14 Oca 2010

Ödüllendirildik...

Hilal bize çeşitli kategorilerde ödül vermiş. Heyoo. İçimdeki çocuk bu ciddi bi sorumluluk dedi:)

Ben de ödülü dağıtmak istiyorum.

1. "Aaa hiç böyle düşünmemiştim" dedirtenlere
2. Okuduğumda gülümsetenlere
3. Çocuklarına oyun ve oyuncak uyduran, "çocuklar gibi eğlen"meyi bilenlere
4. Dünyayı çocukların gözünden anlamaya çalışanlara
5. Yeni şeyler denemeye açık olanlara
6. Şaşırmayı bilenlere

----


ve daha çok var ama başkalarına da ödül verecek insan kalsın diye bırakıyorum....

sevgiler...

5 yorum:

ElfAna dedi ki...

Yavas yavas da olsa alisiliyor. Tutunamayanlar bu aralar ne kadar cok karsima cikiyor. Bir daha okumaya niyetlendim bak simdi.

Ozgur dedi ki...

Okumak lazım:)

Evren dedi ki...

Bu yazıyı bugün okulda çalışırken 5 dakikalık blog aramda gördüm (eskiden facebook arasıydı, şimdi blog arası oldu ve senin gibiler yüzünden 5 değil 15 dakikaya çıktı:) Ne diyordum, evet ben işte böyle anti parantezci bir insanım, korkarım bu yüzden de iyi bir akademisyen olamayacağım. Bak yine dağıttım konuyu; bari yorum yazarken yapma diyor süper ego, "biraz usturuplu ol!", amma dinler mi hiç id? -Ne mümkün!

Herneyse; sevinç, gurur, heyecan sanırım çeneme vurdu yine bu akşam. Evet, son olarak diyeceğim şudur ki (gerçekten son:)yeni bir blogcu olarak sizlerle tanışmak, sizlere karışmak, okuyup olgunlaşmak, sevip paylaşmak; veee böyle hiç mi hiç beklenmedik bir anda sevdiği bir blogcu tarafından ödüllendirilmek :))))))))))))))))))))))))))))))

İyi ki doğurmuşuz bu bebeleri de karşılaşmışız bu zaman çemberinde; hepsine analı-babalı, sağlıklı-mutlu, barış dolu ve özgür bir yaşam diliyorum! Sevgiler...

yasemin dedi ki...

:)

k.i.s.d. dedi ki...

Yeni gördüm ne mutlu oldum, teşekkür ederiz.