24 Nis 2010

23 Nisan Kutlu Olsun - Memleketteyiz...

Of neler yazacaktim, ne manzaralar koyacaktim ey blogcugum. Ama affet cok uykum geldi, yorgunum. Daglara, ormanlara gittik. Minik hobiti sirtimizda tasidik. O kosturdu, biz kosturduk. Az gittik, uz gittik, dere tepe duz gittik, bir de baktik ne gorelim? Bir arpa boyu yol gidememisiz. Yer degistirmemiz olmus sifir. Is guc enerji formulune gore hic bi is yapmamisiz, e peki neden yorgunuz?

Resimleri aktardim, videolari yukledim. Cayi da doldurdum. Gel gorki, gercekten yorulmusum.

Dun aksam deniz kiyisindaydik. Bugun ormanda havhavlari sevdik, yukseklere tirmandik. Dedemiz yurudukce yurudu, kendisi delikanli, bizler fos ciktik. Cati Kebapta kebap yedik, burnuma kokulari gelir olmustu.

Ela ile oynadigimiz bir oyun vardi, burnumu sIkInca sesimi inceltiyor, birakinca duzeltiyordum. Bugun kendi burnunu tutmus, ince sesiyle miril miril bisiler diyor afacan. Cok gulduk.

Sonra benim blok flutumu bulmus. Dun gostermeye calismistim bak boyle caliniyo diye ilgilenmemisti. Bugun babasina caldi. Ha bi de, anneannesine gururla bak Ela sulukla kendi sutunu kendi iciyo diye gosterdim. Anneanne ohoo o normal bardakla coktan iciyo dedi, kulplu bardagi verdi eline, icti bizimki. Mor oldum. Bugun kasikla yedi aksam yemegini, bir sehriye bu kadar mi yapisir. Banyoya soktuk, zor soktuk.

Burnumu silmemi taklit ediyor, oksurmemi taklit ediyor. Insan anasiyla boyle dalga gecer mi, ayip. Once teyzesi hapsirinca dalga geciyodu, nerelere geldik boyle.

Cok guzel bir gundu, cok yorulduk ama degdi. Yasasin anneanne dede ve memleketimin guzel daglari, ormanlari ve beni yalanci cikarmayarak yanimiza gelen efendi avavlari...

8 yorum:

saricizmeli dedi ki...

Sen Ela gözlerimde yeşil hareler, sen büyük güzel ve muzaffer ve ulaşıldıça ulaşılmaz olan hasretimsin, sen memleketimsin.

Ela ve memleketini yazınca aklıma geldi.

Darısı başımıza.

Tadını çıkarın...

Ayşe dedi ki...

bak bacaksiza, buyumus de dalga mi geciyormus annesiyle... :)

Ege'nin Annesi; dedi ki...

çok alem bunlar:)) insanı çok şaşırtıp güldürüyorlar...nedense biri hapşırınca çok gülüyorlar, Elada da oluyor mu?

Ozgur dedi ki...

Yıllar önce kaybolmuş ikizim misiniz acaba Sarı Çizmeli hanım. O şiirin, o mısrası en sevdiğim mısradır, lise döneminde sınavı mınavı bırakıp kağıt köşelerine yazdığımdır.

Drısı başınıza tavşanlar...

Ozgur dedi ki...

Ayşe, sorma yahu:)

Egenin annesi, bi ara korkuyordu şimdi puurttt yapıp ağzını gülüyor...

kirazsevdasi dedi ki...

o goruntu gozumun onune geldi, sirtta Ela! :)
ne guzel anane-dede, nasil mesutlardir.
opuyorum ikinizide, aileye selamlar.

Damla dedi ki...

Şehriyeleriyle yerim onu. Ham'ım kardeşim, şehir annesiyiz. 23 Nisanda hepi topu ne kadar yol yürüdüm, bacaklarımın tutulması daha bugün geçti.

Bekliyoruz fotoğrafları :)

NURAY EGE dedi ki...

yine yazdıklarınızı keyifle okudum.Bahar havasını doya doya yaşamışsınız. ela yı çok çok öpüyorum...