29 Nis 2010

Blog Ödülleri İçin Son Çağrı

Olur da siz de aynı benim gibi işleri son güne bırakan insanlardansanız diye söylüyorum. (Sonra vay biz duymadık, vay efendim bizim haberimiz yoktu demeyin:)




Şaka bir yana gerçekten kaç oy aldığımızı öğrenemiyecek miyiz acaba? Seçilme seçilmeme bir yana kimler, kaç kişi hiç üşenmeden kayıt oldu ve oy verdi çok merak ediyorum ben mesela. Oy başka, kişiler başka. OIP geçenlerde sessiz izleyicilere merhaba dedi ya. Ben de çok merak ediyorum, kimler var orada, ne düşünüyorlar, beğeniyorlar mı? 

Öyle işte sevgili arkadaşlar. Ailenizin blogcusu:)

14 yorum:

ilknur malcı dedi ki...

üşenmedim girdim ama sadece oy vermek için.cep telefonu istiyor bende salladım meğer onay kodu gonderiyorlarmış.neyse sonunda girdim.o da ne bir baktım ki butun blog alemi orda.oy bekliyorlar :)))

Tekir dedi ki...

özgür;
bi savcılıktan temiz kağıdı istemiyorlar, kayıt için bi ton bilgi... neyse verdik oyumuzu bekliyoruz sonuçları, hadi bakalım. Aslında birinci seçilmesen de olur, gönüllerde birincisin :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

ben varım:) işini son güne bırakanlarda yani. hemen bi koşu gidip oy kullanim bari:)
imza: kısa yazıları okumayı seven kadın :D))

yeliz dedi ki...

üşenmedik verdik, hem de unutmadan ilk günden. görmemişin arkadaşı ödül adayı olmuş yeliz de tutmuş koparmış:)

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

Bitti sanıyordum:)

Ozgur dedi ki...

İlknur, hakkaten zor süreç:) Bu süreci aşıp da oy verebilenleri tebrik ediyorum. Bence her oy, 20 oy değerinde:)

Tekir, evet ya öyle bişi olmuş:) Evit di mi yaaşaasınnn:)

OIP, hehe biliyodumm biliyodummm. Biz senin gibi az ve öz anlatabilseeem, hayykıraabilsemmmm.

Yeliz, aslansın.

tuana, yok yok bitmedi:)

Nihal dedi ki...

bende verdim o kadar da zor değil, umarım kazanırsın :)

CocuklaCocuk dedi ki...

verdik oyumuzu aile blogumuz. aslında tüm kategorileri tamamlamış da değiliz hani sonuçta kime vereceğimizi bilemediğimiz gruplar var hatırlatma iyi oldu.
bir de geçen yıl durum görüyorduk iyi oluyordu.

dağlar kızı dedi ki...

Tabii ki gittim, epey zor bir süreçten geçtim, oyumu kullandım. Hatta site yönetimine 3 kez mail attım onay kodu alabilmek için, azmettim yani.

Şampiyon Özgür:)

anneyazar dedi ki...

Kaç gündür sana oy kullanacağım unutup duruyorum dur bi koşu gideyim. nlaşıldığı üzere som dakkacılardanım:P

anneyazar dedi ki...

oh be verebildim sonunda hayırlı uğurlu olsun gönlümüzün birincisi:)

Adsız dedi ki...

Yanlis anlamayin, ama ben blogunuzu vestelsiz ve reklamsiz daha cok seviyorum. Boyle cok corporate gorunuyor. Eski hali cok daha guzeldi. Neyse, gene de bol sanslar.

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nihal,

Teşekkürler Çocukla Çocuk, bence de görsek iyiydi ama naapalım.

Çok teşekkür ederim dağlar kızı :)) Utandım şimdi yahu hakkaten zahmete soktuk. Gönüllerin de birincisiymişim zaten:)

Ozgur dedi ki...

anneyazar, teşekkür ederim.

adsız arkadaşım, valla ne yalan söyliyim, ben de kendimi garip hissediyorum ama girdik bi yola, koymasak olmaz. Yarın bitiyo zaten, sonra kaldırırım.