6 May 2010

Teşekkür Yazısı, Okuyucuya Mektup

Blog ödüllerinde o zorlu süreçten geçip bana oy veren, sitesine beni desteklediğini yazan, burada yorum yazan bütün dostlarımıza çok teşekkür ederim. İlk beşe girememişiz, kaç oy aldığımızı bilmiyoruz. O nedenle benim için gizemini koruyor oy verenler. "Olağan şüphelileri" biliyorum, gelip yorum yazanlar, izleyicilerimiz, blogu yakından takip ettilerini bildiklerim. Sessiz izleyicileri google analyticsde görebiliyorum. Özel bir tanıtım yapmadım, annem hala kuzenlerine bari haber verseydin diyor, vermedim. Beni özgüranne olarak tanıyan bilenlerin, blogu takip edenlerin seçimi olsun istedim. O nedenle oy sayısını öğrenmek benim için önemliydi. Artık analyticsten kendimce bir tahmin yapacağım.

Seçilen arkadaşları tebrik ediyorum.

Deneyimlerimizi, bilgilerimizi ve yaşamımızdan kareleri paylaşmaya devam edeceğiz. Gittiği yere kadar...

Sevgilerimle

özgüranne

11 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ben oylama bitene kadar yorum yazmadim hicbiyere.
ama oyumu verdim o ayri :)
bence zaten kuzenlere filan haber verilip, ya da ese dosta mail atilip kazanilacak bisey degildi. sonucta digerleri hangi yollari kullandi /kullanmadi bilmiyorum, tam o siralar nete girmiyordum.
hayirlisi olsun Ozgurum.

kirazsevdasi dedi ki...

haa pardon, sana face den sans dilemistim :) simdi hatirladim...

Ozgur dedi ki...

Seni olağan şüphelilerin içindesin zaten, yoruma gerek yok:)

Oylama sürerken söylemediler ama sonrasında söyleyebilirlerdi, benim için bir veri olurdu. Onu demek istedim.

Yoksa seçilen bloglar iyi bloglar, hani onlar tanıttı ben tanıtmadım gibi bir şey demek istemedim.

ilknur malcı dedi ki...

uzulduk mu ne?
ama hani oy verenleri gorebilmeliydin.merek edebilir tanışmak gorusmek isteyebilir insan.

Ege'nin Annesi; dedi ki...

bizde sana güzel paylaşımların için teşekkür ederiz özgüranne:)

Ozgur dedi ki...

İlknur,
Hehehe di mi ben hepsiyle tanışıp arkadaş olmak istiyorum. üzüldük biraz. İsim adres ve telefon numaralarını gönderin adresime çabuk:)

Ozgur dedi ki...

Teşekkürler Ege'nin annesi:)

kirazsevdasi dedi ki...

yok yokkk :) ben de secilenler tanitti da secildi gibi bisey belrtmek istemedim, ya da secilenler iyi kotu filan. aman diyim :)bu konuya hic bulasmamaliydim :))
su an ilk 5 te olupta severek takip ettiklerim var sonucta.

sadece demek istedigim; hani kuzenlere bari haber verseydin demis ya Aysema teyze, bence senin yaptigin dogru olanmis, eger ki kampanya yurutulup kazanilacaksa zaten kazanilmasin anlaminda... bence tabi tum bunlar. herkesin kendi tercihi.
dedigim gibi, o donem istanbulda degildik, kim ne yazdi bilmiyorum.

Damla dedi ki...

Kalplerimizde birincisin :)

senem dedi ki...

Özgüranne, sen zaten çok sevilerek takip edilen bir blog yazarısın. Ödülmüş, mödülmüş boş. Sen yaz, biz okuyalım :)

ilknur malcı dedi ki...

hani benim blogumu takip ediyor ustune birde girip oy veriyor bu kişiye tanışmak istemek çok normal geliyor bana.