23 Mar 2010

Çılgın Haftasonu, Polonezköy ve Babaya Kavuşmanın Sevinci...

Merhaba,

Ayşe teyze beni duymak istemiş. Annem uyurken ben de klavyeyi ele geçirdim. Gördüğünüz gibi ustalaşıyorum her geçen gün:) Teker teker basıyorum tuşlara...

Çok güzel günler yaşıyoruz. Meğer Cuma gecenin bi vakti Damla teyzeyle annem konuşurlarken yarın Polonezköy, tamam demişler. Sabah erkenden gitmeye karar vermişler. Ama ben de bi cumartesi uyku keyfi yapıcaktım. 7:40da uyandım. Düşünün... Anne bi panik. Hızlı hızlı kahvaltı, hazırlanma giyinme attık kendimizi dışarıı... Damla teyzeler geldiler, hep beraber yollara düştük. Ilgaz çok tatlı bir arkadaş. Yol boyu bana şarkılar söyledi, pek eğlendim.

İlk indiğimiz bir yerde park vardı. Salıncak olsun, kaydırak olsun çeşitli atraksyonlara katıldım. Bi de çok sıcak insanlarmış bunlar. Hemen kanım kaynadı, kucaklarından inesim gelmedi, o derece...

Sonra yürüyüşe başladık. Orman, temizhava, misss derken... Ne var biraz kestirdiysem?


Ben uyuyunca sıkılan annem de öyle ağacın, yaprağın fotoğrafını çekmiş bi süre. Aşağıdaki resimdeki gölge adama benzemiyor mu?

Uzunca yürüdük. Ben Ilgaz'ın arabasına bindim. Çok rahatmış. Yalnız, Polonezköy parkurunda vinç görmek şaşırttı. Daha fenası yol ilerledikçe çok feci çamura saplandık. Hem de ne çamur. Ben bütün büyüklerin kucağında dolaştım. Yolun bir kısmını yürüdüm. Bir ara hem Damla'nın hem annemin elinden tuttum.

Yolun sonunda bir köpek gördüm, adı Bozo'ymuş. Sonra iki köpek daha geldi, anlamadım neden kapıştılar. Biri kendine ait alanı korudu. Hayretle seyrettim. Sonra oralardaki lokantalardan birinde oturduk. Çimenleri bulunca yayılalım dedik, hem de yan masadaki arkadaşla sosyalleştik hemen.


Kardeşim çakmak hiç oyuncak olur mu? Oyuncak hissi verirseniz, ister ağlarım tabi. Sonra da vermiyolar zararlı diye.

Burda Ilgaz'ın babası bir şeye bakıyor, hemen ben de bakayım dedim. Çok eğlenceli bi adam.

Güneşte saçlarım parladı. Normalde bu renk gözükmüyor. Annem bu haline bayıldığından anneanneme göstermek için koydurttu bu resmi.



İşte böyle maceralı bir günden sonra eve döndük. Beni bi güzel yıkadılar, öyle temiz hava, bol gıda, yürüyüş derken, gece boyu hiiiiç uyanmayıp annemi pek mutlu ettim. O da uyanmadı. Böylece babamın gelişine ana kız, uykumuzu almış, pek bir dinlenmiş olarak hazır olduk. Pazar, büyük gün...

Sabah bir uyandım ne göreyim. Yine geç kalkmışım, babam gelmiş bile... Görür görmez "baba" dedim. Hemen kucağa gittim, sarıldım. Çok iyi hatırlıyorum, çok komik bi adam bu babam. Parmaklarımızı uzatıp değdirdik birbirimize. Kafayı yasladım. Bi sürü tahta oyuncak getirmiş, delirdik hep beraber.


Kahvaltıda babam yabancılık çekmesin diye çinli taklidi yaptım. Resimde gözüküyor.

Sonra 11 gibi parka doğru yola çıktık. Annem hem beni giydirdi, hem kendisi giyindi. Sonra ikimiz de aşama aşama soyunduk.
Bir süredir ne zaman salıncağa binsem hemen inmeye çalışıyordum. Bu defa uzun uzun sallandım. Özlemişim.

Acabaaa hangi aktiviteden başlasam, nereye gitsem. Hımm...

Tamam kamyonumla kum nakliyesi işine gireyim. Kim alır benim kumları? Aha iki tane oğlan şurda inşaat yapıyorlar, babalarıyla. Kale mi o. Evet onlara lazım olabilir. Kumları götürdüm ama bir türlü kamyonu boşaltamadım. Utandım biraz. Sonra alıştık ve nakliye işine devam ettik. Azar azar götürdüm kumları, bizim kum iyi kum. Annem babam da kuma oturdular, çocukken kum görmemişler mi ne. Bıraksam onlar oynayacak... aaa.

