1 Nis 2010

1 Nisan...

  • Bahar geldi bile.
  • Daha çok çalışmam lazım.
  • Ela 7'den sonra uyanıyor. Bizim için çok büyük yenilik. Alışamadık hala. Sevgili işe geç kalıyor. Ben sabahları şaşkın oluyorum.
  • İçimden şaka yapmak gelmiyor.
  • Ela abi diyor ama neden, nasıl, kime anlamadık:) Kimmiş o abi, çık ortaya.
  • Bugün belki bir arkadaşımız gelicek ziyarete. Heyo.
  • Hafta sonu babaanneler gelicek.
  • Milano ihtimali var iki günlük, kararsız kaldım. 
  • Akşam levrekleri götürdü bizim fıstık. Yaşasın balık.
  • Bundan 40 yıl önce hayatımızda TV yoktu.
  • Türk ailesinin hedefi hep ortalamayı tutturmak mıdır?
  • "Biz yaptık da nooldu" diyenlere gıcık oluyorum. "Biz bebekken tuz yedik de nooldu?" Bilmem. Ne oldu sahiden? Yüzde yüz sağlıklı ve fit misiniz? 
  • "İçinden gelen ses"in doğru söylediği ne malum. Ya içindeki ses "ye o kocaman pastayı" diyorsa...?

27 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ela ne kadar buyuk, ne kadar degisik, ne kadar 'abla :)' olmus :))

biz tv seyrederek buyuduk noooldu diyenlere; iste bu oldu, noooldu diyosun hala desem? :)

senem dedi ki...

Ela bu fotoğrafla son noktayı koymuş yalnız. Çok çok güzel, maşallah! En çok da gülüşündeki yumuşaklığı sevdim :)

yeliz dedi ki...

-hergün mesaiye kalsam işler yetişmez ama ben elanın fotosuna bakıyorum:)
- arca şiş gözlerle yedi buçukta kalkıyor, sanki gece 3 kere uyanmamış gibi:(
- arca abla diyor, hem güzel kızlara hem de halasına! hala gıcık oluyor
- milano 2 gün yeter ve hatta iyi bile gelebilir. gidecek olursan ben sana o dandik pizzacıyı tarif ederim, nefisti.
- balık istedim canım, mümkünse çipura
- ben çocukken adile teyzeden başka çocuk programı hatırlamıyorum
- biz yaptık oldu! bu da bi mafya biliyo musun? bizde çok var mesela!!
hadi gittim ben, elaya bakınca "o bi küçük hanfendüüü" diyesim geliyor...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Ela çok güzel bir genç hanım havasında:))

"Bizim zamanımızda" mafyası da var unutmayalım.

1 Nisan balığı yapalım bugün :p

kuzunun annesi dedi ki...

Bayıldım Elaya , galiba tokasız olmasından
Hakkaten farklı görünmüş diğerlerine nazaran

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

hehehe o biz yaptık da nooldu diyen benim ayol, bildim kendimi... salçalı sanayağlı ekmek yedik, öldük mü dediydim di mi?
bakma sen öyle deiğime. ben de deli oluyorum "biz sizleri böyle büyüttük" laflarına... eskiden çocuklardaki besin yetersizliği, kansızlık ve hatta ölüm çok daha ciddi boyutlardaydı. şimdi de fazla katkı maddeli hazır yiyecek tehlikesi var. bizler okulda ıvır zıvır yesek de gene de evde 3 öğün yemek yerdik. kaç sene yaşarız sence, dude?

Adsız dedi ki...

Özgür Anne tv olayında oldukça doğru tespitlerde bulunmuşsun ,ben sadece bir noktaya daha dikkat çekmek istiyorum ki o da üst gelir grubundaki ailelerinde(azımsanmayacak düzeydeler) baby tv açıp bunu sanki çok iyi birşey yapmış gibi anlatmalarıdır.Benim gibi gündüzleri sadece radyo dinliyoruz diyenlere ise ''Marazlı anne''gözüyle yada ''çok bilmiş ukala'' gözüyle bakmalarıdır.Bir de kendi yengem gibi örnekler var ki ben 10 günlükten beri tv seyrettiriyorum bak 2.5 yaşında okuma öğrendi şimdi burslu kolejde okuyor bırak bu safsataları diyor ama dışardan bir göz olarak baktığımda evet çocuk çok zeki olduğu halde hiç arkadaşı yok yani sıfır sosyal hayatı var bunu negatif bir olay olarak görmüyor.Sevgiler
sinem

k.i.s.d. dedi ki...

Elam Elam güzel Elam!!! Maşallah tütütütüüü

Milano süper geliyor kulağa. Hadi kalk gidelim diyesim geldi :)

sabah 7den sonra kalkmasına şaşırılan biri de bizde var. Eskiden bizden önce uyanırdı. Şimdi eşimin iş arkadaşı hepimizi telefonla uyandırıyor. Yoksa kaça kadar uyuruz Allah bilir. Ah bu saatler...

