14 Oca 2010

Öylesine

Bugün Ayşe geldi bize, heyoo. Çok özlemişiz, çok sevindim. Minik Ayşe minik Ayşe yine gel, yine gel...

Sevgiliyi yolladık Çin'e sosyal olduk. Bundan böyle geziyoruz. Çağırın gelelim, öyle bi durum. Daha iyisi siz bize gelin. Çocuklu bir arkadaşımız vardı, geçen gitmiştik, Ela ile çok güzel oynamışlardı. Onları aradım bi akşam gelin diye. Meğersem Doğa o gün bugündür ne zaman Ela'lara gidicez diyormuş. İçim parçalandı neden daha önce aramadım diye kendime kızdım. İnsan bazen çok abuk subuk davranıyor. Ara gitsin işte, istemeyen işi olan gelmez zaten.

Osho filan okurken şunu farkettim. Bilinçsiz meditasyon denen bişeyden bahsediyor. Mesela kendini kaptırıp çocuğunla oynarken. Eğer aklında bişey varsa Ela hooop diyor. Noluyoruz? Kafanı tamamen oyuna vermen şart. Karşılıklı çay içiyoruz, Miki Fare ve File içiriyoruz. Oyuncak bıçak çatal kullanıyoruz filan.

Bir şey daha var. Eskiden ben salonda emzirirdim, emzirirken kitap okur, bişeyler izler, sohbet ederdim ama bu ilk 3 ay civarıydı. Ela için çok farketmiyordu, zaten o kadar sık emiyordu ki, hayatın içinde idare ediyorduk. Ne zamandır bilmiyorum son 4-5 aydır herhalde, akşam emmelerimizi yatak odasında tamamen karanlık-loş bir ortamda yapıyoruz. Oda emmeyle eşleşti. Parmağını gösterip istiyor odaya gidelim. Artık meme dışında giremiyoruz yatak odasına, çağırışım yapıyor. Emzirme zamanında Ela ile karanlıkta otururken kafam boş. Normal hayatımızda ayırmadığımız bir zaman. Kendi kendine, kızınla, karanlıkta... Onun düzenli nefes alıp verişini dinlerken...

Ne zamana kadar gider bilmiyorum... Sürdüğü sürece güzeldi.



6 yorum:

yeliz dedi ki...

bizim de sabah emmelerimiz aynen böyle... gün yeni ışırken sadece ikimiz:)

ilknur malcı dedi ki...

emzirme denilince için cızzz ediyor ben doyamadım yavrumu emzirmeye yaaa niye boyle oldu niye

Demir's luv dedi ki...

Selam Eloşa da sana da...
Hastalık falan derken yazamadım ama unutmadım.
Sevgiliye,babaya en yakın zamanda kavuşma dileği ile, dilerim bu mesafe ayrılığı çok iyi şeyler getirir hayatınıza ve o harika şeylerin içinde bu mesafe ayrılığınız nazar boncuğunuz olur.
Sevgiler,sizi çok öpüyorum.
Keşke çalışmasam ve seninle Ela güzelini ağırlasam ne kadar istiyorum Elayı tanımak, Çin'e gitmemiş olursan Şubattaki babyshowera artık...

Demir's luv dedi ki...

sanki sadece Elayı tanımak istiyorum gibi yazmışım...alakası yok...ikinizi de eşit seviyorum :))))
ayrımcılık olmasın :)))

dağlar kızı dedi ki...

Emme olayı bambaşka değil mi? İlk zamanların acı veren durumu geçince, dünyanın en güzel şeyi haline geliyor.
Ben emzirirken hiçbirşey yapamıyorum. Uzun uzun Ela'yı seyrediyorum. Elimi tutuyor artık kızım, gözlerini gözlerime dikiyor, aşk yaşıyoruz karşılıklı...

Bütün diğer işler o uyurken:)

Ozgur dedi ki...

Çok güzel di mi yeliz...

İlknur, öyle deme sen emzirdin o kadar. Az değil.

Demir's luv, inşallah:) Teşekkürler iyi dileklerin için...
yok yok herkes Ela'yı seviyo bi tek ben biliyorum:P

Dağlar kızı, ne mutlu size...