18 Oca 2010

Kurtlu muyuz, kurtluyuz...

Hisse senedi gibi yükselip alçalıyor kararlar, bi diyorum oturalım oturduğumuz yerde, bi diyorum kalk Ela gidiyoz Hong Konga, bi diyorum Ela kalsın ben gideyim, bi diyorum ben kalayım Ela gitsin... Bir takım rezervasyonlar yaptım oturduğum yerden. Bakkala gidesim yok, kalkmış nerelere gideyim diyorum. Ama zaten bizim bir arkadaşın kuşak tanımı buydu, bakkala gidemeyip Arjantin'e gidengillerdenmişiz biz.

Pek enerjisizim bugün, hafta sonu yorgunluğu çöktü. Hava da karanlık. Ellerim üşüyor.

Yani ben sevgili yokken, okuyacaktım, yazacaktım, neler neler yapacaktım neler. Canım bişey yapmak istemiyor. Bahar gelsin artık...






11 yorum:

aysema dedi ki...

Ela kalsın, anne gitsiiiin diyenler?

İlknur dedi ki...

Ozgur ne diyeyim. Aynen al benden de o kadar. Ne kadar bos zamanim var neler yapacaktim. Evde ayaklarimi uzatip dinlenecektim. Burasinin altini ustune getirecektim. Fransizcayi sular seller gibi konusacaktim. Bloga neler neler yazacaktim kendimce.. Ama yok elim kolum kalkmiyor. Insanin bir yani eksik gibi. Yine de dua et ki Ela ile birliktesin ve o bile gune baslamak icin o kadar buyuk bir sebeb ki. Ben de o bile yok. Tek becerebildigim kitap okumak ki ondan da tiksinecek dereceye geldim her hafta uc kitap okuma gibi rekora gidiyorum. Bir sure elimi kitaba falan da suremeyecegim galiba...

Ozgur dedi ki...

aysema anneanne ile kalsın Ela:=)

Ozgur dedi ki...

İlknur, ne diyeyim canım, ne diyeyim. Eksik kalıyor hem de ne eksik. Ela olmasa daha da eksik. Ahmed anneannede biliyorum. Allah kolaylık versin, tez zamanda kavuştursun inşallah diyelim. Kıymet bilelim, daha da. Sonra şükredelim ki uzakta da olsalar sevdiklerimiz var ve iyiler.
kucaklıyorum.

yeliz dedi ki...

ela gitsin özgür gitsin bahar gelsin hemen gelsin çok soğuk

aysema dedi ki...

Anneanne gelsin, Anne gitsin, Ela kalsın...

ilknur malcı dedi ki...

elasız olmaz onsuz gidilmez kimse gitmesin herkes yerinde kalsın bu dönemde böyle geçsin

anne yazar dedi ki...

Ya esasen millet aldığı gibi sırtına bebeğini diyar diyar dolaşıyo biz böyle aman şu olacak bu olacak modundan çıkamıyoruz. Asya ya özgü aşılarda olması gerekir herhalde Ela'nın. Onları da tamamlarsan gidin ana kız. Ya da az daha sabredip koca kişisinin sizi çok daha fazla özlemesini sağlayın :) Zor günler ama sonu tatlı olacak inancındayım. Kolaylıklar dilerim canım.

Parpali dedi ki...

"Ben kalayım Ela gitsin" şıkkın güldürdü beni :) Bence de bahar gelsin, baharrr...

k.i.s.d. dedi ki...

anneanne, Ela, anne hep beraber gitsin :)
Aysema öğretmenim :) selamlar :)
Özgrürüm hakikaten bu nasıl soğuk yahu, dağlarımın ılık rüzgarlarını özledim, güneşli günlerini sınır köylerinin...
Bu da böyle bir şiirim olsun :)

Ozgur dedi ki...

yelizzz, çok soğuk çok!

aysema:)))

ilknur, gidilecekk, gidilecek...:)

anne yazar, yok gidicez de süre kısa mı diyeydi tereddütüm. Ama geçti gibi:) Fazla kasmamak lazım haklısın:)

Parpali, her ihtimali düşünmeli azizim:)

kisd, bekliyoruz kuzucum.