Seviyoruz sizi!

Kiraz yiyelim beraber, yaz gelsin, Cevcevle Ela el ele tutuşsun:) anneler de yan gelip yatsın :)

Tekir dedi ki...

ada'da abi diyor, hem de bana :)

Sen Gelince dedi ki...

Milano haricinde tüm maddeleri kendime çok yakın hissettim... Ama ben onda takılı kaldım:)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok tatlı olmuş ya bu Elacık birden nede büyük geldi bu fotoda gözüme
Bide başlık 1 nisan ya ben doğum günüm havasındayım ama insanaların yaptığı bütün şakaları yuttum akşama kadar kaçtanesini daha yutacağım şuana bilemiyorum başlık bana bunları hatırlattı da yazayım istedim

GüCüBe dedi ki...

Ne güzel bir bakış :=)

ilknur malcı dedi ki...

çok guzel bir poz yakalamışsınız aman nazar değmesin.
onun dışındakiler küçük çocuğu olan bir aileyi çağrıştırıyor nedense :)

anneyazar dedi ki...

E he çok can yakar bu bakışa baksana:) Biz yaptık ne olducuları seven var mı acaba? Bence onlarda kendilerini sevimiyordur:P :)

İlk dedi ki...

"Biz yaptık da nooldu" ve "icimden gelen ses" konusunda yazdiklarina katiliyorum :)
Ela'nin fotografina bakinca ne goruyorum biliyor musun annesi? Soyle nasil desem bebek degil artik, kocaman bir cocuk olmus artik. Hamileliginden beri sizleri takip eden biri olarak ben bile bu kadar sasiriyorsam sen nasil hissediyorsundur, kim bilir...

Ayşe dedi ki...

saclari boyle uzun durmus, iyice toddler gibi olmus yaw. nasil buyuyorlar bu minnoslar boyle...

diger sorulara right on diyorum arkadasim, daha cok calismaktan, TV'ye kadar...

bu arada moral bozmak gibi olmasin, Hulya'nin sorusuna cevap vereyim. Bizden onceki nesiller genelde hep kendilerinden onceki nesilden daha uzun yasamislar, teknolojik gelismeler falan. Ilk defa bizim nesil daha az yasama tehlikesi altindaymis, sebep asiri teknolojik gelisim. Bulursaniz "King Corn" isimli filmi seyredin...

merve dedi ki...

Türk ailesinin hedefi hep ortalamayı tutturmakmıdır?
evet ya.bende de "ortası olsun yeter"durumu var.ben ortasını istedikçe Veren hep ortalamasını veriyor.geç farkettim yaşarken.genel bi durum demek ki:)!!

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler kirazım.

Senem, teşekkür ederis:)

Yeliz, evet ya o da mafya. ne çok mafya varmiş meğer.

OIP yedik biz o balığı akşam. Isıra ısıra:=)

kuzucum nasıl da büyüdüler, ilk mesajın dün gibi...

Ozgur dedi ki...

Hülya, hakkaten dediydin valla. Ben de diyorum bazen. Ama konu var, konu var. Sana yedik bişi olmadı tabi. Ne bileyim ama aşı varsa olacan. Biz çocukken yoktu diye yaptırmıycaz mı. Ya da biz çocukken tv yoktu. Yani şunu sorasım gelir, biz mükemmel miyiz kuzum? Bebekken tuz yiyenler şimdi sağlık abidesi mi. Laf ola beri come back.

Ozgur dedi ki...

Sinem,

Zaten o en fenası. Hadi bilmemekten izletmemek bir yere kadar ama göz göre göre, bu kadar araştırma varken bunu yapmak çok tuhaf geliyor bana.

Bu memleket "kendi aklını" bilginin önüne koydukça daha çooooookkk yolumuz var. Bu ne kendine güven. Memlekette güven azlığı değil çokluğu sorunu var bence...

Ozgur dedi ki...

kisd, ahh ah. Yaza gelirsin herhalde di mi bu yanlarA?

Ozgur dedi ki...

Tekir, :))

Ozgur dedi ki...

Sen gelince, ben de vazgeçtim, anne anne ne işim var dedim.

Ozgur dedi ki...

Mutlu yıllar Tarkan'ın annesi!

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler GüCüBe, aaa Gücübe! (Tankkk jeton:)

Teşekkürler İlknur, di mi ya...

Anne yazar:))

İlk, çok ama çok güzel bir duygu. Böyle bakınca arkasından çok ama çok büyük bir kademe atlamışız gibi hissediyorum...

Ozgur dedi ki...

Ayşe, amanın. İzleyelim filmi.

Ela çok büyüdü, her gün değişiyor, inanılmaz.

Evren dedi ki...

Off, ben de çok çalışmam lazım diye düşünüyordum ki, Ela'yı görünce, amaaan dedim... aldı götürdü bu havası beni, güneşe doğru, apaydınlık, sımsıcacık...