeda anneanne ile konuşurken el sallaması. Sonra sanki anneanne arkasından bakıyormuş gibi gidip oyuncağıyla oynayıp, sonra dönüp anneanneyi görmek için eğilmesi. (Yavrum benim)

* Yer: Ela'nın çadırının önü. Oyun: Evcilik. Anne çay fincanı takımına hayali çayları doldurup içiyor, Ela'ya veriyor, Miki Fare'ye veriyor, Ela hanım kıkır kıkır kıkır kıkır... Plastik çatallarımızla hayali yemekleri yiyoruz, Ela tavşanı kıkır kıkır. Yani yamukluk olduğunun farkında, oyunu anlıyor, sonra o da yemek yiyormuş gibi ağzını şapırdatıyor... Çay fincanlarının tabakları var. Tabakla beraber fincanı tutabiliyor, ama ne zaman hayali yudumunu alıyor, tabağı eğiyor, böylece fincanı tekrar tabağa koyduğunda yere düşüyor, Ela kızıyor. Bu olay dört beş kere olunca gıcık oldu, ama sonra sonra daha usta tutmaya başladı.

*Annenin sırtı ağrıması üzerine yere yatıp oynamaya başlıyorum. Ela üstüme tırmanıp karnıma kafasını yaslıyor, karnıma puf yapıyor. Uzunca bir süre gülüp eğleniyoruz.

*Skypeda anneanne bombili bili bom söylerken Ela kucağımdan fırlayıp gidip sehbaya tutunup dans etmeye başlıyor. (Dönüp anneanne bakıyor mu diye bakıyor yine...)

*Akşam yemeği yerken, fazla ekmek vermek istemiyor Anne. Yemekten veriyorum, yiyor. Sonra ekmek istiyor. Biraz verdim sonra elimde kalanı attım ağzıma, bak kalmadı anlamındaki işareti yaptım. Döndü ve ekmek sepetini, gösterdi, aloo kimi kandırıyon anneeee.


8 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikaaaa! Yerim ben o tatlışı...

kirazsevdasi dedi ki...

alooo annesi kim var karsinda :)
supersin eloş yaa, tatli yavru.
su babasi ile ilgili yazdiklarini okuyunca fena oluyorum yalniz.
allah ayirmasin hic.

Ayşe dedi ki...

alllooo, elos cin gibi, yutar mi numaralari annesi???

hakkaten, cocuklar onlarla hayali oyun oynarken oyuncaklarla iletisim kurdugumuzda oyle keyifleniyorlar ki. Sen anlatirken kikir kikir guldu diye, aklima 5-6 sene once yegenimle oynamalarim geldi... :)))

k.i.s.d. dedi ki...

şirineee şirineee nasılsııııın?

yenianne dedi ki...

Hem güzel hem çoook akıllı...

yeliz dedi ki...

şekerim benim yaaa, küçük hanımefendi:)

İlknur dedi ki...

Ay ay bu skype meselesini ben de yasiyorum. Allah kavustursun tez elden. Cok mu kalacak babaniz uzak diyarlarda.

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

Allah kavuştursun.uyanık bu zamane,kandrmak bi yere kadar:)