27 Şub 2010

Kısa kısa...

Öyle yorulmuşum... Yatıcam şimdi.

  • Bugün Ela köpek görünce bana bakıp "havhav " dedi. Çok sevimliydi, böyle dener gibi söylemesi.
  • Öksürürken "anne öhö" dedi. Buna benzer cümleleri var. Öhö'de beni taklit ediyor bi de.
  • Sürpriz sepetine saç kurutma makinası koymuştum. Alınca saçına tutup oooo diye ses çıkardı.
  • Parkta salıncağı bekliyoruz, bekliyoruz. Popo salıncağa değdiği anda iniyor. Anlamadım ben onu. Büyük oğlanlar dev gibi kamyona kum yüklemişler. Bizim de kamyonumuz var, tırmık ve küreğimiz var, anneanne aldı. Benim de bir kırmızı kamyonum vardı. Ailecek meraklıyız biz nakliye işine.
  • Parkta kamyona kum yüklerken tırmığı kenara vuruyorlarmış ki kumlar dökülsün. Dün evde jengalarla nakliye işi yaparken tık tık kenara vuruyor gene benim kız.
  • İtiraf.com. Bilgisayar başında çok zaman geçiriyorum. Ela ile bilgisayar başında slideshowla hayvan resimlerine bakıp isimlerini söylüyoruz. Bi de şu oyunu oynuyoruz bazen: Animal Sounds
  • Ela ve TV konusunda katıyken, bilgisayar konusunda hala kesin karar veremedim. Youtubedan şarkı dinleyip dans da ediyoruz. Ekran başında olması kötü, etkileşimli olması iyi. Klavyeye güzel basıyor. Youtubeda şarkıyı durduruyor, başlatıyor ve başa alabiliyor. Etkileşimli dev bir oyuncak gibi... diye düşünüyorum ama bilemiyorum.
  • Bugün ilk kez tuz seramiği(oyun hamuru) yaptık. Biraz eğlendik ama daha zamanı gelmemiş. Bir kaç kez tadına baktı Ela.
  • TVde Forrest Gump'u görünce hüzünlendim nedense. Bahane arıyorum sanırım.
  • Bana bulaşmayın... Mırrrr.

2 yorum:

kiraz dedi ki...

dorugun youtube seyretmesi beni urkutuyor, nasil tv ye kitleniyorsa youtube a da kitleniyor,
zaten teknoloji canavari, bir laptopum 5 tusu, digerinin kapagi, en son iphone u servise veriyoruz :(
fena bunlar cokkk :)

Ozgur dedi ki...

Youtubedan müziği açıp uzakta dans ediyoruz. Zaten küçük ekran uzaktan da olunca biraz engelleniyor. Sonra şarkıyı değiştirmeye gelince tuşlara atlıyor. Şu baby smash pek güzel program bu arada:)