17 Mar 2010

Kara Blogger Hanginiz? Benim, benim, benim!

Bu OIPin bahsettiği blogger kim diye merak ediyodunuz di mi. Satır aralarında söyledim o kadar benim artık lütfeen üzerinize alınmayın.

* Lost izliyoruz kardeşle. 1. Sezonda Jack'in babasıyla Sawyer karşılaşıyorlar ya Sydney'de Jack'in haberi yok. Kardeşim "al işte friendfeed o zaman olsa böyle dertler olmayacaktı" dedi. Düşündüm de 30 kişi hepsi birbirinin listesinde. Çok feci bu ekip bu lost ekibi.

* Bugün bi arkadaşımla buluştum, "nee hala izliyo musun o diziyi ben 4. sezonda bıraktım, -- hadisesi çok saçmaydı" dedi. Eee... Nerem doğru ki?

* Ela uyuyor, yatağına yatırmışım. Başında duruyorum ki tam daldı mı anlayayım. Sonra öksürdüm, gözünü açmadan "anne öhhö" dedi ve uyumaya devam etti.

*Gece kalkıp su istediğinde mutfağa geldiğimiz oluyor. Kardeşim su veriyor. Dönüşte hadi iyi geceler teyzeye diyorum, Kafa omuzda, gözler kapalı el sallıyor.

*Ela'ya hediye kuzu geldi. Bakıcı ablamız uzaktan, aa kutup ayısı mı o derken Ela dönüp "meee" dedi.

*Ela kuzusu hasta oldu. Dün geceden beri fırk fırk. Bana bulaşsanıza kolaysa, ha ha ha?

*Babanın gelmesine çok az kaldı.

*Montesorri'yi okuyup anlamaya çalışıyorum. Nasıl oldu bilmiyorum ama kendimi bir takım flash kartları basıp, itinayla keserken buldum. Sonra da onları laminasyondan geçirdim. Kenarlarını makasla düzelttim. Ela'nın olaydan haberi yok. Anne olarak öyle kendi kendime faliyet yapıyorum. Çok da eğlendim aslında. Kaptırıp ehliyeti de kaplattım.

*Ela Tim Seldın'ın kitabına bakmaya bayılıyor. Orada kendi kendine giyinen çocuklar favorisi ama bir yanlışımız var heralde. Ne zaman okusa benim çorabımı çıkarıyor, sonra giydiriyor tekrar.

* Birey oldu ya, öyle kucakta durmuyor, zınk diye iniyor.

Bazı atasözleri...

*Ana gibi yar, meme gibi diyar olmaz.
*Kaşık maması kara gün içindir.
*Memeyi bekleyen, sütü içer.
*Doydun derler memeden ederler, büyüdün derler bezden ederler.
*Derdini ağlamayan derman bulamaz.
*Ekmek elden, süt memeden.

12 yorum:

zeynep dedi ki...

hahaha:P
kendini kart yapmaya kaptırmış olmana güldüm :P
şimdiye kadar kızımın en çok ilgilendikleri oyuncaktan ziyade benim hazırladığım şeyler oluyor. ayy, aktivite yazmaya korktum galiba:) demiştim di mi:) beril'de tim seldin kitabına bayılıyor. işin kötüsü kendi kitaplarından bir sanıyor kitabı.

iyi geceler!

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

hahaha:D
elanın halleri de çok komik çok tatlı

Ege'nin Annesi; dedi ki...

çok güldüm:)valla alemsin ehliyette çıkmış aradan iyi bari:))

yeliz dedi ki...

montessoriyi "aktivite"den ayrıştırarak anlamaya çalıştığın zaman aslında ciddi faydalar yakalayabiliyorsun. oyunlar da minikler büyüdükçe gelecek. gerçi sen kendin için aktiviteye başlamışsın:) önce biz eğlenelim değil mi? Tim Seldinin kitabını Arca da çok seviyor. Resimler çok güzel yaa.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Cesur yürek!!
Niye seni çizeyim ki, kendimi çiziyorum ben. Başlarken öyle deseydim, sen o zaman görürdün yorumları ;)))

E hadi gözünüz aydın, inşallah çok hızlı geçer zaman ve hemen kavuşursunuz:) (şarap içmeyin sakın ha!!)

kuzunun annesi dedi ki...

Aaa laminasyon cihazımı aldın , 2. bir Füsfüs mü doguyor yoksa :)

fazi dedi ki...

sözler cuk oturmuş :)

anneyazar dedi ki...

Aynen ben de ne imiş bu Montesorri yerinde öğreneyim dedim kişinin kendi kitabını edindim en sonunda. Tim'inkinden de geri kalmadım tabi :)
Ama sen işi epey ilerletmişsin laminasyon cihazı bile alınmış baksana:)

nohut oda dedi ki...

atasözleri nedir öyle...hemen ezberlemem hafızamam kaydetmem lazım:))))

Ozgur dedi ki...

Zeynep, şimdilik kendi kendime faliyet halindeyim. Montessoriden çok faydalandım ben. Önce kendimi eğiteyim de. eheh:)

O kitap çok güzel ya. Bizimki de onun kitaplarının arasında duruyor. Öperim Beril'i.

Ozgur dedi ki...

Şule-Bilge's Mum :)

Ege'nin annesi, valla içimde nasıl bir laminasyon aşkı varmış. Bu ne be, ne işe yarar aa deliler derken beter oldum.

Yeliz yok ben illa aktivite yapıcam:)

OIP, bizbizeyiz söyleyebilirsin:)

kuzunun annesi, valla öyle aldım bi anlık gazla. Tavsiye ederim eğlenceli bir şeymiş. Ne görsem kaplamak istiyorum...

fazi:)

yeni bi tane daha buldum. "evde makarna varsa başka yemek yenmez"

anne yazar, en güzelini yapmışsın:) Okudukça paylaş, biz de öğrenelim.

nohut oda:))

k.i.s.d. dedi ki...

Ay nasıl hoşuma gitti Ela. maşallah diyelim hemen.

Bi de evet özledim ben hakikaten.

Bakalım nisan sonu gibi izin almaya çalışacak bizim bey. Umarım verirler.