Sonra parkta avavlar, kular gaklar gördük. Gittim avavı sevdim, okşadım. Annemle babamın aklına "acaba köpek mi almalı" fikri gelene kadar okşadım. Kedileri varmış ben gelmeden önce, şimbi başka bi arkadaşıyla eve çıkmış. Naz diye bi kızla tanıştım. Sarıldık onla, sonra yollarımıza gittik...

Evde plastik kutular vardı ama onlar üstüste koymayı hiç sevmemiştim. Hah şöyle ahşap olsun ben de rahatça kulemi yapayım kardeşim. Ayrıca babam bi "kendinden üflemeli sabun köpüğünden balon tabancası" almış. Bir anda oda balon oluyor. Çok eğlendim çok...

Son resimde, mutluluğu ve neşeyi anlatmaya çalıştım. Çok güzel bir haftasonuydu. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

En güzeli ailecek beraber olmak. Anne de iyi, teyze de, anneannem, dedem o kadar buradaydı ama babam da bi başka yahu. Hepsi çevremde olsun, böylesi daha eğlenceli...

İşte böyle sevgili teyzelerim, amcalarım. Bir fotoromanın daha sonuna geldik. Sizlere iyi sabahlar diler, yatmaya giderim.


15 yorum:

saricizmeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
saricizmeli dedi ki...

Oh, bir sürü resimle doyduk Ela'ya.
Ela, kamyonu yazlığa getirmeyi unutma.

olmadık işler peşinde dedi ki...

hadi gözünüz aydın:) Allah ayırmasın...

Adsız dedi ki...

ohhh ne guzel resimler
gozum gonlum acildi vallahi sabah sabah...

kavustun babana fıstık, bidaha gitmesin, izin verme sen de :)

kiraz teyze

kuzunun annesi dedi ki...

Gözünüz aydın tekrar

yeliz dedi ki...

oh çok güzel resimler olmuş. bayıldım

emel dedi ki...

çokkk, çokk tatlısın ela:) babayla olmanın tadını çıkar bakalım.

ilknur malcı dedi ki...

hadi gozunuz aydın.iyi dayandınız dogrusu biz bu kadar bile dayanamazdık babasızlıga.
resimlerde cok guzel.istanbulda olmak farklı gerçekten.
çok yogunuz
öpüp kaçıyoruz

Damla dedi ki...

Biz de çok eğlendik kendi bölümümüzde. Senin daha küçüklüklerini de kaçırdığımız için hayıflandık, niye daha önce öpemedik, tatlı sesini dinleyemedik diye. Grayder geçmeyen bir orman bulalım, eğlenceli adamların ikisini de alıp gidelim yine.

Annen o gölge adamı ne aralıkta çekmiş?

Hiç ayrılmayın.

mehtap dedi ki...

Gozunuz aydin, sonunda kavusmus cimcime babasina, Allah sevginizi, bagliliginizi, mutlulugunuzu arttirsin. Ela cok buyumus maasallah, cok tatli olmus, agladigi fotoda alip sarilasim geldi, cok seker bir kiz oldu Elos. Opuyorum cok ela'yi...

Ayşe dedi ki...

Aman gozunuz aydin Eloscugumm. sen iyice de buyumussun, baksana, anneden gizli gizli yaziyorsun bize havadisleri...

Ozgurcum, butun resimler cok guzel olmus. Bahsetmis miydim bilmiyorum, bende de tahta oyuncak takintisi var, ama ben genelde boyasizlardan aliyorum. Bilmiyorum mustakbel cocuklarim bu albenisiz oyuncaklari sevecekler mi ama... :)))

opuyorum.

Ayşe dedi ki...

bu arada unutmusum, o cinli fotosu cok seker olmus, nasi yapti minnos onu oyle, iyi yakalamissiniz.

Ozgur dedi ki...

Sarıçizmeli teyze, getirmem mi hiç. Umut Egeyle inşaat şirketi kurcaz daha.


OIP teyze teşekkür ederiz..

Kiraz teyze, yihuu yollamam

teşekkürler kuzu teyze, yeliz teyze, emel teyze.

zordu gerçekten ilknur teyze.

Ozgur dedi ki...

Damla teyze, evittt, evit. yapmalıyıs.

Teşekkürler Mehtap teyze.

Ayşe teyze, :)

Ayşe'ciğim genelde ahşaplar boyasız. Resimdekine yapıştırılmış kağıtlar var. REsmen bayıldım. Ela'nın yaşına göre büyük olanlar var, kaldırdım onları da. Benim şahsi fikrim Ela onları renkli plastiklerden daha cazip buldu. Kolayına geldi. Ben bebekken ilk oyuncağım babamın Ankara'dan getirdiği ahşap zeka oyuncaklarıymış. Böyle oldum sonradan:)

sevgiler, öpücükler çok. Ne zaman geliyorsun?

rumma dedi ki...

Çok şeker maşaallah ..:)

sevgiler