19 Mar 2010

Olmadık Hareketler Bunlarr.... OIP burayaaa....

16 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

hahahahah suppersin yaaa :D

olmadık işler peşinde dedi ki...

OL-LEYY!!
OL-LEYY!!
OL-LEYY!!
HAH!!!HAHAHA!!!:D)))
Yaa harika olmuş, bravo!! nerden gelir aklına kardeş, çok güldüm gece gece. Eline sağlık. Ela'ya bak bide yaw:) Delisin:)

Ayşe dedi ki...

cok sevimlisiniz anne kiz siz biliyor musunuz?

bu arada gozunuz aydin, babaniz da geliyormus...

Elos cok buyumus, annesi arada izin versen de o da anlatsa... agac yasken egilir, baslasin yazar cizer olmaya.. :)))

cok opuyorum sizi.

blogcuanne dedi ki...

Harika olmuş!

aysema dedi ki...

Çok tatlısınız çoookk... Öpüyorum.

Ege'nin Annesi; dedi ki...

kirpiklerinize bayıldım:)))

Adsız dedi ki...

çizimler harika. küçük elamı yaptı yoksa BÜYÜK ELAMI sevgiler. mucuk mucuk

Damla dedi ki...

Simonunu yerim :)
Mekik atraksiyonuna bayıldım.

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür Anne,

Ödüllünüz var, lütfen bloguma uğrar mısınız?

k.i.s.d. dedi ki...

Elanın saçlar müthiş.. Ah bak iyi geldiniz sabah sabah. Belki şu saatlerde babacık da eve gelmek üzereyken sizi mutluluğunuzla başbaşa bırakayım.

Kocaman sarıldım.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Çok coolsunuz bi de... O surat ifadelerine de bittim:)

Ozgur dedi ki...

Teşekkür ederiz AnneveBebişii:)

OIP valla sevinmene nası sevindimmm... Beğenmene... Ehi ehi ehi diye güldük Ela ile:)

Ayşe biz di mi:))))
Çiziyo bişiler evet...

Teeşekkür blogcuannem.

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler aysema,

egenin annesi, Ela'nın kirpikli bi resmini koyayım:)

teşekkürler adsız, anne çizdi şimdilik...

teşekkürler damla...

Teşekkür ederiz ödül için... İlgileneceğiz ilk fırsatta.

kisd, geldi evet. Pek mesuduz:))) Bi süre fazla yazamiycimm sanırım.

Ozgur dedi ki...

OIP motiveyiz de o yüzden. İlk kardede arkada eye of the tiger çalıyo, acı yok racky yaniii:))))

Açalya dedi ki...

çok başarılı

LaTiFe dedi ki...

harika olmuş :)
ela'nin saçlarına bayıldım
fıskiye modeli :)