7 Oca 2010

Teşekkür Yazısı

Ela'nın doğum günü törenlerle kutlanmaya devam ediyor. Yeliz'im ve yeniannem büyük incelik gösterip hediyeler yollamışlar yavruya. Uzun telefon görüşmelerinden sonra mng kargo da, yurt içi de bugün geldi. Ne görelim...
Sadece Ela'ya özel bir kitap. İçinde fotoğrafı. Benim adım, babasının adı, arkadaşlarının adı... Doruk var kitapta:) Böyle bakakaldık resmen. Çok ama çok iyi bir fikir. çok sevindik. Yeliz'im tam Ela'lık harika bir hırka göndermiş, küçülüp giyesim geldi. Rengi muhteşem.
Kutlamalar, ,iyi dilekler, gelen yorumlar...
Bizi merak edenler, ne işiniz var çinde diyenler...
Ne kadar çok dostumuz olmuş.
Ne kadar şanslıyız.

Sizler için bir şarkı seçtim...


Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün korkularım
Gururum bu yüzden
Bu yüzden çocuk gibi korunmasızlığım

Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden sonsuz endişem
Savunmam bu yüzden
Bu yüzden bir küçük iz bırakmak için didinmem...

Kocaman sevgiler....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Öpüldünüz, hepiniz...

Ozgur dedi ki...

:)

yenianne dedi ki...

Ayyy çok sevindim,biraz da utandım...

Öpüyorum Eloşu...

yeliz dedi ki...

ne dimek rica ederiz... amma zor oldu ya bu arada...
ve bu arada... hakketten ne işiniz var çinde yav, biz bahara gelecektik istanbula buluşmaya:)