5 Şub 2010

Bugün Neler Oldu?

  • Bugün internetten bulduğumuz tarifle Ela'ya bebe bisküvisi yaptı ablası, pek de güzel oldu.
  • Ela ilk kez pipetle meyve suyu içti. (Kendi kendine içti. Tabi ya pipet!)
  • Annesi webinara katılırken, o da sakin sakin anlatılanları dinledi.
  • Teyzesinin çorabını çamaşır makinasına attı. (Baştan sona kendi iradesiyle)
  • Aşkı Memnu'yu izledim tekrar. Çok uzadı bu iş.
  • Lost'u unutamıyorum, bir sonraki bölüm ne zaman gelecek. Bu düzen böyle mi gidecek? Pireler filleri yutacak?
  • Bir kaç gündür evden hiç dışarı çıkmadım.
  • Bize alıştırma kilotu denen şeyden lazım. Yazdan kalma huggies swimmerslar da olmaz mı acaba?
  • Yarın Fringe günü.
  • İyice dizilere verdim sevgili uzakta olunca.
  • İnternetten tanışan sevgililere döndük, dijital aşk halleri.
  • Anneanne ile pek sevimliler. Bütün kitapları çevreye dizip okuyorlar.
  • Ela arada kalorifer borularına dokunuyor. Sıcak olduğunu biliyor oysa. Böyle dikkatlice.
  • Deyde, adda diyor. (Teyze, abla)Konu sıkıntısı çekiyorum, belli oluyor mu? Hem yazasım var, hem bir tembellik... Acaba kendimi nadasa mı bıraksam, naapsam?


4 yorum:

saricizmeli dedi ki...

Her halin ayrı güzel, Özgür. Konu sıkıntın ya da ferahın. Yaz sen.
Çok öptüm.
Çok dikkatli komşumuza selamlar;)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

dry nites diye bişi yapmış huggies. bi bak istersen
pipet can kurtaran oluyor başta. oh kendi kendine içiyor diye seviniyo insan ama pipeti çıkarıp dökme aşaması fena halde pis :)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

şahane bir bebek kurabiyesi tarifim var. elim tembelleşti bu ara. hızlanayım yazacağım blogda. (the best ever i made. o kadar leziz yane :))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

yazdıımmm
http://hulyanintunasi.blogspot.com/2010/02/kurabiye-2.html