11 Oca 2010

Yıkılmadık Ayaktayız... zzz.. z...

Perşembe ve Cuma bakıcı abla hastaydı. Sevgili de yok. Kaldık mı yavruyla başbaşa? Ela babası gideli beri huzursuz. Akşamları kapıya bakıyor. Belki ben huzursuzum ona yansıyor. Geceleri saat başı kalktık. Sabah altı dedi mi ayaktayız. Kardeşim cuma öğleden sonra izin alıp geldi. Cumartesi pazar kardeş ve enişte desteğine rağmen zor geçti. Özellikle uykusuzluğun birikmesi kötü. Ela uyuduğunda yatıp uyuma kısmı da yalan oldu. Geceleri uyuyamıyorum. Uykudan ölüyorum amaaa uyuyamıyorum. Bugün sabahtan 1 saat, öğleden sonra 2.5 saat uyudu Ela. Ben de uyudum. Teyzoş da uyudu. Hepimiz keyifli uyandık da kendimize geldik. Sevgiloşun yokluğunu çok hissediyoruz... Hem manen, hem de madden. Meğer ne çok, ne çok iş yapıyormuş. Tadımız yok pek. Kocası askerde olan, uzakta olan pek çok kadın varken şikayet ediyormuş gibi olmak fena. Bu gece uyanmaları olmasa... Zor, yine zor.

İnternetten aradım durdum. Gece uyandığında dayanın gitmeyin diyor. Bugün bunu deneyeceğim, dayanabildiğim kadar. Peki ayağa kalktığında ne olacak? Onu söylememişler. Uyku konusu tam düzelmişti. Sabaha kadar deliksiz uyuduğumuz gibi yedide kalkıyorduk ne zamandır. Belki yeni döneme alışmadır, etkilenmişizdir beraber diye düşünüyorum. Çarşambadan beri böyleyiz. Gırrr. Olsun, bugün güzel bir gündü.

Bugün sevgiloşla google talktan sesli konuşurken (Ela klavyeden mesajlar yazdı babaya) sonra kucağımdan inip hızlı hızlı gitmeye başladı. Meğer sevgilinin resmine gidermiş. İçim bir tuhaf oldu. Yarın vize işlemleri için görüşücem. Bir an önce gidelim... Gerçi Çin en fazla bir aylık vize veriyomuş. Olsun.

Ela arabasının düğmelerine basıyor, müzik çalınca da oynuyor. Oynamayı pek seven bir kızımız var. O halleri çok ama çok tatlı. Yemek yerken iki farklı türden yemeği beraber yemeyi seviyor. Bu bu diyerek yönlendiriyor, bi ondan bir ondan.

Geceleri uyumadan emiyoruz. Çok fena yapışıyor yakama. Yatak odasında emzirdiğim için orası emme haliyle eşleşti. Her istediğini parmağıyla gösteriyor, canı meme istediğinde parmak yatak odasını gösteriyor: Bu. Koca kız oldu kucağıma sığmıyor.

Ben uyuyayım şimdi gidip... horrrrr

9 yorum:

Evren dedi ki...

Uykusuzluk zor hakikaten, cok kolay gelsin! Bizim YavruSu da aynen bu sekildeydi, simdi biraz daha iyi. Ama sanirim yine kotulesecek cunku yarin yeni doneme basliyoruz :(

Birkac endisemi paylasmadan edemeyecegim:
1. Bu yanina gitmeme yontemi yaş ve 'olgunluk' itibariyle Ela'ya pek sokmeyebilir.
2."Koca kiz" oldugu su donemde biraz guven sarsici olabilir.

Alternatif onerim: "No Cry Sleep Solution". Tam bu hafta, hatta bugun yazmistim bu konuyla ilgili, goz atmak istersen su linkte: http://yavrusu.blogspot.com/2010/01/uyku-final-yasasn-ozgurluk-bi-de.html

Bu arada sevgiliyle bir an once kavusmanizi dilerim, boyle cok uzucu :(

kirazsevdasi dedi ki...

gidin bir an once :(
kiyamam eloşa

Ozgur dedi ki...

Evren yazini okudum, kolay gelsin size de. Bizim sizin kadar sorunlu olmadi. Ela demek duzen demek:)

Ela'nin uyku gecmisi oldukca guzeldi. Ara ara boyle donemler geciriyoruz iste.

Soyle dusunuyorum ben. Aglama turleri var. 1 mizildama 2 kisa aglama 3 aglama 4 durum ciddi diyelim.

1de yanina gitmiyorum zaten.
2de dun gece yanina gitmedim, gittigim zamanla ayni zamanda uyudu. 3te zaten gidiyorum.

Beraber uyumak bizim icin hic uygun degil, cunku Ela yanimda yattiginda ben kesinlikle uyuyamiyorum:)

sevgiler...

Ozgur dedi ki...

Gidelim kirazcim...

k.i.s.d. dedi ki...

Ahhh canımsınız siz canımmmm. Kıyamıyorum ki gece uyanmışlaarr, erken kalkmışlaaar zor mu zor. Çok zor. Yaşayarak biliyoruz. Baba gidiyor düzen bi değişiyor, baba geliyor düzen tekrar değişiyor. Düzelecek düzen:)

yeliz dedi ki...

hay allah ya, canım eloşum baba hasreti başka... inşallah en kısa zamanda gider, kavuşursunuz. gece uykusuzlukları fena, 1 gece fazladan 2 defa uyansın hemen strese giriyorum, yine başladık diye...

meltem dedi ki...

Ozgurucum neler olmus ben blog dunyasindan kopali. Tez kavusun sevgilosunuza, zordur ayriliklar bilirim. Elosun dogum gunu kutlu olsun (baya bir rotarli oldu)resimlerini gordum cok seker. Su bebislerin uykusu ne zaman tam oturacak bir bilen varsa soylesin. Bizimki de 1.5 aydir iyi uyurken dun gece saat basi yapti.Sabir sabir diyelim.

2010 istediginizden, beklediginizden kat kat kat guzel olsun. Sevgiler. Meltem

ilknur malcı dedi ki...

ayrılık evlilikte hiç mi hiç çekilmiyor.ister çocukla ister çocuksuz birşey değişmiyor.hep bir taraf yarım kalıyor.o yuzden bilirim ayrılık acısını

Iraz dedi ki...

Üzüldüm babasının uzaklığına, sen ve sevgilinin uzak oluşunuza ve de..
Sanırım Turgut gitse dağılırım ben..
Herşeye alışıyor insan ama..Niyeyse..Bir çeşit öğrenilmiş çaresizlik..
Öpüyoruz ve de içimizden geldi diye kucaklıyoruz oğlumla Ela' yı ve seni..