20 Nis 2010

Nisan Sıkıntısı...

Balkanlardan yurda giren iç sıkıntısı bugün İstanbul'da etkisini gösterdi. Durduk yerde canı sıkılan, içi kararan çalışanlar verimli olamadıklarını belirttiler. Uzmanlar gönülleri etkileyen bu karamsar havanın bir kaç gün daha süreceğini Perşembe akşamından itibaren yerini (dertli gönüllere giren, işte benim Zeki Müren)  sanat güneşine bırakacağını bildirdiler. Cuma günü özellikle güzel geçecek, Cumartesi kayda değer bir gün olacakmış. Özellikle cumartesi günü kent sakinlerinin, "neyi dert ettik acaba, halbuki hayat ne güzel diyecekleri" öngörülmektedir. Yerel halay çekme isteğinde dikkat çekici bir artış tahmin edilmektedir. Cuma günü kortej heveslilerini sevindiren gelişmeler olacağı yetkilerin gözünden kaçmamış.

6 yorum:

ElfAna dedi ki...

Hava durumun bundan boyle Ozguranne sunsun!!

Ayşe dedi ki...

supersin ya... cok guldum. "yerel halay gecme istegindeki artis", ha, haahaha.. :)

Hilal dedi ki...

harika, sabah sabah iyiki okumuşum dedim:))

Adsız dedi ki...

Günaydın.İş arkadaşlarımın mail adreslerine hava durumu olarak bu güzel yazınız ulaştı.Ben mutlu oldum onlarda gülümsesinler istedim...Ama halay mendillerini hazırlamaları için ayrı bir mail atmayı düşünüyorum:)
Sevgiler.Sibel

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)) hahaha!! :D))

Tekir dedi ki...

çok yaşa sen :)

ufak bi not: iç sıkıntısı bizim buralarda da var...