12 Haz 2010

17.5 ay doktor kontrolü...

Bugün sabah güzelce uyandım. Annem bir mutlu, bir mutlu. Ben yediden sonra uyanınca bu kadın böyle neşe saçıyor gerçekten. Sonra kahvaltı... Annem İpek hanım'ın çiftliğinden sipariş vermiş. Tereyağ, pekmez ve reçeli nasıl yedim. Sonra peynirli omlet. Mis mis. Gerçi bişiyleri dondurup durmaktan yorulmuş biraz ama neyine yoruluyor anlamadım şahsen. Bezelyeleri ben ayıkladım bi kere:) Sonra annemle çıktık dolaştık, bakkala gittik, kuşlara gittik. Bakkal bende, bezelye ayıklamak bende, barbunya ayıklamak bende. Arada yerleri siliyorum, çamaşırları atıyorum makineye. On parmaamda on marifet :)

Sonra annem gezmeye gidicez ama doktor filan diyor. Gezme kısmına takılınca gerisini pek önemsemedim. Babayı öperek uyandırdım. Giyindik ailecek, gittik gezmeye. Başı gerçekten gezme gibiydi. Bisikletlere bindim, kaydıraktan kaydım. Bir takım boncukları acayip tellerden geçirdim sandalyeye oturup. Bir oda dolusu insan bana baktı. Olsun seviyorum sahne ışıklarını:P Sonra yine o teyzeyi gördüm. Epeydir görmemiştim, Kalbimi dinlemesine, sırtımı ellemesine huylansam da sesimi çıkarmadım. Doktor komutlara uyuyor mu dedi anneme, akabinde tartılırken annemin elini bacaklarına koy istersen demesini duyar duymaz derhal bacaklara koyup uslu uslu tartıldım. Doktor da iyice büyüdüğümü teyid etti. Zaten boy, 83cm, kilo 11.7 ile güzel gidiyormuşuz. Baş çevrem de 49cmymiş. Annem söylediğim kelimeleri anlattı, yok onu yapıyor, yok bunu yapıyor, ohoo onu kaçıncı aydan beri yapıyor filan. Bu anneler insanı utandırıyor azizim. Doktor görsel zeka kuvvetli diyince şişindi biraz zaten. Maşallah diyin de bari nazar değmesin şu kadın yüzünden.

Her şey iyidi, güzeldi, doktor pek memnundu halimizden derken nerden geldi o iğne anlamadım. Canım yandı ağladım tabi. Elinizi vicdanınıza koyun. Efendi gibi muayene olmuşsunuz, güzel güzel eve gideceksiniz. Aşıyı olduk tamam. Peki babamın kan tahlili hatırlatmasına ne demeli. Ne güzel doktor teyze unutmuştu. Üf ya bazen hakkaten bu bizimkiler... neyse söylenmiyim. Seviyolar beni.

Kan tahliline gittik. Parmağımdan kan aldılar. Canım yandı, ağladım da ağladım. Sonra oradaki amca parmağıma tavşan yaptı. Hiç benzemedi bi kere. Sardı işte. Ne tavşanı? Yolda dönerken acısı geçsin diye öptüm parmağımı. Sonra annemle babam benden görüp defalarca öptüler parmağımı. Sonra da geçti zaten:)

Ayıptır söylemesi annem taze barbunya pişirmiş. Bi güzel yedim. Lezzetliydi çok. Sonra öğleden sonra kriton kuri parkına gittik. Bi annemle gezdim, bi babamla. Portakal suyu içtim, babamın tostuna sulandım. Kayısıları, muzları götürdüm. Buna rağmen teklif edilen çubuk krakerleri de açmışım gibi mideye indirdim. Heheh iyice sosyal yapıcam anneyi. Daha sen duuur.

GEzdik, avavlar gördük, pisiler gördük. Eve geldik, yemek filan derken uzandım yatağa. Annemle babamla sohbet, bi de yorulmuşum biraz, gözlerim ağırlaştı. Bunları rüyamda yazıyorum zaten ne sandınız?

7 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ne ozlemisiz Elacim senden duymak haberleri!
pehh bi de sana komutlari anliyor mu demis ya, ne diyim ben o doktora bilemedim :) bosver bayaa var bi daha gitmene, operim seni

anneyazar dedi ki...

Ela'cım sen boynuz kulağı geçer olmuşsun cicim:) Ne de güzel anlatmışsın:))

Ayşe dedi ki...

oy benim elosum iyice dillenmis. ;-)

masallah guzelim, 41 kere hem de...

Anne ve Bebisi dedi ki...

oyy kiyamam :)) gezmis de gezmis, yorulmus kucuk hanimefendi :)) operim o minicik parmagini :)

ilknur malcı dedi ki...

tabiii deriz maaşallah hemde kocamanından!!

olmadık işler peşinde dedi ki...

hay maşallah sana:) kıyamam aşı olan yerlerine...

Ozgur dedi ki...

teşekkür ederis:)