12 Şub 2010

Losttaki Gariplikler ve Hiçbir Zaman Yanıtlanmayacak Sorular...

Lostpedia'ya bakacak olursanız, her bölüm sonunda bu bölümde ne gibi sorular soruldu? Neler yanıtsız kaldı diye bir bölüm var. Felsefe dersi sanırsın. Soru, soru. Delirmiş gibi izliyoruz o yüzden.

Bugün kendi kendime düşünürken, bugüne kadar aklıma gelmeyen yeni sorularla karşılaştım. Biraz da annem burda, kardeşim burada, babam geliyor gibi çok evcimen haller içinde olmamızın etkisi oldu buna.

Lostpedianın Sormadığı Sorular: (Diziyi hiç izlemeyenler okumasın)

1- Tamam gizem var, o var bu var. Neden bir yemek düzeni yok? O adada benim annem olsaydı, yemek saatleri düzen içinde olurdu ve sofrada mutlaka çorba ya da salata olurdu. Nedir bu bulan yemeğini yiyor afiyetle. Beraber yesenize. O kadar adamsınız. Ateş yakmayı biliyorsunuz. Bir günden bir güne masa donattınız mı? Alkol yok desen, dizinin bir yerinde şahane buz gibi biralar geldi. Others bile o imkanlı hallerinde upuzun bir masa donatmadı. Yazlıkta en alakasız kaldığın adamla bile sofralar kurulur bizde. Arog'daki Cem Yılmaz hesabı, rakı damıtılır, ekmek fırını yapılır.

2- Claire'in bebeği doğdu. Hiç duydunuz mu şu çocuğa ne aktivite yaptırsam, yediğim yemek acaba organik mi, buralara transgenetik tohum düşmüş müdür, yatağı ne zaman ayırsam dedi mi? Demedi. Benzer şekilde Sun, hamile kaldım kenarda oturayım demedi. Ayrıca, döndükten sonra bebeği anneannesine bırakıp kocasını aramaya çıkmasına ne demeli? (Claire'in bebek de anannede.)

3- Bunların anaları babaları ne yapıyor? Ben düşsem babam bir yerden bir kayık bulur, kürek çeke çeke peşime düşer. Bi Penelopun babası bi gemi yolluyor tabi imkanı var ama o da sevmediği damadını kurtarmak için değil. Kate'e bişi demiyorum.

4- Hurley nasıl zayıflamıyor? Yani tamam sıfır beden olmasın da o kadar koşturmacaya ve meyve yemeye insan zayıflayamıyorsa adanın güçleri olmaz olsun derim.

5- Adada bir tane müslüman var zaten, vaftiz edersen içine ne kaçacağını sanıyorsun?

20 yorum:

k.i.s.d. dedi ki...

Hohohoo, süpersin Özgürüm.

Ben de bu hatunlar kaş ve bıyıklarını nasıl alıyor onu merak ediyorum. diğer tüyler ha keza. Biz burda dağ başında 2 ay kuaföre gidemeyince fırça kaşlı pala bıyıklı olurken bu hanımların hepsi laser epilasyon mu yaptırmış acebağğğğ?

yeliz dedi ki...

ooooyy özgürüm güldürdün beni yav:)
süper tespitler!!
Halbuki montessori materyalleri pekala adada temin edilebilir, ne de olsa hep ahşap çalışıyor:)
lostun 5. sezonuna adapte olamayınca final sezonu şimdilik kaydediyoruz, izlemiyoruz. önce 5. sezonu izleyeceğiz de bakalım ne zaman. o arada herkesler sırları çözmüş olacak. iyi seyirler:)

yeliz dedi ki...

hay allah kisd yi yeni okudum. doğru valla!! hep kaymak gibiler.

ilknur malcı dedi ki...

bende lostu hiç seyretmediğimden yazıyı okuma konusunda tereddutte kalmıştım birşey anlamam kaygısıyla ama çok anlaşılır olmuş bu daa yavv :))

İlknur dedi ki...

Ozgur alemsin. Iyi guldum...

Aktivite olayina koptum. Adanin kendi aktivite diye kasmamistirlar cok :) Demek butun bebekler anneannelerde :)

Lostun yolundan yuruyen akillarima sasayim..

Ozlem dedi ki...

