9 Nis 2010

Ela Keçi Kızken...



16 yorum:

Seren dedi ki...

Aman saçlar uzamış da toplanmaya başlamış sevsinler :) Yakında senin tokalara ortak olur bak gör

yeliz dedi ki...

hastasıyım o gülüşün:) küçük keçi

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

oğlak kızı o.. olacak o kadar keçilik.

NiLaY dedi ki...

maşallah diyorum prensese :)) ben küçük kızların bu hallerine bayılıyorum, biz de evde palmiye diyoruz :)) sevgiler..

ilknur malcı dedi ki...

ayyy annesi çok guzel olmuşta biraz gevşek bağla acımasın sonra

nuray ege dedi ki...

ayy canım benim ne kadar da tatlı olmuşş bu keçi kız böylee.

Adsız dedi ki...

Tatlıma keçi demeyin.Hepinizi mahkemeye veririm. şaka şaka

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

yerim ben onu.. canım benim ..saçları da süper

Sen Gelince dedi ki...

Ama biz daha yeni fıskiye yapmaya başlamışken oldu mu şimdi bu:) Şaka bir yana süper olmuş:)

lena dedi ki...

çok şekersin ela cık :)allah bağışlasın :)allah uzun ömürler versin ela ya :)takipçinizm :)iyi günler dilerim

aysema dedi ki...

Ela'yı kaçırdım, gördün mü?

Tarkanın Annesi dedi ki...

çok tatlılaştı bu kız yaa

zühra dedi ki...

Maşallah öncelikle. Son kareye bayıldım.

stuven dedi ki...

maşallah. bayılıyorum kız çocuklarına. allah günün birinde bana da nasip eder inşallah. amin.

blogunuza bö2010 da rastladım. oyumu verdim. bol şans.

ozgur dedi ki...

Maşallah sana:))))

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkür ederis... Var bi keçilik, ama sevimli:)

stuven, amin. Oy için çok teşekkür ederim.

çoook teşekkürler dostlar:)