16 Mar 2010

Bezsiz Bebek Gelişmeleri...

Bu yolu takip etmek isteyenler ya da merak edenler için gelsin... İçine sinmeyen uygulamasın.

Bu sabah Ela ile uyandık. Son dönemlerde sabahları kuru bez görme sıklığımız yüksek. Uyanınca tuvalete gidiyoruz ve genelde çiş yapıyor. (Biz de öyle değil miyiz?) Bu sabah, baktım oturakta ayakları karnına çeker gibi hareketler. Gel dedim, katiyen oturaktan kalkmadı. Ben de oturdum, bekledim. İşi bitince derhal kalktı. Kaka yapmış. Bu günlerde yeni hareketimiz bu. Kaka varsa bitene kadar kalkmıyoruz. Çişi hemen yapıyoruz ve bitince hemen kalkmak istiyoruz. Bazen tuvalete girip oturağı gösteriyor.

Doktor muayenemiz vardı bu ay. Konuştuk, zorlama olmadıkça sakınca görmediğini söyledi.

Bakıcı ablamızla ortak gözlemimiz (her dakika çişe tutmuyoruz) kuru bezlerin arttığı, oturağa oturduğu anda çiş yaptığı şeklinde. Herhangi bir şekilde beze kaka yapmışsa, örneğin öğle uykusunda, uyanıyor ve çok rahatsız oluyor.

Bugünlere nasıl geldik, kısaca anlatayım.

  • Sabahları uyanınca, geceleri yatmadan önce, yemeklerden yarım saat sonra oturağa oturduk.
  • Tuvalete beraber girdik.
  • Yaptığında aşırı sevinmedik, yapmadığında olsun dedik öptük.
  • Zaten çişi varsa hemen yapıyor. Kakası gelince anlıyoruz, mutlu bir şekilde yapıyor.
  • Çiş-kaka-oturak ilişkisi kuruldu.
Klozetin hemen yanında oturağı duruyor. Önünde Ela'nın kendi Miki fareli paspası var. Tuvalette kendi kitabı var, bazen bakıyor.

Memnunuz halimizden. Tavsiye ederiz.



Hiç yorum yok: