28 Oca 2010

Oyunlarımız

Bu akşam Ela için sürpriz sepeti hazırladım. O daha çok küçükken ara ara yapıyordum, pek eğleniyorduk ama fark ettim ki çook uzun zamandır böyle bir şey yapmamışız. Başım ağrıyordu, en iyisi sepeti hazırlayayım, biraz öyle oyalanırız diye düşündüm. Meğer ne doğru bir şey yapmışım...

Sepete bir sürü şey koydum, pirinç kavanozu, kadife mücevher kutusu, metal küpe kutusu, ejderha, küçük ayna, gözlük kabı, nane kavanozu, küçük kumaş sepet, kolye, saç bandı, saç fırçası... Çok yaratıcı olmayabilir, bugünlük bunlar vardı. Ela hanım abartısız 50 dakika kadar oyalandı. Çok eğlendi. Onu izlerken başımın ağrısı geçti.

Dikkatli küçük tavşan. Konsantre misin sen?

Bi kere kolyeyi hemen boynuna taktı. Saç bandını da saçına taktı. Fırçayla saçını fırçalar gibi hareketler yaptı. ("Şimdiki çocuklar harika" annelik modundan çıkmaya çalışıyorum ama olmuyor:P)
Ejderhadan korktu. Bi elini sürdü, çekti, sürdü çekti. Sonra aldı, inceledi. Yere koydu. Tekrar aldı, tekrar koydu. Sonra ağzına götürdü ama plastik, sevmedi.

"Her ejderhanın eti yenmez" diyerek ata sözlerimize katkıda bulundum. Olmazsa Çin atasözü diye yutturucam artık.




8 yorum:

ilal dedi ki...

hemen deneyeceğim bunu...resimleyip yayınlayacağımdason günlerde oyuncaklarından sıkıldığını farketmiştim....

yazınızda tepkileri okurken...kendi kızım bir bir geçti gözlerimden...

sanırım aynı yaş grubundalar...

İlk dedi ki...

Sahiden konsantre seker senin kizin! Cok sey ogreniyorum yazdiklarindan. Eminim tekrar tekrar donup bakacagim bir cok seye. Bu oyunu da yazdim bir kenara :)

Evren dedi ki...

Bu bizim YavruSu'nun da ennn cokkk sevdiği şey. Ben de ne zamandır yapmıyordum, iyi hatırlattın! Gerçi evde karıştırmadığı köşe kalmadı ya! Neyse mecbur bulcaz artık bi'şeyler, çünkü haftaya teslimat var.

Çin atasözü de pek yakışmış :)

Seren dedi ki...

Demek bizim Japon ondan eve girer girmez çantamı karıştırmaya başlıyor,içerisinden değişik şeyler çıkartıp keşfetmek hoşlarına gidiyor belli ki,iyi dedin dur ben de öyle bir sepet yapayım da çantamı da kurtarayım :)

Mehtap dedi ki...

gercekten de iyi konsantre olmus, Zeynep Erva'nin 50dk biseyle oyalandigini hatirlamiyorum hic, kizim da simdi 14 aylik sanirim cok bi fark yok aralarinda, abisi ablasiyla oyalaniyor ama beni gordugunde herseyi birakiyor, kucagima atliyor, bugunlerde yapisik vaziyette geziyoruz, ona da boyle bir oyun yapayim ben en iyisi. Evle ve uc cocukla ilgilenmekten oyun dusunemez oldu kafam:)
Sizin oyunlarinizdan kopya cekelim bari:))))

opuyorum fiskiyeli Elos'u....

fazi dedi ki...

bu oyun harika :) benim de küçükken en sevdiğim oyunlardan biriydi.Annemin sandığı vardı.O sandık açıldığı zaman saatlerce içinden çıkanlarla (eski işleme kıyafetler,eski taraklar,kolyeler,patikler,eldivenler,kumaşlar...)oynardım.Nasıl keyif alırdım anlatamam:) Şimdi o günlere döndüm bak :)

yenianne dedi ki...

Biz de oyunuyoruz bunu zaman zaman.

Büyümelerine tanıklık edebilmek ne güzel.Kocaman kız oldu Ela...

yeliz dedi ki...

eskiden herşey ağızdaydı, şimdi artık inceleme dönemi başladı