11 Şub 2010

Kocanızı Çıldırtmanın Yolları

Fikir OIPle yorumlaşırken geldi. Benzerlerini bir yerde okudum. Çok ilginç fikir sayılmaz. Ekşi sözlükte okumuş olmalıyım ya da penguende, lemanda çıkmış olabilir. Tam hatırlamadığımdan hepsine referans vermiş gibi olsam olur mu acaba...

Zaten geçenlerde okuduğum bir kitap, konfor alanınızdan çıkın, en bilmediğiniz konularda bir şeyler öğrenin diyordu. O işe de yarar.

Mim gibi düşünüyorum bunu. Yazıldıkça listeye eklerim. Hatta en güzel 100ü seçeriz bile neden olmasın:)

Mim:

Mimleyene link veriyorsunuz.

Hayatınızdaki erkeği(koca olur, sevgili olur) sinirden çıldırtacak olan en az üç eylemi alt alta yazıyorsunuz. Üç kişiyi, üç vakte kadar mimliyorsunuz. Link veriyorsunuz, akış bozulmuyor.

Sonra erkekleri çıldırtmanın yolları olarak yazıyoruz bunları. Kitabını çıkarıyoruz. Puromuzu dolarla yakıyoruz jakuzi içinde.

Başlıyorum

  1. İzinsiz bilgisayarına yazılım kurarsam,
  2. Telefonda konuşurken arkadan şöyle de, böyle de dersem,
  3. Makalelerine laf edersem,

gerçekten kızıyor.

Mimlediklerim:


7 yorum:

olmadık işler peşinde dedi ki...

şukela!!!

k.i.s.d. dedi ki...

Ne içiyorsanız aynısından ben de istiyorum.

kuzunun annesi dedi ki...

hmmmm eglenceli

olmadık işler peşinde dedi ki...

Absinthe içtik :s
:D

Sadece anne.. dedi ki...

Ha ha ben de içmek istiyorum:)

Ozgur dedi ki...

Çay içiyoruz, bi gün gelin de beraber içelim:))

Tekir dedi ki...

2 numara tanıdık :)