26 Oca 2010

Huzursuz...

Ela gecelerdir uyumuyor. Uyanıyor, tekrar uyuyor. Dün değil önceki gece artık tavan yaptı. 3:00de uyandı. Sabah 4:30a kadar. Uyuyor, yatağa koyuyorum, dönüyor, uyanıyor. En sonunda kollarımda uyudu. Ben de yatağa götürdüm, beraber yattık aynı pozisyonda. Sabah uyanıp beni görünce bi sevindi, bir güldü. Dünyalar benim. Aşk gibi bişey, ne tuhaf şey. Koklaya koklaya, öpe öpe. Ben uyuyamadım tabi, bi gözüm açık. Diş gelmiş iki tane. Azı mı azı. Tam da göremiyorum açmıyor. Parmağımla hissettiğim doğruysa azılar gelmiş arkadan. Yazıkmış yavruya.

Üstüne bugün burun fırk fırk, hapşuular bol. Ateş yok, basit soğuk algınlığı ama yoruyor işte. Sonracığıma bir damla bal yemenin ardından kırmızı yanak, kırmızı eller. Alerji. Acaba bal mı? Yeni almıştım daha, balparmak. En şüpheli yiyecek o gözüküyor. Umarım bir an önce geçer. O keyifsiz olunca dünya gri.

Üç saat kesintisiz gece uykusu uyuduğum günler dinçim. Hava buz. Yerler cam gibi. Bugün güneş gördük, iyi geldi. Kar güzel, buz değil. Eczaneye giderken kısa yoldan gideyim dedim. Artistik puanlarım sıfır geldi. Teknik eh işte, düşmedim ne de olsa. Fazla konuşmayacağım bu karda kışta işe gitmiyorum en azından diyelim.

Sevgili Çin'de sucuk yemiş, buna ne demeli? Alışmış yemekleri pek sever olmuş, balık delisi. Kıza gene balık yapmalı. Bugün yeşil mercimek vardı iştahsız. Pilavı sever, ı ıh. Ekmeğin bile tadına bakmadı doğru dürüst, ömrü hayatımda ilk kez TV açtım yemek yedirmek için. Belki üç beş lokma ya geçti, ya geçmedi boğazından.

Yarın güzel bir gün olsun.

16 yorum:

Benden Bizden dedi ki...

Kiyamam ben Ela guzele, dislerden boyle anlasilan..
Coook kolay gelsin, umarim cabuk atlatirsiniz bu donemi..
Sevgiler

Evren dedi ki...

Çok zor hakikaten! Ama sevindirici yönü de erkenden çıkartıp bitiriyor diş işlerini. Bizimki 13 aylık, daha sadece 5 tane çıktı. Üstelik çift çift çıkar diyorlardı, 5. çıkalı 1,5 ay oldu hala çifti gelmedi. Cins zaten, ilk iki dişi de altlı üstlü gelmişti, simetri ekseni şaşmış :)

Alerji için az az tattırmanın bir zararı olmadığı söyleniyor, hafif kızarıklıklar mühim değilmiş. Burun akıntısı, savunma sisteminin iyi çalışıp güçlendiğini gösteriyor. Uykusuzluk da umarım bu gece acısını çıkarırsınız, yarına bişeycik kalmaz! Moral dopingi de Çin'den gelmiş, tamam!

Güzel yarınlara...
Polyanna (gibi oldu:)

yenianne dedi ki...

Ah o dişler...

Geçmiş olsun..

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

hah bizim evi anlattın. iştahsızlık, uykusuzluk diz boyu. birkaç gece bizim de öyle geçti. azıcık calpol desteğiyle atlattık gibi. şimdi dişin ucu azıcık çıktı sanırım.. baktırmıyor ki sıpa ağzına. azılar çok fena oluyor hakkaten. gece döne döne kendini oraya buraya vura vura uyuyor yavrucaklar. kıyamam.. eloş'un sümüklü burnundan öperim..

kirazsevdasi dedi ki...

yavrum yaa, gecmis olsun,
kolay mı azi cikarmak?

ilknur malcı dedi ki...

geçmiş olsun özgürcüm.bizim kızda rahatsız bütün gece anneanne ile nöbetleşe baktık.

meltem dedi ki...

Ozgurcum nasil anliyorum seni. Cok gecmis olsun. Biz de cumartesi gecesi 1-3 nobeti tuttuk. Iki dis yolda ama hangileri? Emzigin sert kismiyla disini kasiyor. Ikindi ogunu sapur supur meyva yerdi simdi acmiyor agzini.
az kaldi bitecek diyelim :-))
sevgiler

Tekir dedi ki...

neler oluyor bize, bize neler oluyooor?
geçmiş olsun yavruya
ve tabii anneye...

Ozgur dedi ki...

Benden Bizden, öyleymiş demek. Her seferinde aynı tongaya düşmeme ne demeli.:)

Ozgur dedi ki...

Evren, umarım haklısındır:) Öyle düşümmemiştim. Çok yoruyor yavruyu pis dişler. Bi de kocaman kocaman dişleri.

Uykusuzluğa gelince. Esasen Ela güzel uyudu dün gece ama annesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ela'nın suçu yok ben sıfır uyku. Çin çin çinnn.

:) sevgiler

Ozgur dedi ki...

Saol yeniannecim

Ozgur dedi ki...

Hülya, vallahi böyle durumlarda bir kaç anne birleşip bakmak lazım belki de. Zombi oldum ama işin ilginci az uyku pek yetmeye başladı. 3 saat uyusam benden dinci yok. Geçmiş olsun size de.

Ozgur dedi ki...

Kiraz'ım zormuş anlamamışım ben de. Gerçi koynuşta uyuduğunda anlamalıydım ama. Sarmalı yavruları.

Ozgur dedi ki...

Saol İlknur, iyi ki annen yanında. Benim de haftaya gelecek bekliyoruz :)

Ozgur dedi ki...

Meltem size de kolay gelsin. Ufff çıkın dişler çıkın.

Ne "dişli" çıktılar...

Ozgur dedi ki...

Tekir'im buluşup bi sanal kurşun döktürelim:) Öyle bi uygulama mı yazsam?