31 May 2010

Günlerin Getirdiği.



12 yorum:

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

enteresan bir arkadaş tuna'yı ilk gördüğünde iltifat babında söylemişti, dilime pelesenk oldu. şu an da ela için söyleyesim geldi : çok sağlıklı görünüyor.
cidden yanakları, cildi, gözleri falan çok canlı görünüyor. gamzeli fotoya da ayrıca bayıldık evcek

aysema dedi ki...

Çok özledim çooookkk...

Ayşe dedi ki...

son fotografa inanamadim, bakislari degismis bu yavrunun...

meltem dedi ki...

Cok tatli olmus Elacim, tu tu tu masallah. Poz bile veriyor sanki. Bakislari inanilmaz degisiyor buyudukce.

Bugun arkadasimin 25 gunluk bebegini aldim inanamadim bizim bebislerin cok degil 1 yil kadar once oyle oldukalarina.

KUZEY TAN dedi ki...

Son foto benimde favorim. Boynundan öpmelik:))

kirazsevdasi dedi ki...

son fotoda gercekten bizim bebek Ela gitmis, kocamaaan cook baska, eski Ela dan baskaca guzel bi kiz gelmis, masallah en buyugunden!

k.i.s.d. dedi ki...

Son fotoğrafla birlikte kalbimi de söktünüz!

LaTiFe dedi ki...

Çok tatlı, maşallah Ela'ya. Her geçen gün değişiyor. Gamzeli fotoğraf harika :)
Dışardaki fotolar Özgürlük Parkında mı çekildi? Bizim yavru da her gün orda annane ve dedesiyle. Belki karşılaşırlar bir gün :)

FADİŞ dedi ki...

Kırk bir kere maşallah.

Adsız dedi ki...

BAYILDIM..O TATLI ELAYA.

olmadık işler peşinde dedi ki...

... mutluluk olsun sana... sevdiğin ve sevildiğin bir hayatı sür elacım:)))

nasıl büyümüş inanamadım. maşallah:)

Ozgur dedi ki...

Çok teşekkür ederiz:) Çok büyüdü, çokk