11 May 2010

Bir sen bilirsin bir de ben...

Sinüsleri yıka, bir antihistaminik yut, yatağa jump.
Anneler günü kutlu olsun.
En güzel hediye Sarı Çizmeliden geldi sağolsun.
Ela öyle güzel araba diyor ki...
Bazı açılardan güzel bir gündü.
Çok yorulmuşum.
Yarın daha da yorulmalı. 
Özgürlük sadece anneler için değil, babalar için de.
Geç gelen baba istemiyoruz.
Dünyada herkese yetecek kadar yiyecek var aslında.
Ömrümüz yollarda mı geçiyor, neden.
Neden Fikrek Kızılok takıldı aklıma gece gece. 
Plansızca güzel bir akşam oldu aslında.
Ela ile böcek çıkarmalarını yapıştırdık uzun uzun. 
Yazmak istediğim ne çok şey, bir araya gelmeyen ne çok kelime.
Yapmam gereken ne çok şey, bulamadığım vidalar.
Canımı sıkan ne çok şey, elimden gelen ne kadar az.

6 yorum:

Hilal dedi ki...

ah be özgüranne, az daha vakit olsa neler yapacağız ama:) güzel bir iç döküş olmuş, arada ihtiyaç oluyor bu iç dökmelere...

olmadık işler peşinde dedi ki...

Can sıkıcı şeyleri bi tarafa bırak. Üzülmenin, kafa takmanın çözebildiği hiç bi sorun görmedim ben. bazen zamana bırakmak bile yeterli olabiliyor... bazen de şans!
herşey yoluna girer umarım:)
söyle kızına, "araba" değil "ayaa" o:)

FADİŞ dedi ki...

Geçmiş olsun Özgüranne. Seni çoook iyi anlıyorum. Yapmam gereken çok şey var ama enerjim yetmiyor, işten eve geldiğimde yemek, bebişin banyosu, yemesi, oyunu derken pilim bitiyor. İnan oyundan kalmayalım diye ev işlerini ihmal ediyorum, aaaaman ne yapalım, işler beklesin biraz daha.

Ege'nin Annesi; dedi ki...

vidaları bulsan tornavida ortalıkta olmaz, o varken de vidalar:)) ama sağlık olsun...

kirazsevdasi dedi ki...

gec gelen baba istemiyoruuuzzz!
mesai, toplanti, sistem gecisi istemeyuruuuk!
yurun isyan baslatalim.

Yelish dedi ki...

Yola çıkmadan önce çok hastaydım , sabah kalkıp kahvaltısını vermek bile o kadar zor geldi ki.Eşim erken gelebilsin diye dua ettim resmen.Cok iyi anladım seni.
Geçmiş , gitmiş olsun biran önce

Sevgiler