5 Nis 2010

Ela Park Günleri...

15 yorum:

Ege'nin Annesi; dedi ki...

çok talısın maşallah sana Ela:)

mine dedi ki...

canım ya cok tatlı ve cok buyumus masallah eloşa..

Esra Günüşen Ertuğrul dedi ki...

canım ne kadar da güzel bir kız oldun sen.. saçlarına da bayıldım...

aysema dedi ki...

Yerim ben seni...

yeliz dedi ki...

:)

Hilal dedi ki...

baya eğlenmiş Ela belli ki, kocaman MAşaAllah ona..

FADİŞ dedi ki...

Kırkbir kere maşallah Ela'ya. Çocuklar çok tatlı oluyor parka gidince, sanki bütün dünyayı ona vermişsiniz gibi neşeli kıpır kıpır oluyorlar. Havalar düzeldiği için çok sevinçliyim, Deniz bir sabah bir akşam üstü parkta. En sevdiği şeyde salıncağa binmek. Allah tüm çocuklarımıza sağlık ve mutluluk versin inşallah.

meltem dedi ki...

Gunes gibi, bahar gibi civil civilsin Elacim.

Ozgur dedi ki...

Ege'nin annesi, Mine, Esra, Aysema, Yeliz, Hilal, çok ama çok teşekkür ederiz:))

Fadiş, amin amin. Yeter ki havalar güzel olsun, bizim havamız da güzel olsun...

Teşekkürler Meltem teyze:) (Ela yazdı:P)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Sacini sevsinler senin :P Kutucuk :P

OzGe dedi ki...

Özgür Anne,
Bizim bebek arabalarımız aynıi şimdi benim kafam karıştı, Ela size dönük oturuyor, özel bir nedeni var mı? Ne zaman başladınız öyle oturtmaya?
Takıldım şu anneye bakan koltuk ve ana kucağından koltuğa geçiş kısmına, çıkamadım işin içinden...
Oper ben fıstık elayı sanal sanal :))

OzGe dedi ki...

Özgür Anne,
Bizim bebek arabalarımız aynıi şimdi benim kafam karıştı, Ela size dönük oturuyor, özel bir nedeni var mı? Ne zaman başladınız öyle oturtmaya?
Takıldım şu anneye bakan koltuk ve ana kucağından koltuğa geçiş kısmına, çıkamadım işin içinden...
Oper ben fıstık elayı sanal sanal :))

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Anne ve Bebişi:) Fıskiye model...:)

Ozgur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ozgur dedi ki...

Ozge,

Koltuk hem geri, hem ileri olabiliyor, takıp çıkarması çok kolay. 6. aydan itibaren ileri dönük (sırtı bana dönük) oturtmaya başladım. Ancak bakıcı abla ile çıkarken bir yandan yürüyüp bir yandan konuşma amacıyla ters oturuyor. Özel bir nedeni yok. Bir öyle, bir öyle.

sevgiler.