Son bölümü izlemeyenler okumasın:)

Bizim kafamıza takılan sorular ya da komik gelen şeyler ise, Claire ilk bölümde hamileydi ama belli bir aydan sonra risk taşıyan hamileleri uçağa almazlar, uçağa bindi, indi, doğurmaya gitti.
Eskiden olsa çok önemsemezdik ama TJ ile, kaç haftalık bu falan olduk-sanırım 35 dediler ama emin değilim-

Sonra Sawyer'ın elinde yüzüklü haline TJ pek güldü. Yüzüğü nerden bulmuş, adada kuyumcu falan mı var:)

Çarşamba akşamı Lost izlerken gülümsediğimiz sorulardan hemen aklıma gelenler:)

Birben dedi ki...

Hurley'in zayıflamamasına ben de şaşırmıştım ama ada yaşlandırmıyorsa,sabit bırakıyor teorisinden yola çıkarak zayıflama ve şişmanlama olmaz,tüyler de uzamaz diyorum:))

Ne tespit ama değil mi?:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

"dharma couiffer, beauty&spa" varmış meğersem... ben de claire'in sıska hamileliğine ve hoppacık diye ayağa kalkıvermesine taktıydım kafayı zamanında.

Ozgur dedi ki...

Bi de mecbur kalmadıkça yüzmüyorlar o var düşününce.
O ağaçlardan şezlong yapılamaz mıydı?
Golf sahası yapana kadar azıcık yüzseler. Ama yookk hepsi artist!

Ozgur dedi ki...

Sayid'in saçlardaki sağlık kimsede yok. Beauty and spa ona yarıyor olmalı.
Sawyer desen taş.
Erkekler sabah kalkıp traş filan. Ama uzuyordu ara ara tipler değişiyordu.

Geçen bobilerde şunu gördüm:

http://www.bobiler.org/monte.asp?m=113794

Benden Bizden dedi ki...

Ben de istiyorum Alpert Visage'dan! Koptum yahu :))) Super!

Eksisozlukte son bolumlerle ilgili yazilanlar arasinda Turk soyunun nereden geldigi vardi. Kutsal kitaplarda da anlatildigina gore biz Jakib degil de diger siyah adamdan geliyormusuz...daha neleeeer nelerrr!

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

alpert marka sürme, rimel, eyeliner da çıksa alırım valla. hastayım o gözlerin sürmesine

Ozgur dedi ki...

Jacob Yakup'sa doğru herhalde. Ben de çok bilgidiğimden değil.

Hülya çok hak verdim. Olsa alırım.

KUZEY TAN dedi ki...

Super ya. kisd bende o konuya sinir olmuştum. Ama birben nin düşünceside doğru.
Ama herkese bir ada dilerim. Fakat içine akıllı insanlar, zevkli hayat yaşayacak, problemsiz insanlar olsun.

funda dedi ki...

yazıya ayrı yorumlara ayrı bayıldım hepsi düşündüğüm şeylerdi dile gelmiş şimdi :))

sibel dedi ki...

cok guldum:)
ben de ic camasirlarini nasil yikadiklarina takmistim ilk baslarda... sabun yok, deterjan yok, yedekte kac tane var, vs???
bir de niye hic biri denize girip sefa surmuyor diye gicik oluyordum... bir tek shanon (adi bu muydu, hani sayid'in adadaki sevgilisi) yapmisti, o da cok yasamadi zaten...

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

yahu denize girenler boğulma tehlikesi geçirdi ya.. hatta desmond bradır charlie'yi son anda kurtardı vs.. ondan tırstı ya hepsi suya girmekten. bir de adamların derdi başından aşkın, bir de beach boy mu olacaklardı?

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

yahu denize girenler boğulma tehlikesi geçirdi ya.. hatta desmond bradır charlie'yi son anda kurtardı vs.. ondan tırstı ya hepsi suya girmekten. bir de adamların derdi başından aşkın, bir de beach boy mu olacaklardı?

sirâr dedi ki...

çok güzel yorumlar ya,bir bölümünü bile izlemiş değilim lakin karnım ağrıdı gülmekten.Çok yaşa Özgür anne,aman lost olma :)

Berna dedi ki...

Ben de Lost izlemeyen azınlıktayım, ama yazıya da yorumlara da çok güldüm :)))) Alemsiniz :)))
Bazen birşeyler izlerken insanın aklına acayip sorular geliyor değil mi?